3000+ deel 39

06-03-2010 20:13 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
Heb ik jou ook op de hieves IBI?
quote:friezinnetje schreef op 09 maart 2010 @ 18:21:

[...]

Ja, zal ik dan deze zomer maar langs komen?

Dit is 'm, maar in plaats van rood, wil ik groen. Ik wilde eigenlijk een Vespa maar die heeft zo'n dingetje, waardoor mijn hondje er niet meer op kan zitten.

Tada...mijn toekomstige Mio

Weet ik niet Friez. Voeg me anders ff toe.
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 09-03-2010 18:30
Reden: jullie dachten toch niet dat ik het liet staan?
% gewijzigd
uitnodiging is weg1
Zo jullie zijn er stil van.
Smakelijk zus, ik ben ook aan het eten...chocola...

En nu No? geen contact meer?
Ibi lekker laten gaan die schoonmoeder, net doen of je gek bent...
We zijn vriendjes Friez!
Iedereen is naar mijn nieuwe scooter aan het kijken
LIEVE No, ik kan me hier echt geen voorstelling van maken, dat je ouders je zo behandelen Ik kom uit een warm nest en ik vind dit zooo erg voor je.........knuf
Ik weet het niet, heb een mail geschreven waarin ik mijn teleurstelling tot uitdrukking heb gebracht en ik wacht nu af.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
No wat een moeilijke situatie zeg! Hopelijk kun je toch weer op een draagbare manier contact onderhouden met hun.
Maar dan laat je het dus van hen afhangen...wil je dat wel..?
Ik ben ook niet attent, totaal niet zelfs. Daar heb ik me bij neergelegd. Aan de andere kant, als je midden in de nacht een probleem hebt, dan ben ik er voor je. Niks geen "ik ben moehoe" smoesjes. Dat vind ik dan weer belangrijker
Zou je moeder het zo hard bedoelt hebben als dat het overkwam, No?
Ik ben ook heel onattent hoor en sta daar ook om bekend, mijn moeder of zus bellen me meestal om t zeggen dat broer jarig is etc.

En gelukkig vinden ze dat niet erg, maar soms, zoals mijn moeder 20 jaar getrouwd is en ik dat dan gewoon vergeet

Probeer wel attenter te zijn maar met mijn choatische hoofd lukt dat niet
Ik zou ook attenter kunnen zijn, maar ja zo ben ik niet.

Midden in de nacht er voor iemand zijn is heel belangrijk, Minny!
Vind er niemand mijn toekomstige scooter mooi?
OH Sowwy Luun! Hij is heeel mooi.

Maar zou hem eigenlijk in het eggie moeten zien.
Trouwens, iets heel anders. Ik kreeg vandaag via de gynaecoloog een optie om deel te nemen aan de stoppen met roken toestand . Dit gaat via de longafdeling onder begeleiding van een longarts. Je longfunctie wordt opgemeten en je krijgt een individueel programma, gebaseerd op JOUW rookgedrag. Ik heb me er voor opgegeven, want ik wil echt stoppen na al die toestanden met mijn luchtwegen. Het wordt volledig vergoedt door de zorgverzekeraar en ik ga ervoor. Morgen ga ik een definitieve afspraak maken met de longarts, ben er blij om
Als we een wedstrijdje in onattent zijn doen dan win ik met grote voorsprong!

Zelfs hier ben ik het!

Maar ik vind je scooter wel heel mooi Luun
Het punt bij schoonmoeder is dat ik weet dat ze verder wel attent is. Iedereen krijgt een verjaardagskaart, een belletje bij bijzondere dingen enz. Alleen bij mij dus niet. Volgens mijn man is ze boos omdat we verder weg zijn gaan wonen.
Goed bezig Petra!!
Ik ben ook niet attent, maar als mijn beste vrienden mij nodig hebben, dan sta ik voor ze klaar, en andersom ook...

Maar dit heb ik niet met mijn familie. Die zoeken het maar lekker uit.
En ik vinnut zielig voor Friez dat ze een auwe duim heb!

En voor No

Zo, attent genoeg voor vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven