Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
@ Nukje, je staat in de tabel.

@ PinkLady, je staat er ook in kon alleen zo snel niet je leeftijd vinden en wanneer je voor het echie gaat.

Ik werk als manager in de gezondheidszorg.
WHAAH, ik sta erin, dank je wel Meike!

Man, ik herken mezelf gewoon niet terug. Als iemand me een jaar geleden had verteld dat ik vaste klant zou worden op de pijler 'Kinderen' en het ook nog leuk zou vinden om in een 'poging-tot-zwanger-worden"-tabel te worden opgenomen, had ik die persoon echt uitgelachen. Maar nu ben ik alleen maar blij dat ik mijn verhaal hier kwijt kan! Zouden het al 'voorbereidende hormonen' zijn
mag ik ook nog in het tabel? Joda, 32 en voor het echie in april. Ik werk trouwens in de jeugdhulpverlening als pedagogisch medewerker.
Spannend Maedl.... kan mij voorstellen dat je nu wel duidelijk wil van je lichaam.. Of NU ongesteld worden of een positieve test! Sterkte... Ps. lief van je vriend die roosjes; doet je goed!!

Al bijna trouwen Teepje; geniet ervan!!! We hopen je in april te verwelkomen met een cheerleader

Ik werk in de kinderopvang..

En dit weekend flink aan 't vrijen rond m'n ei, word echt gek van mijn eigen lichaam.. overal steekjes/krampjes etc. Pffff... Zullen jullie ook allemaal hebben
quote:Emytje schreef op 06 maart 2010 @ 16:40:

En dit weekend flink aan 't vrijen rond m'n ei

Het enige wat ik merk is dat ik ongesteld ben en daardoor mega-emotioneel. Ik voel me als een natte krant; niks meer mee te beginnen.
Zijn jullie meteen na 1e menstruatie begonnen of langer gewacht?
@ Meadl jammer van de test maar wat ontzettend lief van je vriend die rozen :-) doet je idd wel goed toch!

@ Johanna 85 ik wacht tot mijn eerste menstruatie en die moet zo weer komen

@ Nukje hihihi lekker herkenbaar moet ik zeggen

Ik werk niet in de zorg! Ik werk bij een telecombedrijf en werk daar als casemanager v.w.b.t. de klacht behandeling van klanten schadeclaims e.d.

Dus we zitten niet allemaal in de zorg :-D of moet ik nu naar t topic voor rammelende eierstokken
Ik werk toevallig ook in de zorg, de geestelijke gezondheidszorg...als psychologe
ik werk als verkoopster in een warenhuis, maar ik heb ooit wel in de ouderenzorg gewerkt.

wat ik me afvraagt rookt hier nog iemand? of ben je speciaal voor het zwanger worden gestopt?

ik doe het al een jaar niet meer heel af en toe een haaltje ben ik weer gelijk misselijk:P
@ PinkLady: hoe oud ben je eigenlijk? (ik zag dat er vraagtekens in de tabel staan, vandaar).

Nee, ik ben (nog) niet gestopt met roken, maar ben wel aan het minderen. Maar ik stop ook pas in juni met anticonceptie, dus ik heb nog even . Ik weet het, slechte reden, maar als we er straks echt voor gaan weet ik zeker dat ik geen sigaret meer zal opsteken.
ik ben onderwijskundige in het dagelijks leven. dus wel in het onderwijs, maar niet voor de klas!
Dat klinkt interessant Jannert. Hoe ziet je werk er in de praktijk dan uit? Ontwikkel je lesmethodes oid?
Wat is er weer veel geschreven, heb even rustig alles zitten lezen en zal proberen op iedereen te reageren.

Nieuwe dames: welkom en gezellig dat jullie meeschrijven!

@marloes84: balen dat je ongesteld bent geworden! Hopen dat het volgende maand wel raak is.

@juffertje: jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar aan de andere kant.....officieel wilden jullie nu toch nog niet?

@13: ook ongesteld geworden helaas, jammer joh! Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen he?!

@Teepje: nu begint de bruiloft heel dichtbij te komen! Geniet van de dag en de huwelijksreis. Hopelijk als je terugkomt snel een cheerleader voor jou!

Hier een beetje zenuwen voor morgen, sollicitatiegesprek!

Hoop zo dat ik de baan krijg, helemaal wat ik wil, lekker dichtbij huis en meer salaris!

Als het goed is, mag ik zelf kiezen of ik dan een halfjaar of jaarcontract wil en daarna direct een vast contract.

Uiteraard kies ik dan voor een halfjaarcontract, des te eerder kunnen we beginnen met het maken van een baby Dat heb ik nu even stopgezet in afwachting van het gesprek van morgen.

Verder niet veel te melden dus eigenlijk, ben er even niet zo mee bezig....wil gewoon die nieuwe baan :-)
spannend troela! Hoop dat je some ass kickt!!!

Als onderwijskundige doe ik ik inderdaad veel met trainingen, lesmateriaal...alles wat met onderwijs te maken heeft.

Hier een luie zondag
@Maedl al nieuws??

@ Troela succes morgen!
@ Teepje; heeeeeeel veel plezier volgende week. Geniet ervan!!

Ik zit te wachten op een aanzoek, ben te ouderwets .. vind dat hij mij moet vragen! Heel stiekem hoop ik dat hij het snel doet, zodat we in oktober nog kunnen trouwen! Niet dat we haast hebben, maar dan kunnen we rond die tijd beginnen met zwanger worden!!!

@ Maeld; knuffel voor jou!!!

Welkom voor de nieuwe mama's in spe!

Hier een redelijk positief bericht (als dronken mannen de waarheid spreken......) Vriendlief begon er zelf over (doet hij normaal nooit). ]We beginnen er zeker binnen een jaar mee!! Hij vond nu nog wat te snel maar over een jaar hoopte hij wel dat ik zwanger zou zijn..... JOEPIE! Mannen hebben dus duidelijk tijd nodig om ff aan het idee te wennen... Behalve de vriend van een hele goede vriendin, hij wilde eerder dan haar haha
@ Troela; succes morgen en laat je van de beste kant zien! Zal voor je duimen;) Logisch dat, als je mag kiezen, je voor een halfjaar contract gaat. Gaan we 'samen' voor het echie haha..
Hallo aanstaande mamies!

@Nukje ik ben 24 eind van deze maand 25(klinkt in eens veel ouder)

En ja een baby is wel een goed voor nemen om te stoppen met roken.

En het bespaard je ook veel geld(kun je weer mooie kleertje van kopen

@Troela ik dacht dat je die baan al had.. ik ben zeker in de war met iemand anders.

Nog iets meer dan een maand en dan mag ik eindelijk in mn nieuwe huisje! ik heb er zo'n zin in.

Ik heb alleen minder zin om de dozen in te gaan pakken,geen flauw iedee waar ik nou mee moet beginen.

Ik ben wel blij want mn vriend praat ook steeds vaker over het feit dat ie een baby met me wil

Yoehoe wat is het leven toch soms fijn haha
Oja Meadl weet je al wat? Ondertussen ongesteld geworden of moet je nog een keertje gaan testen?
Hoi allemaal, ik wil ook graag in de tabel, ben sinds 1 feb zonder anticonceptie en vind het superspannend!
Hoi Meike en ook anderen natuurlijk,

Maar even speciaal voor Meike, je mag mij uit het tabel halen.

Het wordt mij persoonlijk te druk hier en kan echt niet meer bijhouden wie nu waar mee bezig is en wanneer.

Ook ben ik, zoals ik al eerder een keer heb vermeld, er niet zo mee bezig als jullie, emotioneel dan, dus ik voel mij hier niet meer op mijn plek.

Ik wil iedereen ontzettend veel succes, maar voornamelijk plezier, wensen in het zwanger worden, zwanger zijn en moeder worden! En veel plezier met het schrijven op dit topic!!

Groetjes Discovery
@ Discovery; jammer dat je 'ons' gaat verlaten. Heb je al een ander forum waarop je gaat reageren of is het zwanger worden op een laag pitje gezet?

Groetjes
Goedemorgen dames,

De week is weer begonnen!

Drenthegirl: ben je al gestopt met de pil om te 'ontpillen', zo ja, zou het dan best snel kunnen gaan! Heb je al situaties in het verschiet wanneer je gevraagd kan worden?

Pink lady, misschien eerst beginnen met de spullen die je niet gebruikt. Boeken en winterkleren...Lekker inpakken en de dozen in de hoek zetten! Ik ga ook verhuizen, maar heb ook geen flauw idee waar ik mee moet beginnen haha! Ik zit nog een beetje tegen de verhuisstress aan te hikken. Zodra ik dozen heb gekocht is het zooo echt, dat wil ik nog even uitstellen haha!

Kimmake WELKOM!

Jammer discovery, succes ermee!

Maedl, nieuws!?
Morguh

@discovery; jammer maar begrijpelijk dat je even afstand neemt.. Wie weet kom je over een poosje/tijd weer eens terug?!

Sterkte met alles!

@pinklady; wij zijn eind oktober ook verhuisd.. Ik ben ook begonnen met de (foto)boeken, zomerkleren, en voorraadkast spullen zoals vazen etc.

@Troela; succes met je gesprek! We zijn benieuwd..

Hoe is het Maedl?! Hoop het voor je/jullie!!!
Er zijn trouwens al 21 meiden (veel!) uit de tabel bezig met zwanger worden..

Zou toch statistisch gezien bij een van ons binnenkort xtje "raak" moeten zijn?

Wanneer is jullie NOD? Die van mij 22 maart..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven