Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Zwemlessen. Ik heb me nog niet in de prijzen verdiept. We hebben hier 1 zwembad maar daar hoor ik verhalen over. Kinderen zouden veel te lang in het ondiepe zwemmen voordat ze in het diepe bad mogen. Het is op zaterdagochtend om 08.00u. Vroeg vind ik, zeker omdat Lianne aan het eind van de week is uitgeblust. Ik kan ook informeren bij Centerparcs, daar geven ze ook zwemles. Kleine groep, aan het eind van de middag. Vriendin heeft daar haar oudste bij en is zeer tevreden. Ik ga dan toch af op ervaringen van ouders en die van vriendin telt meer mee ;)

Ik denk dat ik haar voorlopig niet op zwemles doe, ze is nog veel te moe van school.

Koffiebonen-drollen en moddertruffels?

Suus, heerlijk, zo'n klein lijfje slapend tegen je aan *smelt*

Amaal, ik heb 'terug naar de kust' niet gelezen.

Juud, Lianne heeft inderdaad de weeksluiting de eerste keer meegedaan. Haar hele groep. Het is een instroomklas en op dat moment waren er 7 kinderen. Nu is de klas al veel groter, maar mag ze wéér een stukje doen. Vorige keer zongen ze een liedje van een sneeuwman en nu doen ze weer een liedje.

Naat, ha, ha, ja hoor, Lianne 'doet' het goed op school. Net weer een invaljuf en dat is geen probleem meer.

Mamax, oh een zoutbad. Daar zou ik niet eens aan denken.

Cin, hoe gaat het bij jullie?
Wat een koffiegeleut

8 koppen???? Ik hooguit 3, maar hou het meestal bij 2. Komt ook door de zwangerschap hoor, maar anders drink ik er ook niet echt veel meer.

Ga zo richting judo. Ben heel benieuwd. Ik hoop dat ik het kan vinden ha ha. L speelt bij z'n vriendje (die zit er ook op) en gaat meteen daar naartoe. Maar ik moet nog zijn spullen brengen en wil natuurlijk sowieso kijken.

Jum, vanavond weer uit eten, met mijn vader en mijn zus. Leuk!
Om de tijd te doden dan maar forummen. Stomme it afdeling. Ik kan niet op netwerk en Dus niet bij bestanden, zucht.

Hellow dames!
Hello Ladies!

Ik ben ook net weer terug, zus wilde een King Louie jurk lenen voor een bijzondere gelegenheid, dus heb ik die even gebracht.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zeg, wanneer mag jij plasje plegen?
Dinsdag pas... duurt lang he

Ik heb ook wat minder pijn (.)(.) dan ik de afgelopen dagen had
Daaaaaaaaaaaag Woutertje Kaboutertje.
Oh, nog even heel spannend dus, stalen zenuwen moet je wel hebben hè? Ik hoop wel dat het raak is hoor!!!

Bam, zie ik nu pas jou actie voor Egypte topic... Wat ben je toch een lieverd!!!! Jij trouwens nog wat gehoord over 3-ling? Ik niet, wel jammer.
Vannacht beter geslapen Suus?

Mal, had je mail nog gezien?
Ja, ik heb je net terug gemaild!

Ik was er vanmorgen niet.
quote:bambino schreef op 11 maart 2010 @ 20:25:

[...]

Hoe weet jij dat nu weer?

Wilde jij code nog hebben eigenlijks?Dat schreef Mamax een paar postings voor jij het vroeg
quote:Maleficent schreef op 12 maart 2010 @ 14:01:

Ja, ik heb je net terug gemaild!

Ik was er vanmorgen niet.Dat fuckding doet het dan zeker weer niet.
Ik liep vanmorgen wel een beetje te kokken, maar het is ook allemaal zo stressy geweest de laatste weken, dat ik ook wel daar wat spanningsklachten van kan hebben.

De laatste dagen voor de menstruatie vind ik echt traaaaaaaaaag gaan de laatste maanden.
Ben je op je werk dan, want daar is het terug naartoe.

Ik ben gewoon gepermabanned op je werk
Ik hoor het net, we krijgen weer eens geen mail van buiten. Zijn die IT-gasten van Suze

ja dat zou ook kunnen van die permaban.

Hmmmm, ja lastig in te schatten van dat kokken.

Bij Mr J moest je ook overgeven he?
Nou dat kan ik me voorstellen Mal. Dat van die spanning en dat van die lange dagen, bedoel ik. Ik zou denk ik de minuten tellen in jouw plaats!

Jah, dag Wouter en hallo Job. Benieuwd wie er dan in A'dam komt.
Stress kan, zwanger kan ook! Gosje, het zou wel echt heul erg leuk zijn!

Stomme it. Kan net zo goed naar huis gaan...
Guusje ter Horst
Ik heb bij Jonathan niet zoveel gespuugd, wel veel misselijk, maar het spugen deed ik pas na 10 weken ofzo, alleen na inspanning en als ik in de trein had gezeten
quote:Suze2 schreef op 12 maart 2010 @ 14:08:

Guusje ter Horst Mmmm.... Nou ja, ook wel een hell of a job, om Job op te volgen in Amsterdam.
Hel even hier anders moet ik weer opnieuw inloggen... Ikea zomerspul al binnen?
Het is een mooie dag vandaag. Vond het echt zo 3x niks die Wouter Bos!

Mal, ook ik vind het ontzettend lang duren tot dinsdag! Het zit niet op 1 dag toch? Maandag kan dan toch ook wel? Of zondag?

Kabouter al gereageerd Bam?
quote:Helenita2 schreef op 12 maart 2010 @ 14:06:

Jah, dag Wouter en hallo Job. Benieuwd wie er dan in A'dam komt.Wouter Bos zit zonder baan...
ja kan Woutertje lekker dicht bij huis blijven.
Ik vind Wouter Bos niet echt een burgervader. Maar goed, dat kan aan mij liggen. Het zou wel leuk zijn als A'dam weer eens wat leuker en vlotter wordt, zoals vroeger. Het begint een beetje te vertrutten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven