3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Maandag om 13.00 uur waren ze op en sindsdien niet meer gehaald/genomen/gekocht.

Er komt inderdaad wel een moment BAM dat je echt wilt stoppen en inderdaad als er niet teveel dingen tegelijk zijn.
huh bam...heb je een loverT?
lama..
Alle reacties Link kopieren
Nee Zon geen LoverT, LLLman is just a friend with benefits maar wel de liefste en de beste die ik heb.
Sarah als we naast 3000 en onze lijstjes nog een apart topic moeten bijhouden dan hebben we geen tijd meer om onze lijstjes af te werken
We delen hier toch al lief en leed en ongein dus onze huishoudelijke lijstjes kunnen er ook nog wel bij toch?

Of er moeten mensen zijn die zich er enorm aan ergeren?
goedemorgen

ik hoef vandaag alleen maar te vegen en te dweilen en vegen heb ik al gedaan

verder nog mensen hier die met FF werken? Die van mij slaat op hol, gaat ineens 20 tabbladen openen met een hulpprogramma waar ik niet om heb gevraagd

Saar, je mag rustig jouw lijstjes hier neerplempen hoor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik had er ook alweer spijt va het geopperd te hebben...never mind
Spijt is een nutteloze emotie Sarah
Peuk.

Koffie.

Was opvouwen.

Nog een koffie.

Nog een peuk.

Spelletje met Kleine Draak.

Bedden verschonen.

Stofzuigen.

Dweilen.

Mega afwas.
Goedemorgen!

Mijn lijstje voor vandaag:

Heel veel peuken

heel veel koffie

rustig aan doen

douchen

werken

Goedemorgen!
Ik maak geen lijstjes hoor. Veel te veel werk.
Ik maak nooit lijstjes vandaar de puinhoop hier altijd

Maar vandaag ga ik stofzuigen, de was zit er al in, hachee maken, een kind naar een training zien te krijgen, mantelzorgen, een hond met de fiets uitlaten, en dan nog wat van die dingetjes.

Oja, en koffie drinken tuuk Roken doe ik al een tijdje niet meer.
Floor, Appel en Hela!
Ik was iets op mijn lijstje vergeten: eten!

Ga ik nu ff doen (lees: een glas drinkontbijt achteroverslaan)

Bedden zijn al afgehaald, kwam weer een paar verdwaalde sokken tegen en zelfs geld (!!!!) in de bedden van de dames
Hebben jullie ook zo'n mandje met allenige sokken? Dat je iedere keer kijkt of er in je was allenige sokken zitten die dan passen bij de sokken in het allenige sokkenmandje?
Ik heb voor de meiden een grote sokken mand en daar gooi ik alles in, mogen ze het zelf bij elkaar zoeken daar word ik niet voor betaald maar meestal trekken ze uit gemak maar twee verschillenden aan.
quote:mamalief schreef op 11 maart 2010 @ 10:19:

Ik heb voor de meiden een grote sokken mand en daar gooi ik alles in, mogen ze het zelf bij elkaar zoeken daar word ik niet voor betaald maar meestal trekken ze uit gemak maar twee verschillenden aan.Dat doe ik nu nog weleens..
Ik moet ook bekennen dat ik hier in huis niet degene ben die de sokken bij elkaar zoekt.

Ja mijn eigen sokken, dat dan weer wel Alhoewel.... ook niet eens altijd, dat wordt dan voor mij gedaan
Al is het niet expres maar ben meestal te snel og het is te donker.
Ik heb zelf alleen maar dezelfde zwarte sokken dus das makkelijk
En anders valt het toch niet op want ik heb altijd laarzen aan.

(nou ja, bijna altijd dan)
Floor, heb jij pas een nieuwe telefoon gekocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven