E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Omdat Minny daar helegaar niet van houdt

Q, ik denk dat jij heeeel goed weet wat ik bedoel

Jij vraaaaaagt er gewoon om om van achteren beslopen te worden en platgeknuffeld te worden.

Waarschijnlijk direct al op de parkeerplaats.

qutoe Zwieb

Reactie 3:

Ik ben het leukst bij wat licht, dus darkcorner wordt 'm niet.

hoeft ook niet, jij bepoteld ook in het daglicht maar anderen durven dat niet zo goed.

Jeetje, nu snap ik 'm! Sorry, dat ik gelijk in de verdediging ging, was nergens voor nodig,

MIn, als je meeleest, ga zo werken. Heb nw Nokia, ben je mob. nr. kwijt. WIl je me sms-en, kan ik je weer bellen!
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:minny schreef op 08 maart 2010 @ 14:16:

Q, ik denk dat jij heeeel goed weet wat ik bedoel

Oh ja en dat...

Pfff... tsssk... ik blijf er wel vanaf hoor. Als jij daar zo blij van wordt.

Maar alléén vanwege jou hoor. Om níks anders. ( )
Jullie begrijpen trouwens wel dat nu het eten zo megagoedkoop is, we de opbrengst voor het goede doel van de vorige keer willen verdubbelen?
Ondanks eerdere toezeggingen ga ik toch bijten als ik beknuffeld word. Want dat wil ik echt echt echt niet! Dus.

Fijn Q, ik voel me al een stuk beter
quote:misschicken schreef op 08 maart 2010 @ 13:50:

[...]

C_estelle in dr geile jurkje...zonder twijfel.
quote:misschicken schreef op 08 maart 2010 @ 13:55:

Mijn blonde periode heb ik al weer enkel jaren geleden achter me gelaten....

Nee het was C_estelle...ik heb dat een poosje strontjaloers zitten beloeren van een afstandje en ik was er zeker van dat die een vurige avond tegemoet zouden gaan daar iets moois uit zou opbloeien

Ik wil niet voor de katzekut die jurk lenen....
Zie, ik wistut
jee, de voorpret is al hevig aan de gang zo te lezen! Wat leuk, maarre, ik ben toch hoop ik niet de enige die nu komt maar er bij de vorige meet niet bij was...?

*gaat driftig op zoek naar iets met tijgerprint om aan te trekken om (ivm sterke aversie tegen naamkaartjes) herkenbaarheid te vergemakkelijken*
Tijgermeisje ik er de vorige meet ook niet bij. Dus dat komt wel goed. Alleen ken ik wel wat aanwezigen van andere meetings al is dat denk ik -gezien de grootte van de groep- maar 1/3de denk ik of nog minder zelfs.
Nee hoor, Tijgermeisje, er zijn er een heleboel die er de vorige keer niet bij waren, die zich nu wel hebben aangemeld!

Sowieso was het de vorige keer ook niet zo dat iedereen elkaar maar kende. Er waren zelfs forummers op de meet die IK niet kende. (En erger nog: er waren forummers die MIJ niet kenden ook. )
ik vind het erg spannend maar heb me voorgenomen om alleen af te zeggen als er ernstige zaken aan de hand zijn, en daar ga ik niet van uit!
Er schijnt wat verwarring te bestaan omtrent de voedsel polls. Het is dus niet zo dat alleen het gerecht met de meeste stemmen geserveerd worden. Deze polls zijn enkel ende alleen bedoelt voor de inkoop. Ook gerechten met 1 stem zijn bestelbaar, maar dan wat ehm...beperkter
En dan zegt Q gewoon; 'Ohw.......... (stilte).......... dus jij bent Tijgermeisje............ (stilte)..............
Die stilte vullen we op met mime, Floor. Daar is allang aan gedacht.
Je hoeft geen naamplaatje op Tijgermeisje...je mag het ook op je voorhoofd schrijven!
Mét watervaste stift!
Komen jullie niet in kostuum dan?
Ik kom in adams ezels kostuum
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Zeg, is er nog iemand die met mij wil carpoolen? Ik had het al op de hyves gevraagd. Maar nog geen reactie en ik ben een beetje een angsthaas om ergens alleen naar binnen te gaan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ga even kijken waar je vandaan moet komen Male, misschien dat ik wel iets/iemand voor je op kan snorren
Ik heb nu een maand mijn rijbewijs, dus ik zoek een dappere carpooler
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoe laat en wanneer heb je je bericht geplaatst? Ik kan je ff niet vinden
Ik ben er ook zeker bij. Ik reis samen met Trikky, en zoek van te voren Brum op, zodat ik niet alleen naar binnen hoef. Ik vind het ook mega spannend. Was er vorige keer niet bij.
Leuk dat je komt MissLoki
Dat spannende gaat er snel vanaf als je eenmaal binnen bent hoor, MissLoki. Dan zijn we gewoon.... een stel kakelende kippen met z'n allen normale vrouwen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven