E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Mailtjes beantwoord en aanmeldingen geaccepteerd!

Schuddebuikje, je hebt mail
WILLEN OOK ALLE NIEUWE MENSEN DE VOEDSELPOLL INVULLEN? (EN DE OUDE DIE HET VERGETEN ZIJN?)
Schreeuw niet zo joh, je zit nog niet op de meet
quote:mamalief schreef op 11 maart 2010 @ 21:05:

Schreeuw niet zo joh, je zit nog niet op de meet Tja, ik ben niet degene die straks zonder eten zit. Overigens, ik moet mijn stem sparen, daarom schreeuw ik hier maar. (en om enigszins op te vallen tussen al dat geleuter en gehengel)
Oh moet dat vandaag al gedaan zijn dan zwieb?

Ik kan niet zo snel beslissen.

En kan ik er ook voor kiezen alleen een voorgerecht te nemen?

(duh! Ja dat kan, jullie gaan vast niet mijn mond vol proppen met eten)

Moet ik dan alleen het voorgerecht invullen

Ik weet nog niet zeker of ik wel kom, toch de poll invullen?
Iry je moet komen hoor!

Wil je ook wel eens zien
quote:Zwieber schreef op 11 maart 2010 @ 21:07:

[...]

Tja, ik ben niet degene die straks zonder eten zit. Overigens, ik moet mijn stem sparen, daarom schreeuw ik hier maar. (en om enigszins op te vallen tussen al dat geleuter en gehengel)Oh, brings back memories... de dag na de meeting was ik zooo schor!
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:iry schreef op 11 maart 2010 @ 21:10:

Oh moet dat vandaag al gedaan zijn dan zwieb?

Ik kan niet zo snel beslissen.

En kan ik er ook voor kiezen alleen een voorgerecht te nemen?

(duh! Ja dat kan, jullie gaan vast niet mijn mond vol proppen met eten)

Moet ik dan alleen het voorgerecht invullen

Ik weet nog niet zeker of ik wel kom, toch de poll invullen?Maandag moet ik het doorgeven dus je hebt nog even. Alleen een voorgerecht is ook prima, Dan betaal je ook minder (ik weet het exacte bedrag even niet uit het hoofd)
Het is wel handig om van alle drie de gangen iets te kiezen, mocht je die dag zin hebben om toch meer te eten.

Het is echt belangrijk voor de inkoop, want als men niet kiest, dan hebben we simpelweg te weinig.
Minny,

Op jouw verzoek, ook even een berichtje hier. Hoor ik van je via email/hyves?
Maar Min, als ik kies , en ik neem toch alleen het voorgerecht, of...ik kon toch niet, dan wordt er teveel ingekocht.

Dat is toch ook vervelend.
Nee hoor Iry, dat is maar 1 gerecht, en kans bestaat dat mensen van gedachten veranderen dus meer van alles is sowieso handig. Het is veel vervelender als jij wil eten en het gerecht naar keuze is er niet meer.

@Eierdoppie, je krijgt mail!
Van het hoofdgerecht gaat het mij toch echt niet lukken om iets te kiezen.

Zou dan voor de vis gaan, maar daar zit vlees om heen dus die valt toch af.

Geeft niet

Alleen een voorgerecht is echt prima voor mij.
Ik ga wel komen maar pas zo rond 19 uur.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 12 maart 2010 @ 08:24:

Ik ga wel komen maar pas na 19 uur.

Owkeej...
Baby zit nog aan volledige borstvoeding, ben dus bang dat volgende week te snel is...

fuck.
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 12 maart 2010 @ 10:59:

fuck.

Nou.. hier is de hele ellende door gekomen.. dus ik zou zeggen stop er maar eens mee!..

Stoppen?

Menn ben pas net weer begonnen!

Maar ik baal wel, had het leuk gevonden... is er geen crèche bij de kroeg?
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 12 maart 2010 @ 11:04:

Stoppen?

Menn ben pas net weer begonnen!

Maar ik baal wel, had het leuk gevonden... is er geen crèche bij de kroeg? Gewoon meebrengen.. Alle 150 dames willen em een keer vasthouden, mee knuffelen, dus die zie je pas tegen het einde van de meet weer terug..
baby's worden niet toegelaten, anders was ik wel even met baby langsgekomen, alleen dan niet de hele avond
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 12 maart 2010 @ 11:08:

baby's worden niet toegelaten, anders was ik wel even met baby langsgekomen, alleen dan niet de hele avond Die worden niet toegelaten door de meet-organisatie bedoel je?... Hmmm.. denk dat daar in dit geval wel een mouw aan gepast kan worden hoor.. Denk dat iedereen het wel leuk vind als je even binnen komt wippen..
nou het is een meet zonder kinderen zeg maar, en dat kan ik me ook wel voorstellen..stel je voor dat iedereen kinderen mee neemt...dat zou ik zelf ook echt niets vinden..

Daarentegen zou ik normaliter ook helemaal mijn kind niet mee willen nemen naar een meet Maarja, nu is het nog te afhankelijk en kan ik het niet uren elders laten.. daarvoor is ie net te klein..

Mag ik niet gewoon op de koffie komen op de meet, gewoon even gezellig binnenwandelen, quasi verbaasd met kinderwagen, en dan zeggen 'hee jullie hier!'
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 12 maart 2010 @ 11:18:haha.. Dat lijkt me een geweldig plan.. Ik denk niet dat iemand daar iets achter zou zoeken.. deze postings leest toch geen kip, dus dat kun je best laten staan ... ik zou zeggen doen!..
ik heb nog een week...
DTEEZ!
tiet genog !!

tijd genoeg !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven