Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
haha......Ja Frutje, dan is het zeker jammer dat de wekker ging!

Ik hoop dat het dit weekend een beetje gaat meevallen met de regen......citytrips zijn toch altijd leuker zonder regen

Ik heb vandaag trouwens echt geen zin!!!!!!! Eigenlijk zou ik een regeldag moeten hebben. Veel mensen mailen/bellen, dingen uit laten zoeken, etc.

Maarre.....ik zit vooral een beetje op internet te speuren. Die regelneverij moet ik altijd zin in hebben En nu is het er niet. Straks maar even lekker eten, dan komt de zin misschien weer!
ehmmmm.. alleen assie en frutje? waar is de rest?

heb net stiekem zo'n lekkere muffin van de hema op... slecht maar soms zooooo lekker..

nu maar weer ff werken (en af en toe naar leuke jurkjes speuren op internet)..
@janine, goh wat een nare droom, zo te zien houdt het thema 'zwanger worden' je wel heel erg bezig! (mij ook hoor, maar ik heb er nog niet over gedroomd )

@frutje, wat leuk dat je gaat trouwen, wanneer precies? Ikzelf heb alle trouwperikelen alweer enkele jaren achter de rug en houd me nu pas bezig met zwangerschap. Eén ding tegelijk, zou ik zeggen Het lijkt me best wel stressvol om twee van zulke grote gebeurtenissen rond dezelfde tijd te hebben. Of ervaar je dat niet zo?

@assie, lekker he, een weekendje Brussel! Logisch dat je je niet tot het werk kunt zetten!

@nukje, heel eerlijk gezegd ben ik het wel eens met wat een paar anderen hier ook al gezegd hebben over antidepressiva; ik weet niet hoe oud je bent (dringt je biologische klok erg?), maar ik denk dat ik die medicijnen eerst liever helemaal zou afbouwen voordat ik aan een zwangerschap zou beginnen. Mss daar toch nog even mee wachten dus, totdat je wat beter in je vel zit of in ieder geval helemaal gewend bent in je nieuwe baan. Maar goed, ik ben zelf meer een verstandsmens dan een gevoelsmens, dus vandaar. Misschien voel jij je wel beter als je gewoon op je gevoel afgaat. Lijkt me ontzettend lastig en vervelend trouwens, juist nu je zo'n sterke kinderwens hebt.

Zelf heb ik net weer een menstruatie achter de rug, dus ben niet zwanger. Maar ik heb nu tenminste wel eindelijk eens een cyclus van normale lengte gehad, hopelijk blijft dat nu zo en gaat hij niet weer richting 50 dagen! Ik betrap mezelf erop dat ik allerlei informatie over zwangerschap zoek, onlangs bijv. over zwangerschapsuitkering. Omdat ik zzp'er ben heb ik recht op 16 weken minimumloon. Niet echt je-van-het, maar beter dan niks. Ik werk trouwens thuis, dus dat is in principe wel ideaal om te combineren met een baby . Maar waar ik 't meest blij om ben, is dat orchidman inmiddels ook is besmet met het zwangerschapswens-virus en dat we er nu echt met z'n tweetjes voor gaan, joehoe!
Hm, wat betreft de laatste zin van mijn vorige post: ik lees net de openingspost en vraag me nu af of ik op dit topic nog wel op m'n plek ben...
@orchid.. tuurlijk ben je hier nog welkom! Ik (spreek ff voor mezelf hoor) zou het leuk vinden als je hier nog blijft posten... doen verkademeisje (die is ook begonnen) en boefje (is al zwanger). Dan kun je ons op de hoogte houden..
Orchid.....tuurlijk ben je hier op je plek. Er zijn er meer die inmiddels de stap hebben genomen om te proberen zwanger te worden.......voor anderen zit het er bijna aan te komen en nog een deel moeten nog iets meer geduld hebben. Dit neemt zeker niet weg dat de spanning van het al dan niet zwanger zijn, ervaringen delen, etc. hier niet geplaatst kunnen worden.

Volgens mij wil niemand je wegjagen

@ Janine.....ik heb net een groene balisto opgegeten.....smaakte me goed En naar jurken zoeken. Leuk hoor. Doe ik af en toe ook......maar dan gewoon zomerkleding.
Okee, dan blijf ik hier gezellig meekletsen! heb nu ook lekkere trek, even iets lekkers halen!
@assie: ow, ik heb net een grapefruit op.. voelt toch ff wat gezonder ... maar een balisto is ook zo goddelijk. Af en toe, mag dat best.

heb ff een ***klus er tussendoor bij gekregen.. geen zin meer. Was het maar weer weekend...

vanavond ff met janineman bespreken dattie toch echt wil beginnen in april (omdat ik dat droomde)...
sorry ik post weer es twee keer
ow de proeven van het magazine waren binnengekomen .. en ze zagen er goed uit!!! ikke is blij
Mooi Janine dat de proeven er goed uitzien! Dat verzacht weer zo'n ***klus Pas je wel op dat je Janineman niet overspoelt met babypraat??? Aan de andere kant.....april staat al voor de deur!

Ik heb vanmiddag in ieder geval weer voldoende inspiratie gekregen en zie net dat het al half 6 is.....de tijd is toch voorbij gevlogen.

Nog even een paar dingetjes doen en dan hop naar huis. Vanavond weer een nieuwe aflevering van American Idol kijken. Wat een niveauverschil met hier
@assie: heb janineman niet teveel overspoeld.. alleen maar even gevraagd of hij nog niet van gedachten is veranderd.. maar nee, het is goed.

verder heb ik me uitgeleefd tijdens de zumba les (vrijdag hoop ik weer.. zooo leuk). Morgenavond weer cursus.

en nog maar 2 dagen werken!
IK BEN ZWANGER!!!

Wow zeg, heb vanmorgen een digitale test gedaan, waarbij zwanger in beeld kwam, heel snel al! Echt super leuk! Voelde me van de week al wat vreemd, heel snel een geirriteerd gevoel, terwijl ik dat normaal niet heb. Dus ik had wel al een beetje dit idee, maar als het dan echt in beeld komt en ook nog bijna meteen nadat het staafje uit de urine komt, dan is het toch wel heel echt hoor!

Dus... Ik raad jullie allemaal ovulatietesten aan! Boefje heeft dit gebruikt en was meteen zwanger, ik ben na 2 maanden zwanger met 1 maand gebruik van ovulatietesten. Goed vooruitzicht, he? We hebben echt enorm geluk! Wow, na alle ellende van de afgelopen jaren lijkt dit echt mijn/ons jaar te worden! Huis verkocht, zwanger. Nu nog een huis kopen en we zijn compleet.

Hopelijk geeft het jullie een beetje moed, al besef ik natuurlijk ook dat je het eerst bij jezelf wilt zien.
WAUWWWWWW...!! verkademeisje. Gefeliciteerd!

en ja, ovulatietesten.. ik ga ze binnenkort aanschaffen! haha.. nu weet ik het zeker.
Zo verkademeisje!!! Gefeliciteerd!!!!!!!

Wat een goed nieuws en jij bent ook al super snel zwanger. Dat mag wel de trend van dit forum worden. Als we ervoor gaan, dan heel snel zwanger. Hopelijk is dat voor iedereen weggelegd.

Geniet ervan en ga maar vast dromen!
Even een gekke vraag; hoe oud ben jij ook al weer? Ben namelijk nog steeds vrij huiverig dat het bij de club 30++ niet zo snel zal gaan. Wat je zegt; eerst zelf zien, dan geloven!
@Verkademeisje: Super, wat geweldig voor je!! Gefeliciteerd!

Hoe heb je dat nou precies gedaan met die ovulatietesten? Dagen achter elkaar gebruikt totdat de test positief was? En toen meteen die dag geklust? En na hoeveel dagen merkte je dat je zwanger was? Al voordat je overtijd was?

Heb zelf nog 5 ovulatieteststrips in de kast liggen, ik denk dat ik toch maar wat bijbestel zodat ik een grotere marge kan aanhouden.
quote:Assie78 schreef op 11 maart 2010 @ 10:14:

Even een gekke vraag; hoe oud ben jij ook al weer? Ben namelijk nog steeds vrij huiverig dat het bij de club 30++ niet zo snel zal gaan. Wat je zegt; eerst zelf zien, dan geloven!ja ik ben dus ook 30+ (al bijna halverwege de 30 zelfs), volgens de statistieken gaat dat iets langer duren....maar we zullen zien!
Even snel antwoord op de vragen:

Ik ben 30.

Ik heb vier dagen ovulatietesten gebruikt, tot ik een positieve had. Iedere dag "geklust" en bij de positieve test twee keer

Ik ben nu nog niet eens overtijd, maar voelde het vanaf zondag denk ik al een beetje. Erg moe, snel geirriteerd (zonder reden). Ik zou dit weekend ongesteld moeten worden, dus ben er vroeg bij.

Super leuk om dit al met jullie te delen!

Vanmiddag uit mijn werk ga ik denk ik maar even voor mijn lief het boek "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" kopen.

Hij was ook super blij!
quote:Verkademeisje schreef op 11 maart 2010 @ 10:32:

Ik heb vier dagen ovulatietesten gebruikt, tot ik een positieve had. Iedere dag "geklust" en bij de positieve test twee keer

aahh, dan is het een eitje! zo kan ik het (hopelijk) ook
Echt leuk om te horen Verkademeisje.....dat je vriend er ook heel blij mee is. Dat is de manier om zwanger te worden, die ik zelf ook voor me zie. samen starend naar de test.....en een gat in de lucht kunnen springen omdat er zwanger op komt te staan.

Ik word al blij bij de gedachte! Hoop dat ik het zelf ook ooit mee mag maken.

Dat boek van Kluun is echt heel leuk en leest snel.
Oh Verkademeisje....wat super voor jullie!!!!

GEFELICITEERD!!!!! Ik heb he-le-maal geen last van moodswings dus ik ben nu ook geen tranen aan het wegslikken

Nummer twee van 'ons' forum....... Ben heeeeeeeeeeeeeel blij voor je!!
inslaan die ovutesten dus..

ow, nog 1x ongesteld worden (zo rond 30 maart) en dan beginnen!
Ovulatietesten zijn niet heilig, maar zijn wel een zeer handig hulpmiddel! En waarom zou je je geluk niet een handje helpen? Als je zwanger wilt worden, "klus" je op je vruchtbare dagen toch met een doel, en dit helpt je je cyclus in kaart brengen. Zo ben ik het wel gaan zien, al had ik dit niet van tevoren zo bedacht. Dus ik heb ze ook van harte aanbevolen bij mijn zusje die ook komende maand gaat starten. Hopelijk gaat het bij haar net zo snel!

En echt zo super leuk dat jullie meeleven! Had ik al gezegd, maar nog een keertje!
moet wel zeggen dat mijn vriend en ik echte weekendneu**** zijn (wat klinkt dat stom haha).. dus het valt wel op als ik straks perse 3 keer midden in de week wil..

mag ik vragen hoe vaak jullie het doen? Wij denk ik gemiddeld 2x in de week maar kan ook maar zo geen enkele keer zijn of juist weer 4x (ligt ook aan mijn cyclus, midden in heb ik gewoon ook meer zin)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven