Good Luck
woensdag 10 maart 2010 om 15:59
woensdag 10 maart 2010 om 16:13
Nee lijkt me niet dat ik nog iets hoor. Politie bedankte me ook alleen voor het bellen. Maar goed, hoeven ook geen verantwoording aan mij af te leggen (maar stond wel een beetje sukkelig buiten te wachten, wist niet of ik nou weg moest lopen of wachten tot politie klaar was).
Een huppelende zwangere is wel sneu
Een huppelende zwangere is wel sneu
woensdag 10 maart 2010 om 16:43
Zo weer een klant met een spoedje blij gemaakt. En nu wil ik naar huis, zo kids ophalen en dan lekker koken. Komt een vriendin eten, gezellig. Ga Pasta a la Norma maken (pasta met aubergines, tomaat en ricotta) en dan als toetje een snelle Tiramisu (Hel moet je eens proberen voor Maatje)
Heb er nu al zin in.
Heb er nu al zin in.
woensdag 10 maart 2010 om 16:48
Voor wie het wil....
Ingrediënten
* 1 bekertje slagroom (125 ml)
* 30 g suiker
* 1 bakje mascarpone (250 g, zachte roomkaas)
* 4 el melk
* pak lange vingers
* desgewenst beetje amaretto
* 100 ml sterke koffie (espresso), afgekoeld of chocolademelk voor een kindvriendelijke versie
* 2 tl cacaopoeder
Bereiden
Klop de slagroom met de suiker bijna stijf. Roer de mascarpone los met de melk en schep door de slagroom. Schep in elk glas 1 el koffie (en desgewenst 1el amaretto). Verdeel de helft van het roommengsel over de glazen. Schep opnieuw in elk glas 1 el koffie. Verdeel de rest van het roommengsel erover. Bestrooi naar smaak met cacaopoeder. En steek er 1 of 2 lange vingers in.
Ingrediënten
* 1 bekertje slagroom (125 ml)
* 30 g suiker
* 1 bakje mascarpone (250 g, zachte roomkaas)
* 4 el melk
* pak lange vingers
* desgewenst beetje amaretto
* 100 ml sterke koffie (espresso), afgekoeld of chocolademelk voor een kindvriendelijke versie
* 2 tl cacaopoeder
Bereiden
Klop de slagroom met de suiker bijna stijf. Roer de mascarpone los met de melk en schep door de slagroom. Schep in elk glas 1 el koffie (en desgewenst 1el amaretto). Verdeel de helft van het roommengsel over de glazen. Schep opnieuw in elk glas 1 el koffie. Verdeel de rest van het roommengsel erover. Bestrooi naar smaak met cacaopoeder. En steek er 1 of 2 lange vingers in.
woensdag 10 maart 2010 om 18:19
woensdag 10 maart 2010 om 18:26
Oja Suze, dank voor het opzoeken. Ik was het glad vergeten gisteravond.
Mal, goede tekenen!! Binnen een week weet je dus meer, dat is al gauw. Voor jou niet natuurlijk.. Ik hoop met je mee hoor!!
CG moest urine en bloed inleveren, i.v.m. haar niertje. Uitslag wordt doorgebeld als het er is. Verder KNO arts gezien en orthopeed voor braces.
Dus geen schooldag vandaag (was zij even blij).
Mal, goede tekenen!! Binnen een week weet je dus meer, dat is al gauw. Voor jou niet natuurlijk.. Ik hoop met je mee hoor!!
CG moest urine en bloed inleveren, i.v.m. haar niertje. Uitslag wordt doorgebeld als het er is. Verder KNO arts gezien en orthopeed voor braces.
Dus geen schooldag vandaag (was zij even blij).
woensdag 10 maart 2010 om 19:15
Oh Bridges, ik moet al de hele dag aan jullie denken. Wat bijzonder he? Een hele dikke en gefeliciteerd!!! Ik ben zo benieuwd naar de foto´s! Ik hoop dat het een hele mooie dag was/is zonder stress.
Star, wat vreemd van de manageres zeg. Strange... Misschien morgen duidelijkheid?
Enka, gij topper als AM. Klinkt goed zeg! Bij ons is het ook wat lastig dat ze tegelijk jarig zijn. Jongste had een parkeergarage gekregen en een ballenbad (wat een spijt ) en voor zijn tweede verjaardag een grote auto waar hij ook zelf in kan zitten voor in de tuin. Ik ga plaatje zoeken.
Star, wat vreemd van de manageres zeg. Strange... Misschien morgen duidelijkheid?
Enka, gij topper als AM. Klinkt goed zeg! Bij ons is het ook wat lastig dat ze tegelijk jarig zijn. Jongste had een parkeergarage gekregen en een ballenbad (wat een spijt ) en voor zijn tweede verjaardag een grote auto waar hij ook zelf in kan zitten voor in de tuin. Ik ga plaatje zoeken.