Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Pffff....heb geen zin meer om te werken!!! Mijn gedachtes dwalen steeds af naar het forum Vind het zooooo gaaf voor je Verkademeisje!!!!!

En ik vond het ook zo leuk om het hier op het forum te vertellen. Jullie wisten het zelfs eerder dan mijn vriend hahaha.

Zou Pipo al ten huwelijk gevraagd zijn???? Ik hoop het zo voor haar...... Er hangt wel een goede vibe hier op het forum dus wie weet....!!
Wij ook vooral in het weekend, Janine. Maar dit viel toevallig in de vakantie

Hopelijk heeft Pipo ook zoveel geluk!!
hmmmm das handig verkademeisje... bij mij zou het zo kunnen zijn dat ik mijn eisprong op mijn verjaardag heb. Tenminste als mijn cyclus zo blijft.. dat zal wel mooi zijn.. haha.. dat valt namelijk in het weekend.

geen zin meer hier.. ff een megadip
Grappig.....wij seksen eigenlijk meestal doordeweeks!!!
Wij toch ook meer in het weekend.....kunnen we er uitgebreid de tijd voor nemen Maar ook doordeweeks komt regelmatig voor.

Tja zo'n 3 keer per week? Ene week vaker dan de andere, ligt aan drukte enzo.

Pipo!!!!!! Ik hoop dat ze al gevraagd is en de rest van de vakantie met een gigantische, niet meer van haar gezicht af te krijgen SMILE rondloopt!

Hier is het druk, dus ga snel weer verder.
Ik schat zo'n 1 - 2 keer per week, waarvan in ieder geval 1x in het weekend, want tja dan hebben we het meest tijd. Soms een hele week niet, en bij uitzondering 3 keer per week.

Zit ook te duimen voor Pipo, wanneer komt ze eigenlijk terug?
staat op nu.nl

Floortje Dessing twijfelt over kinderen

tja, als ze die nog wil mag ze onderhand wel een keer beginnen. ze stamt uit 1970...

maar goed haar conclusie is volgens mij dat ze geen kinderen wil.
En is zij toevallig ook niet van het caliber "vrouwelijke partner"? Dan wordt het sowieso lastiger

En goh, wat zijn wij toch jong!!! haha
heb het artikel erbij gezocht.....en er is toch een man in haar leven oeps......
ach een vergissing is menselijk toch? en floortje oogt ook een beetje lesbi.. (tenminste vind ik). Ze heeft trouwens wel der borsten laten vergroten..
VERKADEMEISJE! wat gaaf, wauw, gefeliciteerd!

In twee maanden, wauw! Zit te juichen hier op de bank.

En idd hoe zou het met pipo zijn?

We hebben de ringen besteld! Ik had een juwelier gevonden die de tweede (heren) ring gratis gaf in een dorp in de buurt. Daar vonden we twee hele mooie ringen (ons budget bleek helaas niet realistisch ahum), maar we durfden nog niet te bestellen omdat het de eerste winkel was waar we keken. Wel alle gegevens genoteerd en wij op naar de stad om daar wat verder rond te kijken. Nou, dat was allemaal duurder, minder mooi en minder service. Dus we hebben gebeld en de ringen besteld. Gaaaaf! Hopelijk zaterdag de jurk...
Wat een ontzettend goed nieuws hier op het forum!!!

Verkademeisje gefeliciteerd!!!!! Handig die testen, kun je recht op je doel af

Wat heerlijk dat jullie nu met z'n tweetjes kunnen fantaseren over het minimensje dat nu echt in je buik gaat groeien.

En Frutje: leuk dat jullie mooie ringen hebben gevonden! Hopelijk blijf je er je hele leven blij mee, met de ringen en je man natuurlijk Succes zaterdag met De Jurk!

Hier zijn we trouwens ook van het weekend, maar met 1x per week lig ik wel onderaan het gemiddelde :(

Heb wel al 10 jaar een relatie, misschien dat dat iets scheelt?

Oja, en natuurlijk dat wij precies uit fase leven: ik om 11 uur naar bed en half 7 op, hij om half 2 naar bed en pas half 9 op. Zo loop je elkaar nogal eens mis... Gelukkig zijn we in de paar uur dat we elkaar zien heel knuffelig (en ik heb al vaker bedacht dat het wel handig gaat zijn als er een kindje is!)

Nu nog even wachten op het goede nieuws van pipo...
Assie, veel plezier alvast in Bruxelles!! (Probeer 'n paar lekkere Belgische biertjes, nu kan het nog!)
@Assie

Ik sluit me aan bij orchid: proost!

@orchis

Dat is wel de bedoeling; de man en de ring voor altijd :)! En wij hebben ook eerder het gemiddelde van 1 keer per week, misschien dat we dat tzt kunnen 'opkrikken'. Wij zijn 7 1/2 jaar samen en hebben ook een ander leefritme.
Jippie!!! We hebben de uitslag van de combinatietest binnen en de kans dat we een kindje met Down krijgen is kleiner dan 1:5000. Dat is de beste score die we volgens het ziekenhuis konden krijgen!!!

Wij zijn trouwens 6 1/2 jaar samen. Ons gemiddelde qua seks is ongeveer 3x per week.

Gaaf Frutje!!! De ringen al binnen....veel succes en plezier morgen met DE jurk uitzoeken!!

Assie: Muchos plezieros in Brussel. Ennehhh...inderdaad nu nog lekker genieten van de Belgische biertjes. Drink er maar één voor mij hahaha. *Heeft best wel weer zin in een biertje*
@Boefje

Jeeeh! Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!
assie: veel plezier..! en geniet van het overheerlijke bier.

@boefje: goed nieuws..!!

ow, hier twee opties: of borrelen met collegas of een zumba les volgen en dan bordje eten maken en op de bank... wat zal ik es doen?
Borrelen, borrelen, borrelen, borrelen!!! Mjammie
Borrelen!!!

Ik ga al spinnen vanavond, maar das omdat ik superstrak in mijn bruidsjurk wil. Dus het lijkt me duidelijk.

@Boefje

Mis je het wel eens, dat borrelen ?
@ BOEFJE!!

Excuses voor mijn mega-late reactie, maar ik had niet eerder de tijd om te reageren. Wat een fijn reactie heb je voor me geschreven, ik vond het heel prettig om te lezen en het heeft me ook zeker geholpen. Altijd prettig om raad van iemand te krijgen die in precies dezelfde situatie heeft gezeten. Dank je wel daarvoor!

Ik moet zeggen dat ik gisteren voor het eerst een halve, in plaats van een hele tablet heb genomen en vanochtend weer. Ik voel me nog steeds goed, ook op m'n werk heb ik ondanks alle nieuwe dingen niet echt een onrustig gevoel. Dus nu ben ik er ongemerkt gewoon mee begonnen, met het afbouwen van de AD. Ik nam ook wel een hele lichte dosis, de minimale, dus

misschien is de overgang bij het stoppen dan ook minder heftig.

Ik ga nu gewoon door met afbouwen, ook omdat ik in mijn achterhoofd heb dat ik op 1 juni direct naar de HA ren om mijn spiraaltje te laten verwijderen . Dan kan ik er maar beter helemaal klaar voor zijn!

@ VERKADEMEISJE!!! wat SUPER voor je!! Ik moest echt glimlachen toen ik het las!

@ Orchid, zei jij nou dat je je afvroeg of je hier nog thuishoorde? Als het zo doorgaat moeten we dan binnenkort allemaal stoppen met schrijven, de ene na de andere wordt hier zwanger .
@ Boefje: wat fijn om te horen trouwens dat je zulke positieve testresultaten hebt ontvangen! Krijg je dat als zwangere standaard, een combinatietest? Of moet je dat speciaal aanvragen?

@ Janine, om ook nog even op jouw vraag terug te komen: wij doen het 1 a 2 keer per week. Niet omdat we er geen zin in hebben, maar meer omdat Man en ik een totaal ander ritme hebben... Ik heb meestal 's avonds zin, hij meestal 's ochtends. Ik ga ook vroeger naar bed dan hij, dus meestal slaap ik al als hij naar bed gaat. En 's ochtends krijgt hij me zelden zover , dan wil ik gewoon eerst een kop koffie (of twee!).
Goed nieuws Boefje, alles loopt wel voorspoedig, he?

Frutje: heel veel plezier vandaag! Geniet ervan!
Hoi meiden,

heb een tijdje niet gereageerd...

drukdrukdruk!

maar wilde even laten weten dat poging twee niet gelukt is...

ben vanmorgen knetter ongesteld geworden

SHIT!!!!

op naar ronde drie.....
Ehhuh Verkademeisje GEFELICITEERD!!!!!!!
Hee Annayake, vervelend dat deze ronde weer vruchteloos (lekker dubbelzinnig ) voorbij is gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven