3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
maandag 8 maart 2010 om 20:53
Ik zit nu even op laptop van dochter, want de mijne is helemaal op tilt inmiddels.
Goffer......... ik kan echt niet zonder laptop. morgen maar ff bellen met verzekering, als ze het niet vergoeden heb ik pech. Ik ga de kluit niet belazeren en gewoon zeggen hoe het is.
Kut zeg........ Werper heeft vanochtend ook al een fikse schade gereden aan zijn auto door die K-sneeuw!
Lekker dagje.... gewoon een schadepost van meer dan duizend euro in totaal!
Goffer......... ik kan echt niet zonder laptop. morgen maar ff bellen met verzekering, als ze het niet vergoeden heb ik pech. Ik ga de kluit niet belazeren en gewoon zeggen hoe het is.
Kut zeg........ Werper heeft vanochtend ook al een fikse schade gereden aan zijn auto door die K-sneeuw!
Lekker dagje.... gewoon een schadepost van meer dan duizend euro in totaal!
maandag 8 maart 2010 om 21:00
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 20:57:
Oké Floor, wel op de goede dit keer?
En zo ja, hoe laat komt ze aan? Nee dus, gaat de bel, buurman, die mij zo: aankijkt. Hoe ik t in mijn hoofd haal om zo'n lief klein meiske op de trap te laten zitten. Floor, ik mot je baby niet. Vannacht slaapt ze hier, morgen op de trein naar BAM.
Oké Floor, wel op de goede dit keer?
En zo ja, hoe laat komt ze aan? Nee dus, gaat de bel, buurman, die mij zo: aankijkt. Hoe ik t in mijn hoofd haal om zo'n lief klein meiske op de trap te laten zitten. Floor, ik mot je baby niet. Vannacht slaapt ze hier, morgen op de trein naar BAM.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 8 maart 2010 om 21:06
quote:mamalief schreef op 08 maart 2010 @ 21:03:
Zat het oude briefje nog in d'r jaszak zeker...
Hoe laat kan ik d'r verwachten No?
Tegen een uur of 10/10:30. Moet zelf morgen om 7h met de trein de andere kant op, van hier naar daaro is t wel ffies.
Ja, dat brieffie zat inderdaad nog in haar jaszak. 't Arme kind was door en door koud.
Zat het oude briefje nog in d'r jaszak zeker...
Hoe laat kan ik d'r verwachten No?
Tegen een uur of 10/10:30. Moet zelf morgen om 7h met de trein de andere kant op, van hier naar daaro is t wel ffies.
Ja, dat brieffie zat inderdaad nog in haar jaszak. 't Arme kind was door en door koud.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!