Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Boudewijn met de Avond:

van Velzen met: Summer ends:

En nog een film: Betty Blue. Mén, wat janken!
ik heb a beautiful mind, ook al vaak gezien. Maar die is nog steeds mooi. Ik ga zo eens een dvd'tje kijken. Nu nog beslissen welke
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
what dreams my come en what becomes of the broken hearthed

godverpielekes, de tranen springen me nu al in de ogen
Avond heb ik dan niet zooooo veel mee. Het was ook meer het moment enzo, toen....

Ik heb dat dus ook met What Dreams May Come. Traaaanen met tuiten.

En ik zei het al tegen Boro op msn eerder vanavond, Ben X (Belgische film over een autistische jongen) kan ik ook zooooo hard om janken. Godverdegodver wat een kútfilm is dat zeg! Steengoed, maar zooooo NAAR!
668, the neighbour of the Beast
Maar ik ga afsluiten, tot morgen!
Moggûh lieffies!

Het is vroeg na een slecht nachtje. Ixsje komt zo dus hophophop waterdruppels vangen.

Geniet!
Mogguh

Jammer van het slechte nachtje, Buuv. Hier op een sluipend kind en een plasje om vier uur na prima geslapen.

En nu aan het hardere ochtendwerk
Jammer dat je slecht geslapen hebt Buuf! Ik heb ook niet helemaal lekker geslapen, was om vier uur wakker en heb daarna niet meer lekker geslapen, beetje raar gedroomd enzo.

Mamz, hardwerkze!

Ik moet zo naar het UWV, lekker zinloos, en ik moet nog even wat printen en dan over drie kwartier al weg.
Mogu!

Hier ook een slecht nachtje!Ukkie heeft het zo benauwd,zometeen eerst maar weer huisarts bellen.

Nu koffie.

Fijne dag
Wat naar Coe!! Dan heeft Ukkie het goed te pakken zeg.

Zou ie hier iets mee willen zeggen trouwens; elke keer als ik hier een bericht typ zet de kat mijn laptop uit..... (hij loopt over het aanknopje heen waardoor mijn laptop in de standby stand gaat...)
Mogge meissies en maegdje.

Boe wat heb ik ook slecht geslapen, bah zeg.

Gisteren belde de salarisadministratie van mijn werk. Er is iets mis gegaan met mijn salaris en nu moet ik vanmiddag op gesprek. Gedverderrie ik denk wel dat ik weet wat er is. Maar wil er nog even niet aan denken.
Mogguh...

Balen boor alle mensen die slecht geslapen hebben, ik sliep zelf weer als een roosje.

Zielig voor Ukkie Coe.

Hoe is het met Mmetje MissM?

En met alle andere zieke kindjes, manlieven en al wat er nog in huis rondhopst?

Allis en 1609, zijn jullie er nog ??????

Vandaag:

Vaatwasser leeghalen

Vriendin uit bed halen, ontbijt geven en uitzwaaien.

Stofzuigen

Overhemden strijken (ja nog steeds)

Koffie bij jarige buurvrouw.

Was vouwen

Woensdagmiddag-activiteit met Troela.

Koken.

En wvttk
Hallo

Gisteren de tuin afgemaakt voor.

Zou eigenlijk nu achter moeten doen, maar het is KOUD achter. Geen zon veel wind :( Dus ik denk dat ik nog even wacht. Een week of 4

Vandaag komt mijn broer, dus alleen even benee bezemen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Tandarts belde net: Er is iemand uitgevallen dus dochter kan NU komen om gaatje te laten vullen!

Zoef zoef!
Das fijn dat ze tussendoor kan Gold!

Zoeb,sterkte met gesprek.Hopelijk valt het mee!

Belachelijke assistentes hier bij de ha.Wil een afspraak maken zegt dat trutje,dat kan vrijdag.Nee,ik wil vandaag,want ondanks 6 keer puffen,stomen in de douche vannacht heeft ie het nog steeds erg benauwd en koorts.Oh,dan moet u de puffer nog maar een keer gebruiken en een zetpil geven.Alsof ik dat nog niet gedaan had.Ik krijg het gewoon zelf benauwd als ik naar het mannetje kijk.Maar goed,om 10 uur kan ik wel even tussen de koffiepauze door....

Zonnetje schijnt hier wel heerlijk!!
Lijstje:(schrijf het op,zie wel hoever ik kom)

stofzuigen,stoffen

wassen,strijken,vouwen

wc poetsen

keuken franse slag

wat administratieve dingen regelen.

Oudste 2 zijn weer naar school
Wat is dat toch met die artsen. Gisteren na het knie-onderzoek en de mededeling van de orthopeed dat er voor drie weken een tape-bandage om moet had ik natuurlijk nog wat vragen, arts zit aan de telefoon en de assistente stond al met de volgende patiënt in dat onderzoek kamertje. En ik liet me afschepen.

Wat baal ik daarvan zeg. En ik ben normaal helemaal niet zo dat ik me af laat schepen. Als het zo moet ga ik naar een ander ziekenhuis hoor. Het gaat steeds zo bij die orthopeed.

Ja de knie is niet goed meer. Maar wat er nu precies niet goed aan is wil ik ondertussen wel eens weten.

Het intapen gebeurd trouwens morgen op de gipskamer.
Dus je knie wordt getaped, maar je weet niet waarom?

Sterkte voor alle zieke kindjes!

Er is geen brood meer in huis...... Ixsje slaapt en ik heb trek
Morning!

Coe, goed gedaan dat je je niet hebt laten afschepen door de assistente. Arme Ukkie.. hoop dat ie zich snel beter voelt. Lijkt me zo naar zo'n ziek kleintje.

Vriend bleek vanmorgen ook ziek en dat vind ik al superzielig (tja, ik ben een watje). Hij is echt nooit ziek en nu is het echt zo'n sneu vogeltje.

Zelf heb ik nog een bonk-hoofd en keelpijn maar de zon schijnt en ik voel me wel vrolijk eigenlijk

Vandaag werken en verder niet veel denk ik, misschien sporten maar ik twijfel nog....

Tot later!
Zoeb, artsen zijn rare mensen en sociaal gezien snappen ze vaak niet veel van de wereld (niet dat ik er nou zoveel ervaring mee heb hoor). Die lui begrijpen gewoon niet dat je graag wilt weten wat er aan de hand is en dat je vragen wilt stellen. Grrr... kan me daar ook zo boos over maken maar goed, dat heeft niet heel veel zin.

Succes morgen dan met tapen, hoe werkt dat eigenlijk, moet je dan ook met krukken lopen en kan je wel douchen enzo? Of weet je dat zelf ook nog allemaal niet?
Ik weet wel waarom de knie wordt getaped, er is een aanhechting van een spier niet goed. Het kan dat het geraakt is met de operatie. En met een extra steun moet dat op te lossen zijn. Het is alleen dat ik nu wel eens wil weten wat er precies verder mis is met mijn knie en of ik door moet met de fysio. En daar krijg ik dus geen antwoord op.
Gelf ik hoef geen krukken en ik heb op zolder nog een plastick hoes liggen om om het been te doen voor het douchen. Nog van mijn jongste toen hij met zijn enkel in het gips zat. Wie wat bewaard die heeft wat.

Als douchen dan niet mag gebruik ik dat ding wel. Drie weken niet douchen zeg. Het zou wat.
goedemorgen, een knuffel voor iedereen de slecht geslapen heeft

zoeb, hoop dat het tapen een beetje helpt maar nog veel belangrijker is dat je nu eindelijk wel eens mag weten wat er aan de hand is.

Coe, vervelend he die assistentes, als je niet assertief genoeg bent bereik je vaak helemaal niets

Boro, leuk je broer op bezoek

Hier alles rustig vandaag mijn klerenkast uitzoeken en opruimen. Gaat een rotklus worden. En dan even naar de stad om kleren te kopen voor een bewoner
Gaatje is gemaakt!

Maar goed dat ik maandag meteen dat telefoontje heb gepleegd waarin ik zei dat 5 weken wachten echt veel te lang was.

Hoe je het ook draait of keert, je bent toch eigenlijk gewoon vaak een nummer ipv patiënt ....

Nu even wat eten en in de make-up/make-over voor koffie bij jarige buurvrouw.

Laterrrr!

Tubbie
Ukkie heeft weer bronchitis,lijkt nu wel chronisch te worden dus weer een ab kuur en een andere extra puffer voor de zware momenten s'nachts.Zijn oren en keel zijn ook weer goed ontstoken dus maar goed dat ik wel geweest ben.

Hopelijk helpt dit voldoende,kan ik s'nachts ook weer slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven