E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Trikky heeft me overgehaald, die vond het de vorige keer erg gezellig en vond dat ik gewoon mee moest gaan. Dus dan doe ik dat maar. Ik heb er ook wel zin in. Eerste keer dat ik naar een forum meeting ga....
Mal ik kan je misschien wel oppikken. hangt er een beetje vanaf of ik het autostoeltje uit de auto krijg (en er weer in achteraf..) heb al 2 carpoolers, maar als ik een plekje op de achterbank voor je kan vrijmaken laat ik het je weten. ga vanavond even prutsen. Woon 30 km boven je, dus pik je zo op.
quote:misschicken schreef op 08 maart 2010 @ 22:15:

Zie, ik wistut

Wat wist je dan??

Ik ben me van geen kwaad bewust.......
Dat doet ook niet ter zake, C_estelle. Dat bepalen wij wel, of jij kwaad gedaan hebt of niet.

Ik doe het ook nooit goed......

MAMA.......lief........
Ik gaf geen waarde-oordeel, toch? Ik gaf alleen maar wie beslissingsbevoegd is.
Ow........ gevalletje communicatiestoring dus, want ik beslis het allemaal zelf wel!

Maar nu weet ik nog niet wat Kip nu weet wat ik nog niet weet, maar weet jij misschien wat zij wel weet maar ik niet weet?
Nou Q, dat zijn Zwieb en ik dus

Maarreh...begrijp ik hieruit dat je C_estelle nomineert voor de rechtzitting met verrassingsaanklacht?
quote:minny schreef op 09 maart 2010 @ 18:50:

Nou Q, dat zijn Zwieb en ik dus

Maarreh...begrijp ik hieruit dat je C_estelle nomineert voor de rechtzitting met verrassingsaanklacht?Owww, en dat alleen maar omdat ik op de vorige meet toevallig een jurk aan had die Kip geil vond??? Nou zeg!!!
c_estelle wijzigde dit bericht op 09-03-2010 18:52
Reden: woord vergeten
% gewijzigd
Als dat één geil jurkje leuk meisje minder oplevert... ja hoor, graag!

Niks persoonlijks verder hoor, C_estelle, je lijkt me een hartstikke leuk mens. Maar ik moet ook een beetje om mijn eigen concurrentiepositie denken.
Kip, kun jij nog even doormailen wat je precies geil vindt allemaal? Ik vrees een beetje dat ik die jurk van C_estelle niet meer kan lenen nu.
Ja, als ik vertel wat de aanklacht is, dan is het geen verrassing meer he?
quote:c_estelle schreef op 09 maart 2010 @ 18:25:

MAMA.......lief........ U riep?
Gooit maar weer in de herhaling:

WIL IEDEREEN DE VOEDSELPOLL INVULLEN OP DE HYVES? NOG LANG NIET IEDEREEN HEEFT DIT GEDAAN.
Voor de geinteresseerden is het misschien prettig te weten dat er een condoommachine bij de wc hangt.
Oooow, dan hoef ik maar 1 tas mee te nemen. Handig!

Wil jij trouwens weer ff rap een avatar aanschaffen Zwieb, ik vind die grijze grijns maar niks
Hoe laat eten we?
Known to cause insanity in laboratory mice
Dat die vraag nog niet eerder gesteld is!
Ha! Dacht de sportclub van de draken even roet in mijn meet-eten te kunnen gooien nou mooi niet dus!

Ik moet meeten dus draken kunnen niet sporten!

Ik weet mijn prioriteiten!

C_est....wat was er nou...?
quote:Zwieber schreef op 09 maart 2010 @ 20:27:

Voor de geinteresseerden is het misschien prettig te weten dat er een condoommachine bij de wc hangt. Wow! Ze worden daar ter plekke gemaakt? Zo hee! Sjonge.
quote:mamalief schreef op 09 maart 2010 @ 20:55:

[...]

Wow! Ze worden daar ter plekke gemaakt? Zo hee! Sjonge.

Is wat! Compleet onverwacht. Krijgen we als verrassing een rondleiding? Met zijn allen rond het condoomapparaat met een kleine prsentatie over het machinale arbeidsproces... Dan door naar de tamponmachine, de papieren handdoekjesmachine, het zeepapparaat in al zijn werkende processen....

Kan ik een eigen gids krijgen?
Maar nu even serieus...ik ken helemaal niemand. Hoe herken ik jullie? Minny..jij kan bijvoorbeeld helemaal in het paars gaan ofzo?
Perfectionisme is niet perfect...
quote:minny schreef op 09 maart 2010 @ 20:49:

Oooow, dan hoef ik maar 1 tas mee te nemen. Handig!

Wil jij trouwens weer ff rap een avatar aanschaffen Zwieb, ik vind die grijze grijns maar niks Ik kan er niets aan doen, Naomi is bezig met het te maken.
quote:Lys schreef op 09 maart 2010 @ 20:51:

Hoe laat eten we?Vanaf 6 uur tot 8 uur worden de gerechten opgediend.
quote:yathibiyya schreef op 09 maart 2010 @ 21:06:

Maar nu even serieus...ik ken helemaal niemand. Hoe herken ik jullie? Minny..jij kan bijvoorbeeld helemaal in het paars gaan ofzo?Als jij het geluid hoort van gekakel, gekakel en nog meer gekakel (luider dan in een overdekt zwembad) dat zijn wij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven