3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Ja tss nou dat vind ik kutreden IBI!
Scooter is heel erg mooi Luun!

Petra, good for you! Spannend hoor.
Oh wat attent van je BAM!
Wow Petra wat een moedige stap!

Succes alvast!
quote:friezinnetje schreef op 09 maart 2010 @ 18:44:

Oh wat attent van je BAM!
Ik geloof gerust dat ik zelfs onattenter dan jou ben BAM, maar dat zeg ik echt zonder trots want het eeft echt wel vriendschappen gekost zeg maar, omdat ik gerust een half jaar niet bel........ dus ik werk er aan, ook als ik zie dat IBI er echt mee zit, dan voel ik me helemaal schuldig ...
Ik ga er even vandoor, kom later weer!
Ik heb er geregeld familie ellende door Zus maar weet dat het niet verandert en doen alsof dat ligt me niet.
hey hallo, ben ik weer
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Petra, wat goed dat je daar aan mee gaat doen.

En als jullie naar Kreta komen, mogen jullie achterop mijn Mio
Verjaardagen vergeet ik ook gerust trouwens. Mijn vriendenkring weet het inmiddels, ze kijken er niet meer van op. Even een belletje naar Minny en ze komt toch wel opdagen
Maar BAM ik merk dat ik soms echt mensen er mee kwets en dat is echt mijn bedoeling niet, dus probeer ik en manlief helpt me ook mee door te zeggen, bel die en die eens.
Ik ga dus niet naar verjaardagen, verschrikkelijk, ga wel een andere keer langs.
Nou misschien ben ikzelf ook wel iemand die me dingen te veel aantrek hoor zus. Maar ik hecht er idd. wel waarde aan.

Probleem is ook dat we verder weg van haar zijn gaan wonen maar dichter bij mijn oom en tante. Dat kan ze niet goed hebben.
Hey Bloem...

Herken ik zus, ik ben ook zo, maar daar wil ik niet in veranderen, mijn vrienden begrijpen mij wie ik ben.

En mensen die er problemen mee hebben, dat ik ze niet terug mail, bel of whatever....Toedeledokie.
De meeste vrienden en familie ook hoor Lunaan, maar ik vind dat dit een puntje van verbetering is, voor mij zelf.

Vandaar.
Ibi, is niet jou probleem, maar dat van haar. Dus niet jou probleem van maken.:hug:
Attent zijn is op zich heel lief, maar ik vind het vaak een tikkie minder lief als men dan verwacht dat ik het dus ook ben. Ik ben dat namelijk niet. Bellen doe ik regelmatig, maar niet op de zogenaamd "verplichte" dagen. Tenzij ik er toevallig aan denk. Moet toch maar eens een verjaardagskalender aanschaffen..
I always blaim it on my medicine

Ook Heb me ziekgemeld voor therapie. Kan ni eens meer normaal praten ni

Gelukkig kan ik hier typen!
Ik ben ook redelijk hecht in mijn vriendschappen, maar mijn allerbeste vriendin is morgen jarig en die heeft het goed verbruidt. Toen mijn vader anderhalf jaar geleden stierf stuurde ze me een lullig smsje: Je pa dood?, wat erg, ik bel je nog. Dit heeft er goed ingehakt, ze heeft geen kaart gestuurd en was niet op de crematie, dit deed me erg veel pijn en heb ik haar verteld maar het is nooit meer goed gekomen, ondanks gesprekken tussen ons. Het deed zeer en het blijft zeer doen. Heb haar een kaartje gestuurd voor dur verjaardag maar het blijft pijn doen
Ik ben te lui te oud om aan mijzelf te werken
Jeetje peet das wel heul onmenselijk..
sja choco, die mensen zijn er en ik ben er nu wel klaar mee al doet het zeer
Ik heb ook afstand gedaan van bepaalde 'vrienden'. Heb het goed geleerd toen ik ziek werd
Tsja peet, dat soort vriendinnen kun je maar beter kwijt dan rijk zijn. Maar knap klote blijft het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven