Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Hallo allemaal,

We mogen weer aan het werk... jippie. Gelukkig ga ik over anderhalve week skiën, het aftellen is officieel begonnen!

Verder heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden, dat zou iets te vroeg zijn, zit nu op dag 23.

Hoe is het met de rest? Leuk weekend gehad?
Correctie: ik ben ongesteld geworden. En hoe djeees!
@frutje: sterkte ....
Thanks janine, vind mezelf een beetje zielig op het moment...

Hoe is het bij jou? Ga je weer mooie dingen maken deze week?
frutje: bij mij is alles prima! Alleen harstikke druk hier! belachelijk. Dus ik ben niet vaak online.

Heb een ontzettend leuk weekend gehad (vrijgezellenfeestje)... Echt supergezellig zo zonder de mannen.. nou ja, uiteindelijk met wat mannen haha.. en der zaten wat leuke bij.. bedoel kijken mag!

en hoest daar? al klaar aan het stomen voor de skivakantie?
chocolade helpt misschien een beetje
Goedemorgen allemaal,

Wat is er veel geschreven zeg!

Hopelijk heeft Pipo een heerlijke, zonnige vakantie.

Nukje; ben je er al een beetje uit wat je gaat doen met het al dan niet afbouwen van je medicijnen? Misschien idd beter om alles eerst eens aan te zien....

Frutje; sterkte en chocola is overal goed voor....vooral als je ongesteld bent geworden.

Ik heb heerlijk genoten van het mooie weer......de tuin bijgewerkt...zag al bollen opkomen, ramen gelapt (grotendeels), wasjes gedaan, gewandeld, etc, etc. Vond het echt lekker zeg, dat zonnetje. Werd vanochtend wel direct tenietgedaan door de sneeuw.

Hier is het ook druk.....dus hopelijk kom ik tussendoor nog even hier langs.
@ Nukje:

Ik heb ook een jaar antidepressiva geslikt, Citalopram. Ik ben pas gestopt toen ik zwanger was. Niet bewust overigens....toen ik naar de HA wilde om over afbouwen te praten was ik al zwanger . Ik heb in een maand ongeveer afgebouwd en ben dus nu ongeveer 1,5 maand gestopt. Ik moet eerlijk zeggen dat het best even moeilijk was hoor. Moest veel huilen, kon heel boos worden op vriend, ergerde me meer aan onbelangrijke dingen. En ik wist niet of het door het stoppen kwam of door zwangerschapshormonen. Maar nu ben ik wel weer redelijk stabiel. Er zijn wel weer wat dingen/klachten van voor me AD tijd terug maar de grap is dat ik ze nu herken. Dus kan ik er nog steeds wel goed mee omgaan.

Mijn HA heeft gezegd dat als het niet goed met me ging dat ik eventueel wel weer kon beginnen. Alleen dan zet je dus een 'verslaafd' kindje op de wereld die waarschijnlijk de eerste twee weken erg veel zal huilen. Maar het moet met de mams wel goed gaan anders is het ook slecht voor de baby. Maar gelukkig gaat het goed!!!

Lieve Nukje: niemand kan in jou hoofdje kijken. Als jij er genoeg vertrouwen in hebt om te stoppen moet je dat gewoon doen. Gaat het goed op je nieuwe werk? Ja? check! Voel je nog onzeker over bepaalde zaken? Nee? check! Als het nu goed gaat kun je het vast ook zonder AD. En onzekerheidjes over zwanger worden/zijn heeft ieder mens. Maar het moet geen stress worden natuurlijk.

Het is het beste voor het kindje als je al gestopt bent voordat je zwanger raakt. Ik persoonlijk zou ook liever eerst gestopt zijn voordat ik zwanger raakte omdat je de emoties die dan vrijkomen ook helemaal aan je zwangerschap kan wijten. Nu liep het afkicken en zwanger zijn even door elkaar.

Poehee....lang verhaal. Conclusie..... Waarom zou je niet proberen te stoppen? Je HA heeft gezegd dat je ze eventueel in de zwangerschap ook kan slikken dus mocht het absoluut niet gaan kun je altijd terug. En als het wel goed gaat ben je helemaal clean voordat je zwanger wordt!

Succes met deze beslissing!!! Enneh....de eerste dagen zonder is echt wel eng hoor...maar ook heel spannend!!! Hoe voel ik me? Gaat het goed? Merkt vriend iets aan me? Gewoon lekker veel posten op het forum
@Assie

Zo, jij bent lekker actief geweest!

Hmm chocola. Heerlijk! Maar het past niet zo goed bij het plan om nog wat kilo's kwijt te raken voor mijn bruiloft :(. Puur is niet heel slecht toch? Hmmm ik kwijl nog even verder.

En nu hup aan de slag, móet vandaag nog een proef nakijken, tekst schrijven en eentje redigeren.. bah.
ownee.. zo druk hier dat ik moet overwerken.. snik. Daar gaat mijn zumbales.. en ik had er zo zin in.
@janine

He verdorie! Dat is niet fijn! Sterkte daar

Ik heb artikel en redigeerartikel af, nu de proef nog.
ligt nu wel heeeeeeeel veuuuuuul snoep op de balie maar das niet zo goed. Wel lekker haha
Balen, Janine! Tot hoe laat moet je?

Goed stuk Boef! Een ervaringsdeskundige is altijd handig, ik bekijk het alleen vanuit mijn positie en kan er verder niet veel zinnigs over zeggen. Hopelijk heeft Nukje er wat aan.
ah.. het viel gelukkig wel mee.. 20.00 liep ik de deur uit! En vind ook dat Boefje een goed stukje heeft geschreven!
@janine

Hmm 20.00 uur, das wel een latertje hoor. Wordt vandaag een beetje relaxt voor je?
Zo janine....dat is idd een latertje. Hopelijk was het een tijdelijke piek!

Hier is het ook nog druk, dus niet zo veel tijd om op het forum langs te komen.

Vanmiddag lukt dat waarschijnlijk beter

Tot dan!!!
20.00 valt wel mee.. komt niet heel vaak voor.. maar ik denk dat het vanavond ook ietsje later wordt..
Hmm ik zou niet blij zijn met 20.00 uur, maar gelukkig komt het niet te vaak voor Janine.

Hier ben ik even erg gedemtoiveerd. Heeft iemand mijn motivatie toevallig gezien? Heb nog veel te doen voor mijn vakantie, dus eigenlijk heb ik gewoon een schop onder mijn kont nodig. Zucht... het is zoveel leuker om bruidsjurken te kijken enzo...

Succes allemaal!

@nukje

Hoe denk je nu over stoppen met antidepressiva?
Kom op Frutje: Je kan het.......en hier de figuurlijke "schop onder je kont"

Ik ken het probleem.....net een vrij demotiverende vergadering gehad.....heb eigenlijk even geen zin meer ....

Maar ja, hop naar een ander onderwerp en zin maken.
Dankjewel Assie! Het werkt een klein beetje.

Ook hup hup voor jou.
vandaag is het 18,30 uur geworden.. valt mee.. pfieuww..
morning!

nou, niet fijn gedroomd vannacht. Sterker nog, ik werd huilend wakker. Al een tijdje niet meer over baby's/zwangerschappen gedroomd maar nu dus weer wel. Mijn schoonzus was zwanger (en op haar ben ik stiekem een beetje jaloers.. het lijkt haar altijd iets meer voor de wind te gaan dan bij mij.. maar waarschijnlijk denkt zij dat van mij) en dat kon nog niet want ze had mij gezegd dat ze pas in het najaar zouden beginnen.. en ik vond het raar. En toen ik het aan janineman vertelde wilde hij ook niet meer in april beginnen.. nou toen werd ik huilend wakker.. ben er nog ondersteboven van..

kijken wat er vandaag allemaal gebeurd hier.. een project (magazine) moet de deur uit...
He Janine.....dat zijn de minder fijne dromen!

Ik heb ook heel raar gedroomd. Niet zozeer over kinderen.....maar wel dromen waar mijn ex en zijn familie veel in voorkwamen......allemaal hele gekke dingen, waardoor ik heel onrustig heb geslapen.

Maar ja.....de zon schijnt, we zitten weer op ons werk....dus beter kan niet

Had ik maar alvast vrij!!!!

Vrijdag lekker voor een weekendje naar Brussel. Heb er zin in.
@assie: heerlijk ff een weekendje eruit. Ja, de zon schijnt, hier is het ietsje minder druk dus ik kan in de pauze er weer lekker ff uit!
@Assie

O leuk! Dat is een heerlijk vooruitzicht!

@Janine

18.30 uur is netjes gelukkig. Succes met afronden van dat magazine vandaag. Is de druk daarna weer een beetje van de ketel? En wat een stomme droom! Denk wel: het is een droom, in werkelijkheid ga jij in april gewoon lekker beginnen.

Ik droomde vanmorgen trouwens over eten toen de wekker ging. Ik was net iets van de kaart aan het kiezen. Hmm, toch jammer van die wekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven