Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
~Boekenbeurs in de Kasteeltuin~
Wat wilde ik nou toch typen?
Impressive Mims! Zit niet direct iets voor mij bij maar er staan mooie titels tussen. Ik heb ook nog dozen en dozen vol boeken in mijn kelder staan sinds ik van een 4 naar 2 kamer-huis ging, moet ze echt es uit gaan zoeken....
Redelijk dezelfde boekensmaak Mims, ik zie een overeenkomst met mijn boekenkast

Ok moet nu toch echt mezelf maar eens in beweging krijgen, heb een vergadering in stamkroeg.
Li, toch! Niemeerhuile. Maar wat fijn dat die vakantie geregeld is, klinkt heerlijk :-). Which reminds me: wij moeten ook nog een vakantie regelen en Man heeft weliswaar al wat leuke dingen gevonden maar hij wenst inspraak van mij en daar heb ik geen zin in. Als ik meer dan 2 opties heb, weet ik het niet meer. Daarom heb ik voorgesteld dat hij boekt en ik alleen maar "ja" knik, maar toch wil-ie mijn mening. Bah.

Balen, Mims, een meelezende aanstaande. Ben benieuwd hoe je daar achter kwam trouwens, dat zij meelas. Wel naar voor je, ik zou dat ook niet prettig vinden.
.
Goeiemorgen!

Wie wil er koffie?

Gister een klein verjaardagsfeestje gehad van oud-stagiaire. Was leuk, al was er een generatiekloof: de 18jarigen, de ouoders/oma's, en daartussen stond ik. Was wel leuk de ouders hadden een optreden van een rijzende ster uit de regio geregeld, speciaal voor haar was cool, klonk erg leuk

M'anas, en de immer ego-strelende zin 'Ik ben niet voor niets met je getrouwd, jij kan dit beter dan ik en je hebt nog nooit een vakantie uitgekozen waar ik me niet gruwelijk vermaakt heb, dus waarom zou dat nu anders zijn?

Maar goed. Gareel.

Koffie dus. En haren kammen tanden poetsen fietsen en aan de slag
Goeiemorgen! Nog lang doorgewerkt gisteren Tila?

*pakt koffie*
Nee, niet meer lag doorgewerkt, had geen zin meer. Op tijd naar bed gegaan en nu fris en fruitig bezig. Het wordt wel wat

Hoe is het met jou? Ben je al mindfull?
Dat is mooi Tila, dat het wel wat wordt.

Hier nog niet helemaal fris en fruitig, maar koffie helps.

Moet eens even gaan bedenken wat ik allemaal in moet gaan pakken/meenemen naar broerstad.

Het is daar koud.
Grinnik...ik ben full of myself :-)

Het gaat allemaal wel goed eigenlijk. Zit dus nog steeds te wachten op het voorstel, maar ze nemen hun tijd. Moeten zij weten, zo verstrijken de dagen :-) Heb inmiddels een soort vakantiegevoel, gaat vast wel weer weg maar voorlopig probeer ik daar maar van te genieten :-)
Verstrijkende dagen vragen om naar buiten gaan, zonnetje opsnuiven terrasje pakken bij terrasverwarmer enzo...

Ben weer even klaar met werken. Wel raar: er moet nog heel veel gedaan worden, maar ik kan even niks omdat ik geen content heb. Ik heb geen inhoud! Boehoehoe!
~holt binnen~

Geen content?? Jemig, ik vind jou toch niet inhoudsloos hoor!

Ik heb zojuist de kadootjes voor de Bloesjes opgehaald, Tila. Bij Mananas ook een kop koffie gekregen en een gevulde koek. Géén idee waarom ik nu ineens een gevulde koek moest eten van hem, maar het was wel een goeie en gezellig. We kunnen dankzij de Ananassen weer naar Alan kijken voor het slapen gaan, onze dank is groot!

Zie Vriendjessite voor vreselijk schattig gedicht van Oudste. De lieverd...

Suup, fijn fijn dat je even er tussen uit knijpt! Dar, kun jij niet ook wat leuks voor jezelf boeken? Een lastminute misschien?

~holt weer terug naar het bureau en dan naar het schoolplein~
Tila zit barstensvol Tila en meer dan dat kun je niet wensen :-)

Jummie..gevulde koeken :-) En dan dat hapje met de amandel er op tot het laatst bewaren :-)

Ik zou er best wel even tussenuit willen maar dat zit er momenteel financieel niet in en helaas heb ik, zoals Suup, geen familie in het buitenland om ff te bezoeken. Maar no worries hoor :-)
Vonden ze het leuk, Bloes, of was het nog net iets te ouwelijk voor ze?

D, als je een paar nachtjes HotelTila wilt kan dat hoor Ben je er ook even uit
Vonden ze het leuk, Bloes, of was het nog net iets te ouwelijk voor ze?

D, als je een paar nachtjes HotelTila wilt kan dat hoor Ben je er ook even uit

Suup al ingepakt?
Goeiemorgen! Wie wil er koffie?
Doe dur maar 2 van ook.

De Bloesjes waren blijblijblij, Tante Tila weet wel wat ze leuk vinden!! Ze zijn nu naar school met de kettinkjes om (true horror, wat een bling! ) en Jongste met nog dertig andere armbanden want "dat is hip". De stickertjes worden angstvallig bewaard en Oudste doet haar armband alleen om met feestjes.

Gisteren hebben we samen met een onbetaalbaarlieve vriendin de belastingaangifte gedaan en de teruggaaf berekent. Van 2009 was wel gunstig, ik krijg nog een leuk bedrag terug. Maar voor dit jaar vallen mijn toeslagen in één klap weg omdat MM een goed inkomen heeft en ook mijn teruggave wordt gereduceerd. Ai. Want ik was vorig jaar nog leuk zelfstandig (wbt huis en vaste lasten) maar dat zullen we nu anders moeten gaan doen om de verhoudingen niet scheef te laten gaan. En daar moet ik weer even aan wennen.

~steekt weer een potloot achter haar oor en gaat weer serieus doen~
het went wel, Bloes, echt waar. Kompgoe

**geeft Bloes koffie en een potlood**

MK heeftde armbanden mede uitgezocht en was verbijsterd door de bbling die ze in de winkel lieten zien toen ik vertelde voor wat voor meisjes ik wat zocht

website go-live vandaag! Spannend!
Hihi...de Bloesjes zijn gepimpt :-) Ik kan me voorstellen dat dit wennen is Bloes, het lijkt alsof je op papier ineens een ander persoon bent maar je blijft Bloes hoor. Een gelukkigere Bloes, dat wel, maar daar zijn nog geen toeslagen voor helaas

Ik kom zeker in de Tila-tuin hangen als het beter weer is! Ik hoorde dat er bij dat hotel ook een prima restaurant zit

Ik ga es opnieuw kennis maken met mijn fiets die al 2 jaar in de kelder staat weg te roesten. In het kader vd bezuinigingen en luxe luiheid heb ik besloten minder trams en taxi's nemen en wat meer op mijn stalen ros stappen. Kijken of ie me nog herkent :-)
D, je wèèt dat er een prima restaurant bij zit!

Fietsen is leuk. Fiets heeft misschien een blowjob nodig voor ie weer helemaal tot je dienst is, maar verder zal ie je nog wel herkennen hoor
Spannend Tila, staat alle content erop?

Bloes snap dat het wel even wennen is. .

Nee nog helemaal niet gepakt, moet ik misschien wel gaan doen he?

En moet ook nog boodschappen doen en even mijn mama straks zien op het station om iets op te halen wat mee met naar broerstad. nou ja hoef pas om 2 uur de deur uit. Oh ja heb ook nog geen treinkaartje voor de terugreis, nou ja dat kan ook wel in broerstad.

Ok ik ga wat doen.
D als het beter weer is straks, staat deze tuin ook tot je beschikking he.
Thanx Suup!

Oe net bijna mijn tanden gepoetst met haargel...
jummie
Goh Darly wat zitten je tanden mooi

Heb besloten dat als ik terug ben als eerste de tuin ga aanpakken om die lenteklaar te krijgen. Moet een hoop aan gebeuren zag ik net even.

Zo het was even sressen, maar ik ben gepakt. En ik heb broodjes gesmeerd.(papasuup wil doorrijen dus ik gisteren, moeten we dan niet wat proviand hebben (we zitten met 4 in de auto) nee hoor dat hoeft niet. Ik; Oh gaan we dan onderweg nog eregens eten? apa: nee ik wil zo min mogelijk stoppen. Ik: maar dan is het toch wel handig als we wat eten voor onderweg hebben? Papa: oh ik hoef niet te eten hoor. Ik: en dat beslis jij ook voor de andere drie? Kan leuk worden hahahaha. Nou ja ik heb broodjes gesmeerd en mandarijnen en bananen bij mij en nu ga ik kijken of de laptop nog ergens tussen past.

Meld me weer vanuit broerstad.

*zwaai*
Suup, moetde grond wel eerst ontdooid zijn

Eten moet, zeker op reis!

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven