zeep-workshop
vrijdag 12 maart 2010 om 10:50
heb het laatst HIER gezien. Bij Werk aan de Winkel in Den Bosch. Was daar zelf voor een mosaikworkshop (die overigens erg geslaagd was).
Ik vond het er zo-zo uitzien. Op zich wel leuk, verschillende kleurtjes, verschillende geurtjes etc. Maar het waren echt allemaal kleine (toilet)zeepjes, ik kan me niet voorstellen dat ik die zelf echt zou gaan gebruiken.
Maar kijk echt eens op de website, want ze hebben echt wel leuke workshops. (weet niet of het een beetje in de buurt is voor je).
Mocht je daar terecht komen voor de vrijgezellendag: wij hebben gedurende de workshop een higt tea gedaan, welke erg goed was!
Ik vond het er zo-zo uitzien. Op zich wel leuk, verschillende kleurtjes, verschillende geurtjes etc. Maar het waren echt allemaal kleine (toilet)zeepjes, ik kan me niet voorstellen dat ik die zelf echt zou gaan gebruiken.
Maar kijk echt eens op de website, want ze hebben echt wel leuke workshops. (weet niet of het een beetje in de buurt is voor je).
Mocht je daar terecht komen voor de vrijgezellendag: wij hebben gedurende de workshop een higt tea gedaan, welke erg goed was!
vrijdag 12 maart 2010 om 10:59
wel iets duurder maar wel meer mogelijkheden zoals
het maken van:
•een bruisende bon bon voor in bad
•natuurlijke zeep, waarbij we vertrekken vanuit een ambachtelijk gemaakte zeepbasis
•Geurig badzout eventueel met kruiden en bloemen
•Massage bar
•zeep versiert met allerlei kruiden, bloemen of gedroogde vruchten
•cold cream, de moeder der crèmes: een recept uit de Romeinse tijd verwerken wij tot een moderne crème.
http://www.zenzeep.nl/zen-workshops/index.html
het maken van:
•natuurlijke zeep, waarbij we vertrekken vanuit een ambachtelijk gemaakte zeepbasis
•Massage bar
•cold cream, de moeder der crèmes: een recept uit de Romeinse tijd verwerken wij tot een moderne crème.
vrijdag 12 maart 2010 om 10:59
wel iets duurder maar wel meer mogelijkheden zoals
het maken van:
•Massage bar
het maken van:
•Massage bar
vrijdag 12 maart 2010 om 11:45
Ik heb in Haaren (noord Brabant0 bij de groene geur een workshop gedaan, niet duur en leuk, handcreme, euade toilet en doucheschuim hebben wij gemaakt, maar andere mogelijkheden zijn er ook.En een lekker tapasrestaurant in de buurt
Geen idee in welk deel van het land je zoekt
Geen idee in welk deel van het land je zoekt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 12 maart 2010 om 16:30
Ann Liv, ik heb de manager gesproken van Lush Haarlem, wat een ontzettend leuke jonge vrouw is dat! ze reageerde erg leuk. Helaas is het niet mogelijk omdat het een zaterdag betreft.
Nu gaat ze nadenken over andere mogelijkheden en dan mailt ze me. Ik denk dat we vooraf afspraken maken en dan met 'de vrijgezel' naar de winkel gaan en dat ze wat uitleg krijgt en een aantal producten mag uitzoeken, zoiets...
ook leuk
Nu gaat ze nadenken over andere mogelijkheden en dan mailt ze me. Ik denk dat we vooraf afspraken maken en dan met 'de vrijgezel' naar de winkel gaan en dat ze wat uitleg krijgt en een aantal producten mag uitzoeken, zoiets...
ook leuk