Werk & Studie alle pijlers

We gaan fuseren...

22-02-2010 10:54 59 berichten
...dat wil zeggen: ik ben sinds vandaag in gesprek met drie collega's die hun huidige kantoor gaan verlaten en voortaan samen verder willen gaan. Doel van de gesprekken is, wat mij betreft, dat ik de vierde vennoot word van de club.

De expertise van het viertal is deels overlappend, maar ieder wel met een duidelijke eigen expertise. Hoeveel klanten/omzet zij inbrengen weet ik nog niet, zelf breng ik in ieder geval genoeg omzet mee om mijn eigen salaris en een behoorlijke winst uit te betalen.

Nu heb ik een dergelijk proces eerder mee gemaakt, en dat mislukte volledig, oa op totaal verschillende marktvisies, en een ego van één van de (toen drie) partners dat te groot was voor een voetbalstadion. Er is me veel aan gelegen dat het dit keer een succes wordt, zeker omdat ik toen vanuit een baan begon, maar nu vanuit een goed lopende onderneming.

Waarom dit topic? Alle tips, alle valkuilen die jullie kunnen bedenken, zouden me welkom zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik je inmiddels feliciteren met de fusie?
quote:wuiles schreef op 10 maart 2010 @ 21:12:

Mag ik je inmiddels feliciteren met de fusie?

graag!

De nieuwe vennootschap is nu in oprichting.
In dat geval van harte gefeliciteerd en veel succes gewenst!
Dank je

Als je me hier binnenkort allerlei HR-ellende ziet spuien, dan niet gek opkijken

(Ik zit nu in de fase "OMG WAAR BEN IK AAN BEGONNEN?!?!" )
Geen 'Ruzie met maten, HELP!!!'????

Gefeliciteerd overigens. Dat het maar datgene mag opleveren wat je ervan hoop.t
quote:rider schreef op 10 maart 2010 @ 21:32:

Dank je

Als je me hier binnenkort allerlei HR-ellende ziet spuien, dan niet gek opkijken

(Ik zit nu in de fase "OMG WAAR BEN IK AAN BEGONNEN?!?!" )Hoe luidt de uitdrukking ook weer? Oja, Gun uw vijand veel personeel. Sterkte dus!
Tot mijn grote geruststelling ben ik verantwoordelijk voor financiën, en een ander voor HR
quote:rider schreef op 11 maart 2010 @ 20:07:

Tot mijn grote geruststelling ben ik verantwoordelijk voor financiën, en een ander voor HR En zo komen de afkoopsommen, voorschotten, terugbetalingsregelingen en kosten voor juridische bijstand dan toch op jouw bordje...
quote:wuiles schreef op 11 maart 2010 @ 20:10:

[...]

En zo komen de afkoopsommen, voorschotten, terugbetalingsregelingen en kosten voor juridische bijstand dan toch op jouw bordje... die verbied ik gewoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven