Mode & Beauty alle pijlers

Myleneparty

09-03-2010 09:38 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benaderd om Mylene-demonstratice te worden. Zelf vind ik me daar geen type voor (ben niet zo'n make-up/smeerselpersoon), maar de dames blijven volhouden.

Sta bijna op het punt om toch overstag te gaan en dan maar eens een paar party's te doen en te kijken hoe het bevalt.

Wat vinden jullie van Myleneproducten (en zo'n o-zo-gezellige-verkoop-avonden)?

Wie is ook toevallig demo-mevrouw van bijv Mylene/Tupperware/oid en wat verdien je aan en hoeveel avonden per maand ben je ervoor weg?
Gunst, ik dacht dat dit over een feestje voor Mylene Valerie zou gaan Sorry, geen ervaring!
Als jij aangegeven hebt het niet te willen, omdat het product je niet aanspreekt, maar de "dames' blijven aandringen, dan vind ik dat Heel Onbeschoft. Voor mij reden genoeg om niet voor zo'n toko te willen werken.

Dat er in de producten van Mylene enorm veel nertsenolie zit verwerkt (of althans; dat was enkele jaren geleden nog zo), zou voor mij een tweede reden zijn om niet met deze louche toko in zee te willen gaan.
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik ook Pelicaan!

Maar ontopic: zulke avonden vind ik afschuwelijk.

Maar er zijn genoeg vrouwen die het wel leuk vinden.

Waarom niet eerst proberen? Niet geschoten is altijd mis!
Maar eigenlijk ben ik het Mimsey eens
Ik vind er echt geen bal aan. Maar ik ben dan ook niet echt een meisje-meisje!
quote:Pelikaan schreef op 09 maart 2010 @ 09:41:

Gunst, ik dacht dat dit over een feestje voor Mylene Valerie zou gaan Sorry, geen ervaring!

Ik dacht ook, huh krijg ik een surprice-party van Viva !!!! Helaas.

Er is hier vorig jaar en het jaar ervoor ook al een topic over geweest. Ik ken het product zelf niet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Gunst, ik dacht dat dit over een feestje voor Mylene Valerie zou gaan Sorry, geen ervaring! Ik oooook!
Perfectionisme is niet perfect...
Verplaatst naar M&B
Ik ben wel gek op smeersels en een vroegere kennis hield parties.

Hij is bij ons thuis komen oefenen en heeft erg weinig verkocht...

(wat gekocht is is meer uit vriendendienst geweest )

De producten zijn niet 'geweldig', beetje Hema/Yves Roche kwaliteit maar dan duurder. Weet niet hoe het nu is maar kennis moest van alles zelf inkopen en verdiende pas geld als hij het verkocht kreeg. Zijn demostratie koffer was ook voor eigen rekening en om die terug te verdienen moest je flink verkopen.

Persoonlijk zou ik het niet willen verkopen, en verdere parties bedank ik ook maar voor.

(Dit is wel aantal jaar geleden; kan natuurlijk een en ander veranderd zijn. Kennis heeft snel zijn verlies genomen en is er mee gestopt)
Haha...dacht ook dat het een feestje voor MV was

Maar als je er zelf niet echt achter staat, dan gaat het denk ik geen succes worden...zou er nog maar eens heel goed over nadenken als ik jou was!
Ik ben ooit eens op zo'n avondje geweest en wat een bagger proberen ze je daar aan te smeren. Ik heb er niks van gekocht.

Afgezien daarvan, vind ik het onbeschoft dat die ''dames'' gewoon over jouw grenzen heenwalsen. Dat doen ze waarschijnlijk omdat zij er weer wat mee kunnen verdienen en het interesseert ze waarschijnlijk geen fluit hoe jij je daar bij voelt.

Ik zou me distantieren van zulke types...
quote:Mittens schreef op 09 maart 2010 @ 10:02:

Haha...dacht ook dat het een feestje voor MV was

Wel graag een diervriendelijk feestje he alsjeblieft!!

Ik heb nog een stukje kattentaart over van gister .

Ik ken het niet, is het net zoiets als Avon?

Een vriendin van me heeft dat gedaan, Avon, maar het was een hoop werk voor haar - leuren met haar boekjes, dan bestellingen doorgeven, alles sorteren in aparte zakjes voor iedereen - voor relatief weinig geld.

Me too!

Ziet er trouwens lekker uit MV, dat kattentaartje , wel een leuk idee voor mijn poezendames.

Maar even ontopic, ik ken het merk niet en ik denk niet dat het iets voor je is als je al zo aan't twijfelen bent...
Ik ken 2 dames die consulente zijn geweest. Het schijnt in het begin als een tierelier te lopen maar men kakt later in. Zowel voor de consulente als voor de gastvrouw is het veel werk. Je verdiend meer met een reguliere baan!

Wat betreft de produkten: ik vond ze wel altijd erg fijn. De voetencreme is heerlijk en de nertsolie ook. Een druppeltje op je gezicht doet in gure wintermaanden wonderen. Het stinkt wel enorm.

Over diervriendelijkheid gesproken: Mylene zelf zegt dat er geen nertsen voor hun cosmetica gedood worden. Zij kopen het restprodukt op bij de nertsfokkerijen (beestjes zijn dan toch al dood!).

Ik heb daar toch vraagtekens bij. Je wilt die industrie toch niet in stand houden?? Of het nou om het primaire produkt gaat of om een restprodukt. Dat was voor mij de reden om niet meer voor gastvrouw te spelen......
mylene NOOOITTT VAN GEHOOORDDD
nertsolie??? Gatverdamme
Ja mijn moeder zweerde ook bij nertsolie. Het enige wat ik dan dacht was ''ocherme, zo'n nertsje helemaal uitgeknepen boven een bakje, om olie ervan te maken.'' Zo gaat dat niet natuurlijk maargoed dat was wel het beeld wat ik erbij kreeg.
Het klinkt inderdaad vies en het ruikt ook vies. (zweetvoeten). De lucht trekt echter snel weg.

Ik gebruik het om principiële redenen niet meer. Ik zou willen dat er geen dieren voor dood hoeven ... maar ja.... het spul werkt echt. Tegen littekens, een vermoeide huid, droog en dor haar wordt er heel zacht en glanzend van.
quote:Pinkwin schreef op 09 maart 2010 @ 10:38:

[...]

Me too!

Ziet er trouwens lekker uit MV, dat kattentaartje , wel een leuk idee voor mijn poezendames.

.Nog 1 taartje dan om het af te leren.

Ontopic, ik zou met zo'n product niets te maken willen hebben. Het is toch niet meer van deze tijd, producten op dieren getest en/of met producten van nertsen erin. Alleen dat idee al.

Verder ken ik het fenomeen die "party's". Heb er mee te maken gehad, ik zou wat dames begeleiden als regiomanager van een ander merk. Maar ik kon er niet achter staan dus heb het snel in de wilgen gehangen. Destijds ook mijn verlies genomen met de al ingekochte producten. Ik zou me wel 2 x bedenken.
quote:Bergje65 schreef op 09 maart 2010 @ 10:52:

Het klinkt inderdaad vies en het ruikt ook vies. (zweetvoeten). De lucht trekt echter snel weg.

Ik gebruik het om principiële redenen niet meer. Ik zou willen dat er geen dieren voor dood hoeven ... maar ja.... het spul werkt echt. Tegen littekens, een vermoeide huid, droog en dor haar wordt er heel zacht en glanzend van.Tja, eigenlijk gaat het zo wel! Ik heb me dus laten vertellen dat Mylene de nertsen opkopen (als er van het velletje mooie bontjasjes zijn gemaakt) en uit de huid de olie persen.
quote:mylenevalerie schreef op 09 maart 2010 @ 10:53:

[...]

Nog 1 taartje dan om het af te leren.

[afbeelding]

Ontopic, ik zou met zo'n product niets te maken willen hebben. Het is toch niet meer van deze tijd, producten op dieren getest en/of met producten van nertsen erin. Alleen dat idee al.

Verder ken ik het fenomeen die "party's". Heb er mee te maken gehad, ik zou wat dames begeleiden als regiomanager van een ander merk. Maar ik kon er niet achter staan dus heb het snel in de wilgen gehangen. Destijds ook mijn verlies genomen met de al ingekochte producten. Ik zou me wel 2 x bedenken.Laat me raden.... Herbalife!
quote:Bergje65 schreef op 09 maart 2010 @ 10:55:

[...]

Laat me raden.... Herbalife!Nee. Bedrijf waar ik bij was bestaat geloof ik niet meer. Hoofdkantoor zat in Veenendaal.
Geen feestje voor MV...sorry!

Mevrouw is net hier geweest. Jeetje!

Heeft haar hele troep hier achtergelaten en nu maar gasten voor de party's zoeken.

Ik ga volgende week mooi afbellen.

Dat diervriendelijke staat mij ook enorm tegen. Dan liever Hema spullen (goedkoper EN diervriendelijk).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven