Mode & Beauty alle pijlers

zeep-workshop

12-03-2010 10:40 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand wel eens een zeep-workshop gedaan? Hoe is het, waar? Tips? Voor een vriendin organiseer ik een vrijgezellen-feest en het leek me een leuk idee
in haarlem kun je het doen bij de savonnerie je maakt dan zeep met je eigen naam erin, ook wel leuk als aandenken.

is ook niet duur, ik geloof iets van 16 euro pp.
Ik heb het eens gedaan en vond het best leuk. Maar in ons geval deden we eigenlijk niet veel meer dan glycerine smelten en in een vormpje gieten met wat kruiden er in.
Ja, klopt! Het is toevallig in Haarlem alleen kunnen ze niet op die dag, had ik al naar gekeken. Jammer
heb het laatst HIER gezien. Bij Werk aan de Winkel in Den Bosch. Was daar zelf voor een mosaikworkshop (die overigens erg geslaagd was).

Ik vond het er zo-zo uitzien. Op zich wel leuk, verschillende kleurtjes, verschillende geurtjes etc. Maar het waren echt allemaal kleine (toilet)zeepjes, ik kan me niet voorstellen dat ik die zelf echt zou gaan gebruiken.

Maar kijk echt eens op de website, want ze hebben echt wel leuke workshops. (weet niet of het een beetje in de buurt is voor je).

Mocht je daar terecht komen voor de vrijgezellendag: wij hebben gedurende de workshop een higt tea gedaan, welke erg goed was!
wel iets duurder maar wel meer mogelijkheden zoals

het maken van:

•een bruisende bon bon voor in bad

•natuurlijke zeep, waarbij we vertrekken vanuit een ambachtelijk gemaakte zeepbasis

•Geurig badzout eventueel met kruiden en bloemen

•Massage bar

•zeep versiert met allerlei kruiden, bloemen of gedroogde vruchten

•cold cream, de moeder der crèmes: een recept uit de Romeinse tijd verwerken wij tot een moderne crème.

http://www.zenzeep.nl/zen-workshops/index.html
wel iets duurder maar wel meer mogelijkheden zoals

het maken van:

•een bruisende bon bon voor in bad

•natuurlijke zeep, waarbij we vertrekken vanuit een ambachtelijk gemaakte zeepbasis

•Geurig badzout eventueel met kruiden en bloemen

•Massage bar

•zeep versiert met allerlei kruiden, bloemen of gedroogde vruchten

•cold cream, de moeder der crèmes: een recept uit de Romeinse tijd verwerken wij tot een moderne crème.

http://www.zenzeep.nl/zen-workshops/index.html
Ik heb in Haaren (noord Brabant0 bij de groene geur een workshop gedaan, niet duur en leuk, handcreme, euade toilet en doucheschuim hebben wij gemaakt, maar andere mogelijkheden zijn er ook.En een lekker tapasrestaurant in de buurt

Geen idee in welk deel van het land je zoekt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
(omgeving) Haarlem inderdaad handig te vermelden

Bedankt voor alle tips tot dusver!
Ik zou als ik jou was gewoon eens naar Lush bellen (zag je vraag in het andere topic) misschien doen zij weleens zoiets. Gewoon een soort tupperware, maar dan van Lush. Mag ik ook komen?
Jaaaaa Ann Liv, ik kreeg net een mail dat ze avonden doen, dus ik ga NU bellen!! Ik hou je op de hoogte!
Leuk plan! Als ik ooit weer eens naar een vrijgezellenfeestje zou 'moeten' zou ik een Lush-avond wel vermakelijk vinden!
Ann Liv, ik heb de manager gesproken van Lush Haarlem, wat een ontzettend leuke jonge vrouw is dat! ze reageerde erg leuk. Helaas is het niet mogelijk omdat het een zaterdag betreft.

Nu gaat ze nadenken over andere mogelijkheden en dan mailt ze me. Ik denk dat we vooraf afspraken maken en dan met 'de vrijgezel' naar de winkel gaan en dat ze wat uitleg krijgt en een aantal producten mag uitzoeken, zoiets...

ook leuk
Ik zou het zéker leuk vinden. Laat even weten hoe het is gegaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven