3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Trustuh Straat.
En voor Kay is het ook erg leuk, hoewel voor hem de besturing met het board nog wel moeilijk is, maar de spellen zijn voor hem weer erg leuk: skateboarden, sneeuwballen gooien, op de segway ballen kapot maken
De wii mat is ook leuk om samen te doen, ik doe het met Frummel, is wel fun.
Lijkt mij ook wel leuk. En makkelijk gewoon ff iedere dag half uurtje, is toch weer mooi meegenomen.
De mat ken ik niet, met welke spellen doe je dat?
Dan is de wii mat wel een optie cay, dar kan frummel heel goed mee uit de voeten.

Kan je alleen mee spelen maar ook met zijn tweeen.
Psies Moos, als man 's avonds hond uitlaat sta ik ff voor dat ding. Steppen of hardlopen, wat spelletjes en andere oefeningen en je hebt zo een half uur vol.
Daar zit 1 spel bij erg leuk voor jongere kinderen, even kijken of ik een linkje kan vinden.
Hm zal er eens naar kijken Ier, klinkt wel leuk om samen te doen. Nu moet ik vooral veel helpen qua houding om het voor knul leuk te maken.
En je hebt toch ook intensievere sportprogramma''s, dat je ook je vorderingen etc. bij kan houden?
Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Ik wil fanatiek sporten daarmee, maar welke moet ik dan kopen? En wat moet er nog meer bij?
Yep ook, gewicht was wel ff schrikken, maar of dat ding echt goed weegt; was ik 4 dagen 4 kg afgevallen volgens ding, dacht ut niet
het heet wii familytrainer dus, frummel hier vind het heel leuk.

zijn allemaal minigames.

wii familytrainer
Dan zou ik voor de Wii met balanceboard gaan en evt wat sportprogramma's kopen. Bij balanceboard komt tegenwoordig wii fit plus, maar er zijn ook andere workout programma's te koop (zelfs met webcam)
quote:Caylinn schreef op 09 maart 2010 @ 00:37:

Yep ook, gewicht was wel ff schrikken, maar of dat ding echt goed weegt; was ik 4 dagen 4 kg afgevallen volgens ding, dacht ut niet Die wil ik !!!
Oeh lijkt me leuk Ier, ff weer sparen dus
Cay en wat moet ik daar zo ongeveer voor neertellen?
Maar leuk is het wel, ook wii sports resort is leuk, niet echt super intensief, maar wel grappige spellen (zwaardvechten, tafeltennissen ed)

Ik hou normaal niet van games, maar met de Wii speel ik vaker omdat je moet bewegen, dat spreekt me erg aan.
Ja, en bij bol.com leuke prijs nu zie ik, ik heb er toen de volle mep voor betaald.

Er zitten ook nog wat moeilijkere games bij hoewel dat gaat echt met samenwerken en gaat ook steeds beter.De 1 op de mat, de ander met de controller bijv., Maar veel wat frummel echt makkelijk kan, kanovaren, touwtjespringen, hardlopen, hordelopen etc..

echt erg leuk!
quote:mocy schreef op 09 maart 2010 @ 00:39:

Cay en wat moet ik daar zo ongeveer voor neertellen?

Wij hebben voor Wii zelf ongeveer 170 euro betaald en Wii fit plus met balanceboard 65. (plus nog de nodige spellen natuurlijk)

Er zijn dacht ik ook aanbiedingen met board incl, dan iets van 200 euro plus.
Ga gelijk van de week kijken. Wil het eigenlijk al een tijdje, maar was wat op de achtergrond geraakt. Nu ik jullie weer zo enthousiast erover hoor.
Bij de Wii kwamen trouwens wel twee spellen mee: sports en sports resort (die toen los iets van 50 euro was)

Als je alleen spelt is 1 afstandsbediening wel genoeg en 1 nunchuck (belachelijke naam trouwens). Nunchuk zat er bij ons niet bij, was niet duur.
Ik ben heel enthousiast, vind het ook vooral voor zoon erg leuk. Gamen en tegelijk bewegen, ideaal.
Alleen k.t dat er zoveel verschillende pakketten zijn (zit net op bol.com te kijken). Ik laat het man wel uitzoeken van de week.
Vindt tie leuk hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven