Advies graag
zaterdag 6 maart 2010 om 18:40
Ik denk dat je gewoon verder moet gaan met je leven. Iemand die niet klaar is met een relatie waarvan hij beweert dat het meer een broer/zus verhouding is, die is niet echt geloofwaardig in mijn ogen.
Zelfs al zou hij bij haar blijven voor het huis en de finanacien, wat dan nog? Dat blijft dan nog wel een paar jaar zo, je gaat toch niet op een dergelijke man zitten wachten???
Zelfs al zou hij bij haar blijven voor het huis en de finanacien, wat dan nog? Dat blijft dan nog wel een paar jaar zo, je gaat toch niet op een dergelijke man zitten wachten???
zaterdag 6 maart 2010 om 18:43
Hoe zou jij je voelen in de plaats van zijn vriendin?
Heb dit al vaker ergens geplaatst, maar nog maar een keer: Lees dit eens: http://www.lydiavanderweide.nl/one/artikel.php?pArt=006
Heb dit al vaker ergens geplaatst, maar nog maar een keer: Lees dit eens: http://www.lydiavanderweide.nl/one/artikel.php?pArt=006
zaterdag 6 maart 2010 om 19:04
Ik wilde er ook net om vragen Nlies
Sarahkriel, meisje toch, een man die je net kent EN die daarbovenop ook nog eens een vette vreemdganger is is natuurlijk niet de liefde van je leven!
Ik snap het wel, je was/bent hartstikke verliefd maar lees je stukje nou eens rustig door.
Jullie kennen elkaar net en hebben het over verhuizen???
Leer elkaar eerst eens kennen!
Hij heeft een lange relatie, en mocht hij die ooit verbreken dan zal hij eerst een behoorlijke tijd nodig hebben om dat te verwerken.
Gelijk van het ene bedje in het andere bedje duiken lijkt misschien wel de oplossing maar is het meestal niet.
En nu ben je dus een paar weken verder en is er niets meer van die ware liefde van hem voor jou over.
Hij is weer terug bij zijn meisje.
EN of dat nou om financiele redenen is, om liefde of om de hond die ze beide niet kunnen missen, het feit ligt voor je neus!
Hij kiest NIET voor jou, hij kiest voor haar (of voor veiligheid, zekerheid, geef het maar een naam)
300% gaan voor iemand die je eigenlijk helemaal niet kent is niet zo heel slim van je
Je merkt nu wat de gevolgen zijn
JIJ zit met een gebroken hart.
En het feit dat hij je per mail (MAIL) verteld dat hij eigenlijk een vriendin heeft siert in in mijn ogen ook niet echt
Dus wat je moet doen?
Bakken vol tranen vergieten, bergen chocolade eten en eens heel goed gaan nadenken!
Denken dat dit dus NIET die droomman is die je dacht en eens gaan bedenken hoe je je in het vervolg kan wapenen.
En dat kun je door er bijvoorbeeld niet na een week al zo vol in te duiken
Succes!
Sarahkriel, meisje toch, een man die je net kent EN die daarbovenop ook nog eens een vette vreemdganger is is natuurlijk niet de liefde van je leven!
Ik snap het wel, je was/bent hartstikke verliefd maar lees je stukje nou eens rustig door.
Jullie kennen elkaar net en hebben het over verhuizen???
Leer elkaar eerst eens kennen!
Hij heeft een lange relatie, en mocht hij die ooit verbreken dan zal hij eerst een behoorlijke tijd nodig hebben om dat te verwerken.
Gelijk van het ene bedje in het andere bedje duiken lijkt misschien wel de oplossing maar is het meestal niet.
En nu ben je dus een paar weken verder en is er niets meer van die ware liefde van hem voor jou over.
Hij is weer terug bij zijn meisje.
EN of dat nou om financiele redenen is, om liefde of om de hond die ze beide niet kunnen missen, het feit ligt voor je neus!
Hij kiest NIET voor jou, hij kiest voor haar (of voor veiligheid, zekerheid, geef het maar een naam)
300% gaan voor iemand die je eigenlijk helemaal niet kent is niet zo heel slim van je
Je merkt nu wat de gevolgen zijn
JIJ zit met een gebroken hart.
En het feit dat hij je per mail (MAIL) verteld dat hij eigenlijk een vriendin heeft siert in in mijn ogen ook niet echt
Dus wat je moet doen?
Bakken vol tranen vergieten, bergen chocolade eten en eens heel goed gaan nadenken!
Denken dat dit dus NIET die droomman is die je dacht en eens gaan bedenken hoe je je in het vervolg kan wapenen.
En dat kun je door er bijvoorbeeld niet na een week al zo vol in te duiken
Succes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 6 maart 2010 om 19:12
De liefde van jouw leven noem je hem? De man die vanwege wat voor redenen ook, te schijterig is om bij jou te zijn maar kiest voor zijn oude vertrouwde situatie... En maar slachtoffertje spelen dat hij erin geluisd is door zijn vriendin (die zei immers dat het maar een fase was dat zijn gevoel minder was), dat hij voor haar moet zorgen, enz enz... fijne liefde van je leven heb jij!!
Is het niet tijd om deze man heel gauw te vergeten en na een tijdje rouwen te zien wat voor mooie liefdes het leven nog voor je in petto heeft?
Is het niet tijd om deze man heel gauw te vergeten en na een tijdje rouwen te zien wat voor mooie liefdes het leven nog voor je in petto heeft?
zaterdag 6 maart 2010 om 19:55
ik zeg:
wees blij dat je van hem af bent...
kom op zeg.. hij gebruikt jou en zijn vriendin.. die vriendin van hem heeft ook geen kloten want ze vind het niet erg dat hij is vreemdgegaan...
hij heeft het niet zo slecht.. 2 vrouwen die hem maar al te graag willen en hij steekt zo af en toe even over met een mooi verhaal..
en hij maar denken: dat ze daar instinken!!!
lachen dat hij doet joh als hij de deur uitstapt..
wees blij dat je van hem af bent...
kom op zeg.. hij gebruikt jou en zijn vriendin.. die vriendin van hem heeft ook geen kloten want ze vind het niet erg dat hij is vreemdgegaan...
hij heeft het niet zo slecht.. 2 vrouwen die hem maar al te graag willen en hij steekt zo af en toe even over met een mooi verhaal..
en hij maar denken: dat ze daar instinken!!!
lachen dat hij doet joh als hij de deur uitstapt..
zaterdag 6 maart 2010 om 19:55
Ik heb niet eens het hele stuk gelezen maar wat is die vent een slappeling.
Een relatie aangaan omdat zij het zo graag wilde.
Pas na tig jaar gelukkig zijn en nu alweer tig jaar ongelukkig.
Twee mogelijkheden:
- het is waar en het is een enorm slappe vent
- hij lult maar wat
Zou die kerel in beide gevallen niet leuk vinden.
Een relatie aangaan omdat zij het zo graag wilde.
Pas na tig jaar gelukkig zijn en nu alweer tig jaar ongelukkig.
Twee mogelijkheden:
- het is waar en het is een enorm slappe vent
- hij lult maar wat
Zou die kerel in beide gevallen niet leuk vinden.
zaterdag 6 maart 2010 om 21:40
Even kijken:
Na 2 dates met jou verlaat hij zijn vriendin waar hij al meer dan 5 jaar mee is.
Op die vriendin was hij nooit verliefd, maar ja, ze drong zo aan dat hij maar samen ging wonen?
Hij vindt het erg dat hij zijn huis moet verkopen?
Vervolgens gaat hij terug naar de vrouw waar hij nooit van gehouden heeft en houdt hij ineens toch wel van haar?
Klinkt niet goed. Dit is niet de liefde van je leven. Je bent erg verliefd geworden op een enorme lamzak. Huil flink uit, droog je tranen en ga verder met je leven.
Na 2 dates met jou verlaat hij zijn vriendin waar hij al meer dan 5 jaar mee is.
Op die vriendin was hij nooit verliefd, maar ja, ze drong zo aan dat hij maar samen ging wonen?
Hij vindt het erg dat hij zijn huis moet verkopen?
Vervolgens gaat hij terug naar de vrouw waar hij nooit van gehouden heeft en houdt hij ineens toch wel van haar?
Klinkt niet goed. Dit is niet de liefde van je leven. Je bent erg verliefd geworden op een enorme lamzak. Huil flink uit, droog je tranen en ga verder met je leven.
zaterdag 6 maart 2010 om 22:38