altijd maar wachten
zondag 7 maart 2010 om 09:18
Hallo, ik heb een sinds een paar maanden een minnaar.
Ik weet dat hij nog iets met zijn ex heeft, maar een paar keer paar maand komt hij naar mij en hebben we goede sex.
In het begin had ik daar wel vrede mee, maar de laatste weken wacht ik constant tot hij me sms't.
Ik neem zelf wel eens het initiatief maar merk dat het altijd van hem afhangt of hij wel of niet komt.
Op dit moment word ik gek van de gedachte waar hij is en met wie...
Ik begrijp best wel dat het hem alleen om de sex te doen is, hij zegt ook altijd dat het fantastisch is en dat ik zo lief ben, maar het lijkt alsof niemand het mag weten.
Hij gaat ook vaak nog stappen met zijn ex.
Zal ik contact met hem opnemen of blijven wachten tot ik weer iets van hem hoor?
Heb veel reacties op forum minnaar gelezen en ik ben stapelverliefd op deze man.
Gr Sheera
Ik weet dat hij nog iets met zijn ex heeft, maar een paar keer paar maand komt hij naar mij en hebben we goede sex.
In het begin had ik daar wel vrede mee, maar de laatste weken wacht ik constant tot hij me sms't.
Ik neem zelf wel eens het initiatief maar merk dat het altijd van hem afhangt of hij wel of niet komt.
Op dit moment word ik gek van de gedachte waar hij is en met wie...
Ik begrijp best wel dat het hem alleen om de sex te doen is, hij zegt ook altijd dat het fantastisch is en dat ik zo lief ben, maar het lijkt alsof niemand het mag weten.
Hij gaat ook vaak nog stappen met zijn ex.
Zal ik contact met hem opnemen of blijven wachten tot ik weer iets van hem hoor?
Heb veel reacties op forum minnaar gelezen en ik ben stapelverliefd op deze man.
Gr Sheera
maandag 8 maart 2010 om 13:40
Dit is niet mijn 3e topic maar mijn 2e.
Summerdance, en alle anderen, bedankt voor jullie advies!
Ik moet idd eerst een beetje meer van mezelf gaan houden en ik weet dat er genoeg leuke mannen rondlopen,( waar ik nu dus even niet aan moet denken).
Ik heb in mijn pauze gebeld met de man waar het nu om gaat en gezegd, met knikkende knieen, dat ik er niet meer tegen kan.
Hij wist niet waar ik het over had en zei dat er niets vreemds aan de hand was en dat ik me van alles in mijn hoofd haalde wat betreft zijn ex-vriendin.
Ik heb gezegd dat ik voorlopig geen contact meer wil en ga proberen mezelf niet zo te focussen op hem.
Summerdance, en alle anderen, bedankt voor jullie advies!
Ik moet idd eerst een beetje meer van mezelf gaan houden en ik weet dat er genoeg leuke mannen rondlopen,( waar ik nu dus even niet aan moet denken).
Ik heb in mijn pauze gebeld met de man waar het nu om gaat en gezegd, met knikkende knieen, dat ik er niet meer tegen kan.
Hij wist niet waar ik het over had en zei dat er niets vreemds aan de hand was en dat ik me van alles in mijn hoofd haalde wat betreft zijn ex-vriendin.
Ik heb gezegd dat ik voorlopig geen contact meer wil en ga proberen mezelf niet zo te focussen op hem.
maandag 8 maart 2010 om 16:01
Heel goed Sheera, en doe mij/ons nou een plezier, stort je nou niet direct weer in de armen van een andere man.
Maar ga nou eerst de komende maanden (zeg tot na de zomer) constructief met jezelf aan de gang.
Zoek desnoods hulp van een pycholoog daarbij want met de manier waarop je nu in het leven staat ga je het niet redden meis...
Maar ga nou eerst de komende maanden (zeg tot na de zomer) constructief met jezelf aan de gang.
Zoek desnoods hulp van een pycholoog daarbij want met de manier waarop je nu in het leven staat ga je het niet redden meis...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 8 maart 2010 om 16:14
Chapeau, Sheera!
Heel goed gedaan.
Dat hij niet weet/snapt waar het over gaat, dat is zijn probleem. Als jij het maar weet en snapt.
Nu nog zijn telefoonnummer wissen, dan kun jij hem zelf ook niet meer bellen of smsen in een moment van 'zwakte'. Want geloof mij, die momenten zullen echt nog wel komen.
De eerste stap is gezet! Bravo! Heel goed! Hou vol!
Sterkte!
Heel goed gedaan.
Dat hij niet weet/snapt waar het over gaat, dat is zijn probleem. Als jij het maar weet en snapt.
Nu nog zijn telefoonnummer wissen, dan kun jij hem zelf ook niet meer bellen of smsen in een moment van 'zwakte'. Want geloof mij, die momenten zullen echt nog wel komen.
De eerste stap is gezet! Bravo! Heel goed! Hou vol!
Sterkte!
maandag 8 maart 2010 om 17:48
maandag 8 maart 2010 om 18:14
maandag 8 maart 2010 om 22:41
Sheera, hou vol. Kopje thee of een glas wijn en even afleiding zoeken. Ga desnoods schoonmaken of zo, wat je maar helpt.
En dat geldt niet alleen voor vanavond, maar voor alle komende dagen. Het is zo makkelijk gezegd, maar moeilijker als het voor jou geldt. Ik weet het.
Je doet dit voor jezelf, zodat je in de toekomst een gezonde liefdevolle relatie kan hebben met iemand die volledig er voor jou is.
En ja ik weet, waarschijnlijk you don't give a f*ck right now. Maar daarom zeggen we het. We slepen je er vanaf de zijlijn doorheen en uiteindelijk besef je dat je het allemaal zelf voor elkaar hebt gebokst. Ook als het niet direct lukt, veroordeel jezelf niet. En ook: veroordeel jezelf niet omdat je jezelf veroordeelt. Wees lief voor jezelf.
En dat geldt niet alleen voor vanavond, maar voor alle komende dagen. Het is zo makkelijk gezegd, maar moeilijker als het voor jou geldt. Ik weet het.
Je doet dit voor jezelf, zodat je in de toekomst een gezonde liefdevolle relatie kan hebben met iemand die volledig er voor jou is.
En ja ik weet, waarschijnlijk you don't give a f*ck right now. Maar daarom zeggen we het. We slepen je er vanaf de zijlijn doorheen en uiteindelijk besef je dat je het allemaal zelf voor elkaar hebt gebokst. Ook als het niet direct lukt, veroordeel jezelf niet. En ook: veroordeel jezelf niet omdat je jezelf veroordeelt. Wees lief voor jezelf.
maandag 8 maart 2010 om 22:46
Echt goed van je! het maakt je echt zoveel sterker als je het niet doet! Jij neemt je leven weer in eigen handen.
En vroeg naar bed gaan met een goed boek wil ook nog wel eens helpen.
knutselen, film kijken, forumme, in je dagboek schrijven of plaatjes erin plakken. Lang douchen en daarna uitgebreid met bodylotion insmeren (weer 3 kwartier verder ). jezelf ook goed blijven verzorgen!! Focussen op je werk, op je vriendinnen, uitgebreid koken voor jezelf, wijntje erbij inschenken, een boek binnen een paar dagen uitlezen, muziek maken, zelf je haar kleuren, schilderen op een schildersdoek, tekenen hoe je je voelt, een cadeautje kopen voor elke 2 dagen dat je geen contact met hem hebt gehad/ opgenomen (ook asl hij jou belt dus), bloemen voor jezelf kopen of een mooi sieraad.
Misschien helpen deze afleidingen een beetje....?
En vroeg naar bed gaan met een goed boek wil ook nog wel eens helpen.
knutselen, film kijken, forumme, in je dagboek schrijven of plaatjes erin plakken. Lang douchen en daarna uitgebreid met bodylotion insmeren (weer 3 kwartier verder ). jezelf ook goed blijven verzorgen!! Focussen op je werk, op je vriendinnen, uitgebreid koken voor jezelf, wijntje erbij inschenken, een boek binnen een paar dagen uitlezen, muziek maken, zelf je haar kleuren, schilderen op een schildersdoek, tekenen hoe je je voelt, een cadeautje kopen voor elke 2 dagen dat je geen contact met hem hebt gehad/ opgenomen (ook asl hij jou belt dus), bloemen voor jezelf kopen of een mooi sieraad.
Misschien helpen deze afleidingen een beetje....?
Only dead fish go with the flow
dinsdag 9 maart 2010 om 13:29
Dreamglasses en Donaatje78,
Bedankt voor jullie opbeurende berichtjes ( de rest ook natuurlijk)
Ik heb veel van bovenstaande dingen gisteravonde gedaan, uitgebreid in bad geweest, shoppen doe ik altijd wel veel en vandaag gaat het best wel goed.
Ben zo sterk... geweest om al zijn smsjes te wissen en ik moet niet te veel denken want dan komt ie weer boven drijven.
Ik zeg steeds tegen mezelf dat hij mij niet waard is, dus ik hoop dat dat helpt.
Bedankt voor jullie opbeurende berichtjes ( de rest ook natuurlijk)
Ik heb veel van bovenstaande dingen gisteravonde gedaan, uitgebreid in bad geweest, shoppen doe ik altijd wel veel en vandaag gaat het best wel goed.
Ben zo sterk... geweest om al zijn smsjes te wissen en ik moet niet te veel denken want dan komt ie weer boven drijven.
Ik zeg steeds tegen mezelf dat hij mij niet waard is, dus ik hoop dat dat helpt.
zaterdag 13 maart 2010 om 08:54
zaterdag 13 maart 2010 om 10:58
Oh Sheera, hij miste je niet hoor......zijn zak zat vol, das wat anders.
Maar omdat hij simpelweg niet in een sms kan zetten:
"zeg meid, ik ik heb zin in seks, ik mag er niet overheen bij mijn vriendin dus ik kom bij jou"
verpakt hij het iets gevoeliger omdat hij weet dat jij erin trapt...
Zonde....
Maar omdat hij simpelweg niet in een sms kan zetten:
"zeg meid, ik ik heb zin in seks, ik mag er niet overheen bij mijn vriendin dus ik kom bij jou"
verpakt hij het iets gevoeliger omdat hij weet dat jij erin trapt...
Zonde....
zaterdag 13 maart 2010 om 12:22
Denk dat Summer helemaal gelijk heeft. Als jij zo makkelijk wil zijn voor een kerel, dan moet je dat uiteraard zelf weten, Sheera. Zoals ik al eerder schreef, je gooit je emotioneel en fysiek te grabbel voor kerels die het niet waard zijn, maar een fijne neus hebben om dames zoals jij met een slecht eigenbeeld op te sporen en om hun vingertje te winden. Jammer. Maar dat je een keer zwak bent geweest hoeft niet te betekenen dat je jezelf niet nog een kans kan gevent. Het is zelfs geen excuus om dat niet te doen. Ik raad je aan om voor jezelf een heel helder toekomstbeeld te schetsen. Hoe sta jij ervoor over 10 jaar? Ben je dan een zelfverzekerde vrouw, met huis, tuin en kinderen? Of een succesvolle zakenvrouw die de wereld over reist? Als je dat voor jezelf bepaald, is het ook makkelijker het "hier en nu" los te laten, maar ook makkelijker mannen/mensen uit je leven te bannen die zo fout zijn als je afgelopen twee verslavingen (ik geloof nl niet dat je verliefd bent). Want zo'n vent is een blok aan je been om die doelstellingen te halen. Tenzij je de komende 10 jaar wil gebruiken om alles wat jeugd en mogelijkheden biedt niet wil inzetten om hier uit te komen. Waar sta je dan over 10 jaar......
zaterdag 13 maart 2010 om 13:29
zaterdag 13 maart 2010 om 22:17
Het gaat bij hem om de sex en bij mij meer om bij hem te zijn, alhoewel de sex met hem bijzonder goed is.
Niet dat dat voor mij het belangrijkste is, alleen al om bij hem te zijn zou voor mij al voldoende zijn, het is dat ie zo verdomd lief is als hij bij me is.
Weet dat een relatie er niet in zit, ik denk dat ik tevreden moet zijn met wat er nu is tussen ons.
Niet dat dat voor mij het belangrijkste is, alleen al om bij hem te zijn zou voor mij al voldoende zijn, het is dat ie zo verdomd lief is als hij bij me is.
Weet dat een relatie er niet in zit, ik denk dat ik tevreden moet zijn met wat er nu is tussen ons.
zaterdag 13 maart 2010 om 22:24
quote:sheera schreef op 13 maart 2010 @ 22:17:
Het gaat bij hem om de sex en bij mij meer om bij hem te zijn, alhoewel de sex met hem bijzonder goed is.
Meen je dat nou echt sheera dat je tevreden moet zijn met zo'n lapzwans die jou alleen voor de seks gebruikt?
Zo lief is dat niet hoor...
Misschien moet jij eens een afspraak bij een psych maken om vooral voor jezelf eens lief te leren zijn en deze hufter de deur te wijzen...
Meen je dat nou echt sheera dat je tevreden moet zijn met zo'n lapzwans die jou alleen voor de seks gebruikt?
Zo lief is dat niet hoor...
Misschien moet jij eens een afspraak bij een psych maken om vooral voor jezelf eens lief te leren zijn en deze hufter de deur te wijzen...
zaterdag 13 maart 2010 om 22:33
quote:sheera schreef op 13 maart 2010 @ 22:17:
je maakt een grapje toch zeker?
If not, dan zou ik het advies van Suup maar een heel snel gaan opvolgen!!!
je maakt een grapje toch zeker?
If not, dan zou ik het advies van Suup maar een heel snel gaan opvolgen!!!
zaterdag 13 maart 2010 om 22:39
Och meisje meisje... Heb met je te doen.
Waar jij naar op zoek bent is liefde! Je wilt zo graag geliefd en bemint worden en omdat die wil/drang zo groot is val je voor iedere loser die maar even "lief" doet en zegt wat je graag wilt horen.
Ben het met de andere dames eens. Ga met jezelf aan de slag en leer eerst een van jezelf te houden. Als je ECHT om jezelf geeft ben je niet eens meer gevoelig voor dit soort mannen en zul je er met een grote boog omheen lopen.
Heb deze link al vaker geplaatst, dus nog maar een keertje.. http://www.lydiavanderweide.nl/one/artikel.php?pArt=006
Waar jij naar op zoek bent is liefde! Je wilt zo graag geliefd en bemint worden en omdat die wil/drang zo groot is val je voor iedere loser die maar even "lief" doet en zegt wat je graag wilt horen.
Ben het met de andere dames eens. Ga met jezelf aan de slag en leer eerst een van jezelf te houden. Als je ECHT om jezelf geeft ben je niet eens meer gevoelig voor dit soort mannen en zul je er met een grote boog omheen lopen.
Heb deze link al vaker geplaatst, dus nog maar een keertje.. http://www.lydiavanderweide.nl/one/artikel.php?pArt=006
zondag 14 maart 2010 om 09:36
precious1 en summerdance,
Voor mijn gevoel heb ik nu al zoveel verdriet gehad om deze persoon dat ik er (hoe gek het ook klinkt) nu wat beter mee om kan gaan.
Juist als ik er wat makkelijker over denk dan voel ik me beter.
Ik zat juist niet op een berichtje van hem te wachten en heb alle goede adviezen geprobeerd op te volgen.
Als hij me nu een smsje zou sturen dan schrik ik er niet van.
Jullie hebben gelijk dat ik meer aan mezelf zou moeten werken maar gevoelens kun je niet zo maar uitschakelen.
Voor mijn gevoel heb ik nu al zoveel verdriet gehad om deze persoon dat ik er (hoe gek het ook klinkt) nu wat beter mee om kan gaan.
Juist als ik er wat makkelijker over denk dan voel ik me beter.
Ik zat juist niet op een berichtje van hem te wachten en heb alle goede adviezen geprobeerd op te volgen.
Als hij me nu een smsje zou sturen dan schrik ik er niet van.
Jullie hebben gelijk dat ik meer aan mezelf zou moeten werken maar gevoelens kun je niet zo maar uitschakelen.
zondag 14 maart 2010 om 10:58
Ik "hoop" met recht dat je tevreden bent met je functie die jij in deze relatie toegeworpen krijgt. Ik hoop dat je nu echt kan accepteren dat je moet wachten op contact met hem en dat je niet meer onzeker bent dat hij ook nog omgang heeft met zijn ex en andere vrouwen. Want je kunt er zeker van zijn dat hij dat heeft. Wat ik mij afvraag Sheera, hoe kun je die gevoelens wel negeren, maar die verliefde niet? Ik denk trouwens dat het antwoord hier al een paar keer voorbij is gekomen......
EDIT lees net het antwoord van Precious voor mij, maar daar moet Sheera inderdaad voor oppassen, de gevoelens voor zichzelf...
EDIT lees net het antwoord van Precious voor mij, maar daar moet Sheera inderdaad voor oppassen, de gevoelens voor zichzelf...
anoniem_90495 wijzigde dit bericht op 14-03-2010 11:01
Reden: Ik ben aan het klungelen
Reden: Ik ben aan het klungelen
% gewijzigd