FRSSWND
maandag 8 maart 2010 om 13:26
maandag 8 maart 2010 om 15:04
Ik ben ook weer terug maar nog niet bijgelezen.
Weekendje was heerlijk, mooi zonnig weer (wel ook sneeuw) en gezellige dingen gedaan. Veel te snel voorbij dat wel.
Nu thuis met laptop op schoot want vanavond gewoon weer presentaties voor de zaak. Beetje gek weekje voor de boeg want Aap is woensdag weg tot en met zondag naar Dubai.
Kom morgen wel even lekker bijlezen
Weekendje was heerlijk, mooi zonnig weer (wel ook sneeuw) en gezellige dingen gedaan. Veel te snel voorbij dat wel.
Nu thuis met laptop op schoot want vanavond gewoon weer presentaties voor de zaak. Beetje gek weekje voor de boeg want Aap is woensdag weg tot en met zondag naar Dubai.
Kom morgen wel even lekker bijlezen
maandag 8 maart 2010 om 16:10
Nath, regel je ook wel lekker pizza voor jezelf deze week? Of in elk geval iets makkelijks?
Haha, was vanochtend in de winkel en Linoleum krijgt nu te horen dat het meisje dat ik heb helpen inpakken mij "een aardige mevrouw" vond. Eeeh, ik word nu echt heel oud "mevrouw" ? Maar goed, het schaap woonde ook nog bij haar moeder .
Haha, was vanochtend in de winkel en Linoleum krijgt nu te horen dat het meisje dat ik heb helpen inpakken mij "een aardige mevrouw" vond. Eeeh, ik word nu echt heel oud "mevrouw" ? Maar goed, het schaap woonde ook nog bij haar moeder .
maandag 8 maart 2010 om 16:23
Hier is de sneeuw nog niet helemaal weg. Volgens weeronline duurt de lente nog wel even...
Klinkt lekker je weekendje weg Nath, heb je drukke week met werk ook voor de boeg?
Ik ben net even gezellig met mijn moeder de stad in geweest en leuke kleertje voor Poppetje gekocht bij de HEMA. Soms zit daar ineens weer van allerlei leuks tussen, en soms is het allemaal stom. Vandaag was een goede dag . Moeder en stiefvader zijn nu appartementen kijken, waren vanochtend bij een geweest die van top tot teen was ingericht met spullen van Versace. Wat is dat lelijk zeg, echt überkitsch. En dan waren de muren met van die brede banen, donkerblauw/wit, en middenin de houten vloer was een kompas ingelegd.
Klinkt lekker je weekendje weg Nath, heb je drukke week met werk ook voor de boeg?
Ik ben net even gezellig met mijn moeder de stad in geweest en leuke kleertje voor Poppetje gekocht bij de HEMA. Soms zit daar ineens weer van allerlei leuks tussen, en soms is het allemaal stom. Vandaag was een goede dag . Moeder en stiefvader zijn nu appartementen kijken, waren vanochtend bij een geweest die van top tot teen was ingericht met spullen van Versace. Wat is dat lelijk zeg, echt überkitsch. En dan waren de muren met van die brede banen, donkerblauw/wit, en middenin de houten vloer was een kompas ingelegd.
maandag 8 maart 2010 om 16:49
Even update. Pebblo belode de ha om uitslag van hart long foto. Volgens assistente was er iets met een klier. Huisarts belde later dat er een vlekje (plekje?) te zien is in de longen en ze heeft direct voor volgende week dinsdag een afsptraak bij de longarts gemaakt voor Pebblo. Ik had haar aan de lijn (Pabblo lag in bed) en voor het eerst klonk ze oprecht geïnteresseerd. Vroeg hoe het met hem ging nu en gaf aan dat ze hem er ecrg vermoeid uit vond zien vorige week.
Ik maak me zorgen, maar probeer toch eerst af te wachten wat het is. Het ergste gaat door mijn hoofd, dat komt ook denk ik doordat de uitzaaïngen bij mijn moeder ook werden gezien als een klein vlkeje op de longen... Blegh,
Ik maak me zorgen, maar probeer toch eerst af te wachten wat het is. Het ergste gaat door mijn hoofd, dat komt ook denk ik doordat de uitzaaïngen bij mijn moeder ook werden gezien als een klein vlkeje op de longen... Blegh,
maandag 8 maart 2010 om 19:55
He bah Pebb, vervelend. Jij kunt natuurlijk ook niet meer zomaar denken dat het vast niets is, door de ervaring. Dit wordt even een week afwachten, maar voor je het weet is het volgende week en weet je meer.
Wel goed dat Pebblo in bed lag, hij rust dus echt uit vandaag?
Vanochtend ging het prima, ik was ruim op tijd klaar met alles. En na het naar school brengen ook binnen 20 minuten op mijn werk, viel me ook mee.
Een viswijf ben ik eigenlijk niet vaak geloof ik. Ik ben volgens mij ook juist meer gelijkmatig sinds ik de kinderen heb. Maar misschien is dat beeld vooral ontstaan de laatste relaxte maanden.
Ben benieuwd Nathje, of het goed ging met je broer.
Wel goed dat Pebblo in bed lag, hij rust dus echt uit vandaag?
Vanochtend ging het prima, ik was ruim op tijd klaar met alles. En na het naar school brengen ook binnen 20 minuten op mijn werk, viel me ook mee.
Een viswijf ben ik eigenlijk niet vaak geloof ik. Ik ben volgens mij ook juist meer gelijkmatig sinds ik de kinderen heb. Maar misschien is dat beeld vooral ontstaan de laatste relaxte maanden.
Ben benieuwd Nathje, of het goed ging met je broer.
maandag 8 maart 2010 om 20:02
maandag 8 maart 2010 om 20:22
He Pebbles wat naar. Zei de huisarts verder nog iets, over wat ze dachten dat het kon zijn? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, en dan nog een week moeten wachten op meer duidelijkheid is niet fijn. Hoop dat het lukt om een beetje los te laten tot die tijd, maar zal wel lastig zijn met het verhaal van je moeder in je achterhoofd. Maar Pebblo is nog jong en heeft een ander verleden dan je moeder he. Sterkte
maandag 8 maart 2010 om 20:28
maandag 8 maart 2010 om 20:44
Meteen kopen dat appartement en inrichting ook overnemen, te mooi . Wellicht goede inspiratie voor Nath van hoe het niet moet.
Pebb, als ik wat kan doen omdat je misschien even Pebblo wil laten 'relaxen' in bed: geef maar een gil. Kan best een dagje in de winkel staan voor jullie ofzo.
Er zijn heel veel dubbele koekjes, ik schat in dat Morrie die andere heeft, wat groter en dan uit een blauwe verpakking, dus geen choco koeken, maar gewone koek?
Pebb, als ik wat kan doen omdat je misschien even Pebblo wil laten 'relaxen' in bed: geef maar een gil. Kan best een dagje in de winkel staan voor jullie ofzo.
Er zijn heel veel dubbele koekjes, ik schat in dat Morrie die andere heeft, wat groter en dan uit een blauwe verpakking, dus geen choco koeken, maar gewone koek?
maandag 8 maart 2010 om 21:12
Nee, geen oreo's. Alhoewel ik die laatst bij Elyane heb gegeten en toen lustte ik ze. Maar van de reclame word ik altijd misselijk omdat ik ze daar zo zwart vind lijken dat het net drop is.
Nee, dit zijn van die grotere gewone ronde bisuits zeg maar, en dan met wit spul er tussen. Een rode verpakking maar eigen merk van C1000. De blauwe verpakking heeft chocoladespul er tussen.
Dus.... lekker belangrijk.
Even naar het appartement gluren....
Nee, dit zijn van die grotere gewone ronde bisuits zeg maar, en dan met wit spul er tussen. Een rode verpakking maar eigen merk van C1000. De blauwe verpakking heeft chocoladespul er tussen.
Dus.... lekker belangrijk.
Even naar het appartement gluren....
maandag 8 maart 2010 om 21:15
maandag 8 maart 2010 om 21:52
O ja, belastingaangifte, heb net een paar weken terug 2008 afgemaakt en kon 2009 pas vanaf 1 maart doen want dan had de belastingdienst pas het programma te downloaden waarin je automatisch je oude gegevens kon inlezen. Misschien is het een idee dat ik dat dan 1 dezer dagen ga doen....
Schorrie is ook groot, hij schiet echt omhoog en verandert heel erg van gezicht. Het kereltje. En wat grappig dat je hem op mij vindt lijken, dat hoor ik eigenlijk nooit.
Schorrie is ook groot, hij schiet echt omhoog en verandert heel erg van gezicht. Het kereltje. En wat grappig dat je hem op mij vindt lijken, dat hoor ik eigenlijk nooit.