Shoppen; het moet weer :|
dinsdag 9 maart 2010 om 10:26
De winter loopt op zijn einde! Jhoe hoe!!!
Alleen iets minder; ik ben qua kleding behoorlijk karrig de winter door gekomen; te laat begonnen met shoppen, een te klein budget en niet blij met wat er in de winkels hangt/hing.
Dit geld overigens ook voor mijn kinderen
Nu zijn de kinderen redelijk zomer klaar dankzij vorig jaar te veel inkopen (en te groot ) maar mijn kleding kan echt niet meer (heeft nooit gekunt... ) alleen zie ik wederom weing leuks
Ik heb een zomerjas nodig, t-shirts en topjes/hemdjes en jurkjes.
Ik heb geen groot budget en dat is het grootste probleem; als ik al eens wat zie wat ik wel leuk vind is het te duur...
(2e hands vind ik niet erg en vanwege straat vrees hou ik het liever bij online shoppen)
Ik hou van zwart kleding, niet van grote en/of drukke prints, niet te wijd maar ook niet te strak (ben ook geen 18 meer ) Qua kleuren staat licht blauw, rood, paars wel; groen en geel maakt flets. En hoewel ik wel moeder ben wil ik er wel een beetje uitzien als of ik 26 ben, dat ben ik namelijk ook
Wie heeft er tips voor mij waar ik zou kunnen slagen?
Alleen iets minder; ik ben qua kleding behoorlijk karrig de winter door gekomen; te laat begonnen met shoppen, een te klein budget en niet blij met wat er in de winkels hangt/hing.
Dit geld overigens ook voor mijn kinderen
Nu zijn de kinderen redelijk zomer klaar dankzij vorig jaar te veel inkopen (en te groot ) maar mijn kleding kan echt niet meer (heeft nooit gekunt... ) alleen zie ik wederom weing leuks
Ik heb een zomerjas nodig, t-shirts en topjes/hemdjes en jurkjes.
Ik heb geen groot budget en dat is het grootste probleem; als ik al eens wat zie wat ik wel leuk vind is het te duur...
(2e hands vind ik niet erg en vanwege straat vrees hou ik het liever bij online shoppen)
Ik hou van zwart kleding, niet van grote en/of drukke prints, niet te wijd maar ook niet te strak (ben ook geen 18 meer ) Qua kleuren staat licht blauw, rood, paars wel; groen en geel maakt flets. En hoewel ik wel moeder ben wil ik er wel een beetje uitzien als of ik 26 ben, dat ben ik namelijk ook
Wie heeft er tips voor mij waar ik zou kunnen slagen?
dinsdag 9 maart 2010 om 10:41
Heb je winkels zoals H&M, Vero Moda, Vila en Zara al eens geprobeerd? Daar kan je heel leuk slagen, ook op de basics.
Bij H&M bijv een jas voor 40 euro (ook in beige en zwart)
Dit soort shirtjes kosten 7 euro en zijn er in allerlei kleuren
Zelfde voor deze hemdjes
Deze is verschillende kleuren voor 15 euro (heb er zelf a 2, erg leuk!)
Voor als het straks echt warm is deze "linnen" (katoenen) broek voor 20 euro (ook in bruin, kaki en zwart)
Maar ook gewone leuke zomers jeans voor 40 euro
Succes ermee!
Bij H&M bijv een jas voor 40 euro (ook in beige en zwart)
Dit soort shirtjes kosten 7 euro en zijn er in allerlei kleuren
Zelfde voor deze hemdjes
Deze is verschillende kleuren voor 15 euro (heb er zelf a 2, erg leuk!)
Voor als het straks echt warm is deze "linnen" (katoenen) broek voor 20 euro (ook in bruin, kaki en zwart)
Maar ook gewone leuke zomers jeans voor 40 euro
Succes ermee!
dinsdag 9 maart 2010 om 10:45
gelijk gepost over H&M.
Ik heb vorige week een grote doos binnen gekregen van mijn bestelling van H&M. Was voornamelijk kinderspul.
Maar tjee, ook al zijn de kledingstukken per stuk niet duur, het was toch weer een heel bedrag voor 3 kinderen. En dan heb ik alleen nog maar de basisdingen gekocht voor ze.
(bodywarmers, vestjes, spijkerbroeken)
Succes met je koop!
Ik heb vorige week een grote doos binnen gekregen van mijn bestelling van H&M. Was voornamelijk kinderspul.
Maar tjee, ook al zijn de kledingstukken per stuk niet duur, het was toch weer een heel bedrag voor 3 kinderen. En dan heb ik alleen nog maar de basisdingen gekocht voor ze.
(bodywarmers, vestjes, spijkerbroeken)
Succes met je koop!
dinsdag 9 maart 2010 om 10:48
H&M ben ik al heel lang niet meer geslaagd.
Dat blouse achtige ding zou ik mij niet gemakkelijk in voelen (te tuttig naar mijn idee)
Die jas zie ik overal en vind ik echt niet leuk
(anders kom je uit op een heel kort model en daar leent mijn kont zich niet voor )
Die t-shirts heb ik van de vera moda met korte mouw en lange mouw maar ik krijg enorme zweet plekken onder de oksel van die shirts. Na een paar keer wassen is de stof ook helemaal pluizig.
Spijkerbroeken heb ik gelukkig nog dat bespaard weer wat pas en zoek ellende, en andere broeken wil ik niet, dan draag ik liever rokjes en jurkjes.
Dat blouse achtige ding zou ik mij niet gemakkelijk in voelen (te tuttig naar mijn idee)
Die jas zie ik overal en vind ik echt niet leuk
Die t-shirts heb ik van de vera moda met korte mouw en lange mouw maar ik krijg enorme zweet plekken onder de oksel van die shirts. Na een paar keer wassen is de stof ook helemaal pluizig.
Spijkerbroeken heb ik gelukkig nog dat bespaard weer wat pas en zoek ellende, en andere broeken wil ik niet, dan draag ik liever rokjes en jurkjes.
dinsdag 9 maart 2010 om 10:50
Mijn ervaring is dat je beter een lijstje kan maken met wat je echt nodig hebt met de betreffende kleurendan dat je lukraak gaat shoppen (of bestellen).
ik ga vaak de stad in met de opdracht; zomerkleding. Ik koop dan wat ik leuk vind maar vaak niet de dingen waarnaar ik pzoek was.
Als je straatvrees hebt; is het dan niet een idee om het juist te proberen? Bv 1 winkel die het dichtsbij is?
Ik heb nml last van chronische hyperventilatie en merk nu, na bijna een jaar, dat tegen de angst in gaan, best werkt.
succes!
ik ga vaak de stad in met de opdracht; zomerkleding. Ik koop dan wat ik leuk vind maar vaak niet de dingen waarnaar ik pzoek was.
Als je straatvrees hebt; is het dan niet een idee om het juist te proberen? Bv 1 winkel die het dichtsbij is?
Ik heb nml last van chronische hyperventilatie en merk nu, na bijna een jaar, dat tegen de angst in gaan, best werkt.
succes!
dinsdag 9 maart 2010 om 10:52
De markt is zwaar voor mij
ik ben dan zo bezig door die mensen massa te komen dat ik echt geen oog meer heb voor wat er hangt 
Ik heb maat 38, een flubber buikje (2 kinderen en niet sporten
) nauwelijks nog een boezem (ook dankzij de kinderen
) en slappe boven benen en armen... (klinkt niet erg aantrekkelijk he
haha) maar das puur door dat ik niet sport.
Ben dus geen sportief type; ook niet qua kleding. Ik hou van vrouwelijk maar wel stoer. Geen glitter en glamour dus en niet te opvallend.
Ik heb maat 38, een flubber buikje (2 kinderen en niet sporten
Ben dus geen sportief type; ook niet qua kleding. Ik hou van vrouwelijk maar wel stoer. Geen glitter en glamour dus en niet te opvallend.
dinsdag 9 maart 2010 om 10:52
Met een klein budget ( en veel tijd; enormmmmm druk ) zou je prima kunnen slagen bij de Primark.
http://www.styletoday.nl/ ... budget-shoppen-rotterdam/
http://www.styletoday.nl/ ... budget-shoppen-rotterdam/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 9 maart 2010 om 10:57
Salle ik kom wel al weer beetje buiten hoor! Alleen de winkels hier in de buurt (binnen mijn; ik durf dat wel bereik) is het aanbod wat eh... goedkoop, en dan niet in de prijs (dat ook wel) maar vooral in het model/stof. De stad is niet prettig, en hoewel ik er door heen lopen kan als ik met iemand er heen ga is na 3 winkels de koek wel op, dan ben ik te moe, te zenuwachtig/opgejaagt en dan nog proberen te shoppen is niet echt succesvol...
Mijn lijstje voor aankomende zomer;
minimaal 2 jurkjes; 1 rokje (geen spijker die heb ik al 3x ) stuk of 5 hemdjes/shirtjes en een zomer jas.
Schoenen zijn dan weer van latere zorg
Mijn lijstje voor aankomende zomer;
minimaal 2 jurkjes; 1 rokje (geen spijker die heb ik al 3x ) stuk of 5 hemdjes/shirtjes en een zomer jas.
Schoenen zijn dan weer van latere zorg
dinsdag 9 maart 2010 om 10:58
quote:zakdoekjeopviva schreef op 09 maart 2010 @ 10:52:
ik ben dan zo bezig door die mensen massa te komen dat ik echt geen oog meer heb voor wat er hangt 
Heb je de mogelijkheid om in de ochtenden te gaan winkelen?
Dan zou je bijv op dinsdagochtend eens kunnen proberen te gaan, lekker rustig!!
Heb je de mogelijkheid om in de ochtenden te gaan winkelen?
Dan zou je bijv op dinsdagochtend eens kunnen proberen te gaan, lekker rustig!!