Mode & Beauty alle pijlers

Silx hars

05-03-2010 14:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
waarom heeft Silx toch die fijne, in de magnetron te verwarmen, hars uit de handel gehaald??? Heb net het allerlaatste restje uit de pot geschraapt. Weet iemand een alternatief?
Veet orientaalse hars. Prettig geurtje, plakt goed, niet te, makkelijk afwasbaar met water.
ik gebruik hem voor mn snor , veet is enorm agressief om in mn gezicht te gebruiken
Je bedoelt dat groene spul? Ik zal eens kijken of ik er nog een pot van heb. Ik vond het namelijk klotespul, maar had in een aanbieding 2 potten ooit gekocht. Kan zijn dat ik hem bij een eerdere kastopruiming al gedumpt heb, maar ik zal voor je kijken. Make up en bodylotionetjes ed kast (ja..... KAST ) moet er toch aan geloven vandaag.....

Anders kun je bij de bodyshop misschien d esuagringhars kopen? Of hem zelf maken?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Zelf suikerhars maken! Dat kun jezowel vloeibaar als 'vast' gebruiken (balmethode). Het is mild, zit niet vol met chemische troep en het is goedkoop...
quote:singalala schreef op 05 maart 2010 @ 16:25:

Je bedoelt dat groene spul? Ik zal eens kijken of ik er nog een pot van heb. Ik vond het namelijk klotespul, maar had in een aanbieding 2 potten ooit gekocht. Kan zijn dat ik hem bij een eerdere kastopruiming al gedumpt heb, maar ik zal voor je kijken. Make up en bodylotionetjes ed kast (ja..... KAST ) moet er toch aan geloven vandaag.....

Anders kun je bij de bodyshop misschien d esuagringhars kopen? Of hem zelf maken?ik hoop zo dat je hem hebt gevonden, ik heb nu die turkse suikerhars maar die vind ik stukken minder
Ik mis die potten ook vreselijk! Heb ze jarenlang gebruikt! Ik heb bij haarshop.nl een zak van deze:

http://www.haarshop.nl/nl ... rm-hars-parels-500gr.aspx

besteld, deze kun je ook zonder strips gebruiken. Hij ligt nog op het postkantoor, ga ze een dezer dagen uitproberen.
ben benieuwd, wil je het laten weten?
Is goed. Ik hoop het zo, ze zijn aardig goedkoop voor een halve kilo en ik heb inmiddels meerdere producten uitgeprobeerd maar niks werkt evengoed als die silx bij mij....
Nou ik heb m uitgeprobeerd maar tot nu toe weinig succes. Het stolt supersnel waardoor ik het niet netjes uitgesmeerd krijg en het wil er niet in één keer af, het brokkelt.

Toch maar even verder zoeken :(
quote:singalala schreef op 05 maart 2010 @ 16:25:

Anders kun je bij de bodyshop misschien d esuagringhars kopen? Of hem zelf maken?heb je hem kunnen vinden??
Ik heb hem niet kunnen vinden. Denk dat ik hem een tijd geleden weggegooid heb helaas
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven