Latisse
woensdag 24 februari 2010 om 17:08
ik heb echt overal gezocht op google overal staat recept van de dokter ik word er namelijk echt gek van want ik moet die spul gewoon hebben. heb namelijk echt weinig wimpers..!!
ik heb ook bij apotheek efarma besteld en betaalt maar krijg hem daar ook niet.. eerst een receptje laten zien dan pas ben egt hopelooos ..
xx
ik heb ook bij apotheek efarma besteld en betaalt maar krijg hem daar ook niet.. eerst een receptje laten zien dan pas ben egt hopelooos ..
xx
woensdag 24 februari 2010 om 17:54
Het is EXACT hetzelfde, alleen de verpakking is anders. Gebruik altijd een schoon kwastje (bijvoorbeeld voor eyeliner) voor het aanbrengen, en laat voorzichtig een druppeltje op het kwastje vallen. Raak het flesje niet aan met het kwastje. Strijk daarmee ALLEEN langs de wimperrand. Eén Druppelje per oog.
Spoel het kwastje na gebruik weer goed schoon.
Bewaar dichte flesjes in de koelkast.
Kijk voor het aanbrengen ook eens op YouTube. Even zoeken op "Latisse".
Na 3-4 weken beginnen je wimpers te groeien.
Spoel het kwastje na gebruik weer goed schoon.
Bewaar dichte flesjes in de koelkast.
Kijk voor het aanbrengen ook eens op YouTube. Even zoeken op "Latisse".
Na 3-4 weken beginnen je wimpers te groeien.
zaterdag 6 maart 2010 om 14:54
Ik gebruik ook Latisse.
Ik koop het in America en het is van een ander merk,maar met de zelfde ingrediënten in de zelfde samenstelling.
Kost mij 20 euro ipv 100 dollar.
En het werkt echt super.
Mijn vriend lachte mij uit maar na 6 weken viel het hem zelfs op dat mijn wimpers lang werden,en vooral ook vol met een mooie krul er in.
Ook had ik onder geen haar en nu wel.
Het enige nadeel is dat ik ook haartjes krijg in mijn ooghoeken.
Maar deze haal ik weg met een pincet.
Het is voor mij echt een wondermiddeltje,mensen vragen nu soms of ik nep wimpers op heb.
Ook werkt het goed voor mensen die hun wenkbrauwen te veel geplukt hebben,als je het daar op smeert dan groeit je haar weer terug.
Ze zijn het nu aan het testen op mannen met kale hoofden,die wie weet is er in de toekomst hoop voor de gene die kaal worden.
Ik koop het in America en het is van een ander merk,maar met de zelfde ingrediënten in de zelfde samenstelling.
Kost mij 20 euro ipv 100 dollar.
En het werkt echt super.
Mijn vriend lachte mij uit maar na 6 weken viel het hem zelfs op dat mijn wimpers lang werden,en vooral ook vol met een mooie krul er in.
Ook had ik onder geen haar en nu wel.
Het enige nadeel is dat ik ook haartjes krijg in mijn ooghoeken.
Maar deze haal ik weg met een pincet.
Het is voor mij echt een wondermiddeltje,mensen vragen nu soms of ik nep wimpers op heb.
Ook werkt het goed voor mensen die hun wenkbrauwen te veel geplukt hebben,als je het daar op smeert dan groeit je haar weer terug.
Ze zijn het nu aan het testen op mannen met kale hoofden,die wie weet is er in de toekomst hoop voor de gene die kaal worden.
maandag 8 maart 2010 om 00:35
maandag 8 maart 2010 om 00:58
Ik ben ook heel nieuwsgierig maar wacht nog even af... Heb op een amerikaans forum veel reacties gezien van mensen die het gebruiken, één groot nadeel: het kan zijn dat je er ineens overgevoelig voor word na jarenlang gebruik, krijg je geïrriteerde ogen enzo. Dat is niet gevaarlijk, dan moet je gewoon stoppen, maar aangezien je dan al wel gewend bent aan die lange wimpers is dat heel teleurstellend.
maandag 8 maart 2010 om 02:47
quote:fashiontrend schreef op 24 februari 2010 @ 17:08:
ik heb echt overal gezocht op google overal staat recept van de dokter ik word er namelijk echt gek van want ik moet die spul gewoon hebben. heb namelijk echt weinig wimpers..!!
xx Als je er echt zo gek van wordt dat je wimpers niet voldoen aan een of ander schoonheidsideaal, dan heb je vast meer en langduriger baat bij een doorverwijzing naar een psycholoog of psychiater dan bij dit 'wondermiddeltje'.
xx Als je er echt zo gek van wordt dat je wimpers niet voldoen aan een of ander schoonheidsideaal, dan heb je vast meer en langduriger baat bij een doorverwijzing naar een psycholoog of psychiater dan bij dit 'wondermiddeltje'.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 15 maart 2010 om 18:28
quote:Dana schreef op 08 maart 2010 @ 02:47:
[...]
Als je er echt zo gek van wordt dat je wimpers niet voldoen aan een of ander schoonheidsideaal, dan heb je vast meer en langduriger baat bij een doorverwijzing naar een psycholoog of psychiater dan bij dit 'wondermiddeltje'.
Ik las dat ze gek werd van het feit dat ze het niet zonder doktersrecept kon krijgen, beetje sneue reactie dit.
Je kunt best maatschappelijk helder in het leven staan en ook je nog bekommeren om je uiterlijk zonder dat je rijp bent voor de psych.
[...]
Als je er echt zo gek van wordt dat je wimpers niet voldoen aan een of ander schoonheidsideaal, dan heb je vast meer en langduriger baat bij een doorverwijzing naar een psycholoog of psychiater dan bij dit 'wondermiddeltje'.
Ik las dat ze gek werd van het feit dat ze het niet zonder doktersrecept kon krijgen, beetje sneue reactie dit.
Je kunt best maatschappelijk helder in het leven staan en ook je nog bekommeren om je uiterlijk zonder dat je rijp bent voor de psych.
zondag 11 april 2010 om 14:23
Lumigan is medicatie voor glaucoom, een ernstige aandoening aan de oogzenuw en Lumigan is dan ook niet een lullig geneesmiddeltje. Het verwijdt de bloedvaten en hart- of astmapatienten kunnen het daarom ook niet zomaar gebruiken. Niet zo gek dus dat je het zonder doktersrecept niet kunt krijgen, en ik het zou het echt niet zomaar gaan gebruiken! De bijsluiter van Lumigan raadt het ten sterkste af het product te gebruiken als je zwanger bent of borstvoeding geeft, en ook als je jonger dan 18 bent. Dat soort dingen weet je allemaal niet als je het product online koopt. Ik zou mn wimpers maar gewoon accepteren zoals ze zijn.
zondag 11 april 2010 om 15:43
zondag 5 september 2010 om 11:12
quote:fashiontrend schreef op 24 februari 2010 @ 17:08:
xx
xx
zondag 5 september 2010 om 11:15
zondag 5 september 2010 om 13:39
Lumigan is een medicijn, dat gebruikt wordt IN het oog, tweemaal daags één druppel. Een van de zeer zeldzame bijwerkingen is het verkleuren van de iris.
Mijn schoonmoeder gebruikt overigens al heel lang Lumigan, en heeft nog altijd heel lichtblauwe ogen.
Latisse is exact hetzelfde als Lumigan, maar moet op de wimperrand gebruikt worden, en wel 1 x daags één druppel.
Op die manier gebruikt is het door de Amerikaanse FDA goedgekeurd als cosmetisch middel voor het langer laten groeien van wimpers.
Werkelijk verschil is er dus niet: de fabrikant heeft de naam veranderd, het in een andere verpakking gestopt en is het als wimpergroeimiddel gaan promoten.
De toepassing én de dosering zijn dus anders.
Mijn schoonmoeder gebruikt overigens al heel lang Lumigan, en heeft nog altijd heel lichtblauwe ogen.
Latisse is exact hetzelfde als Lumigan, maar moet op de wimperrand gebruikt worden, en wel 1 x daags één druppel.
Op die manier gebruikt is het door de Amerikaanse FDA goedgekeurd als cosmetisch middel voor het langer laten groeien van wimpers.
Werkelijk verschil is er dus niet: de fabrikant heeft de naam veranderd, het in een andere verpakking gestopt en is het als wimpergroeimiddel gaan promoten.
De toepassing én de dosering zijn dus anders.