En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Misschien denk ik wel gewoon te veel op mijn werk
Oooh wat een lekker ding dat kittentje DN!!

Is die nu nog klein?
Ze is nu 9 maanden, ik probeer nog even door
Ga misschien morgen toch even een account maken op photobucket, want juist dat bewegen is zo grappig aan die smileys.

Bieb, van teveel denken krijg ik meestal hoofdpijn, die haarpijn ken ik ook alleen van hoge staarten. Zocht nog een mooi plaatje van een Anita staart
Aaah, wat een schatje DN (goeie afkorting), dat rode vlekje op haar hoofd!

En Bieb, dat zal het zijn, teveel denken. Misschien moet je even je hoofd in je drinkfontein stoppen om af te koelen
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik trap 'm an...

Truste allemaal!

en deze speciaal voor Olijf:
quote:Olijfje_ schreef op 12 maart 2010 @ 23:51:

Aaah, wat een schatje DN (goeie afkorting), dat rode vlekje op haar hoofd!

En Bieb, dat zal het zijn, teveel denken. Misschien moet je even je hoofd in je drinkfontein stoppen om af te koelen

DN, ik sluit me helemaal bij de vorige spreeksters aan, echt lief!

En Olijf (zie Bieb met hoofd in drinkfontein en dullige katten die nu helemaal niet meer weten waar dat ding voor is: haren wassen )
Hoe laat spreken we af voor de
Ik kan het ook linksom!!!

En ondersteboven...

2x
3 x pfff
quote:Talkinghead schreef op 12 maart 2010 @ 23:55:

[...]

En Olijf (zie Bieb met hoofd in drinkfontein en dullige katten die nu helemaal niet meer weten waar dat ding voor is: haren wassen [afbeelding])

Tssss,en ik was nog niet helemaal weg (even wachten of jullie gaan roddelen over mij....en jaaaa hoor)

we hebben ook een hond
Tuurlijk Bieb, je kent ons toch

Ha DN, ik dacht al, je hebt 3 exact dezelfde katten!

laatste huisdier, ben er moe van
Wat een lieffie DN. Dat lekkere natte neusje!! toevoeging: van hond dus hè, er staat nu ineens weer een kat tussen (wat een leuke foto trouwens, hij/zij kijkt zo lekker droogjes in de lens)

En ik vind dullig trouwens wel een geweldig woord!
Olijf, die foto van Puk ondersteboven, alsof ie speciaal voor de foto even zo is gaan hangen.

DN, leuk dat je ook helemaal de smaak te pakken hebt met foto's spammen .

Meiden, ik ga zo ook afhaken, mijn lenzen beginnen te prikken dus dan is het tijd om naar bed te gaan. Ben benieuwd hoeveel pagina's ik morgen weer bij moet wil lezen. En Olijf, jou wens ik speciaal dit toe
TH, dat deed 'ie ook hoor (dat ondersteboven gaan hangen): beetje raar doen omdat vrouwtje keek. Maf beest.

Slaap lekker maiskes, ik ga me nu ook even losscheuren van dit topic!

Tot morgen/heel gauw!!
Lief zijn jullie, olijfje ik gun je zooo een heerlijke nachtrust, ik hoop dat je lekker slaapt vannacht.

Etotch, succes vannacht met (hopenlijk) de kleintjes en mammapoes.

Voor de rest, allemaal een leuk weekend!!!
quote:Olijfje_ schreef op 13 maart 2010 @ 00:03:

Wat een lieffie DN. Dat lekkere natte neusje!! toevoeging: van hond dus hè, er staat nu ineens weer een kat tussen (wat een leuke foto trouwens, hij/zij kijkt zo lekker droogjes in de lens)

En ik vind dullig trouwens wel een geweldig woord!

We sturen m in voor de nieuwe dikke van Dale en de verkiezing van woord van het jaar. Ter illustratie een foto van de katten van Bieb erbij, das een geheide winnaar!

Bieb
Truste allemaal!

En morgen worden we wakker met goed nieuws over kittens en natuurlijk over DGDB van Leo.
Ja zeg hee, dit gaat echt veels te belachelijk achterlijk snel hoor hier! Ik zit gewoon effe drie uur aan de telefoon met een forummer, en dan zijn er al zoveel pagina's bij! Ik bedoel: wat is nou drie uur? (En nee, het was niet MV! Jij staat bekend om je lange telefoongesprekken toch?)

In de tussentijd nog steeds geen poesjes. Ik heb net tegen Coco gezegd, ik zeg: als jij niet snel opschiet met die poesjes, dan kan je de pot op! Zo. Dus. Maar ja. Geen poesjes dus. Ik ga d'r nu nog maar een kwartiertje zitten aanstaren denk ik, poesjes d'r uit kijken en dan toch maar weer slapen.

En verder schrijven jullie veuls te veul dus dan moeten jullie het mij maar niet kwalijk nemen dat ik niet meer kan reageren op alles...
quote:Olijfje_ schreef op 12 maart 2010 @ 23:57:

Ik kan het ook linksom!!!

[afbeelding]

En ondersteboven...

[afbeelding]

Maf beest.
Olijfje, goede nacht gewenst. Moest net ineens denken aan mensen die tijdens de nachtdienst bellen omdat ze niet kunnen slapen. Na een poosje met ze te hebben gepraat hoor ik ze dan als maar meer uitgebreid gapen. Uiteindelijk leggen ze dan de telefoon al gapend neer met een: bedankt voor de hulp. Ik zeg dan weleens ik moet vast een heeeeel slaapverwekkende stem hebben. Zal bij jou helaas wel niet helpen. Maar denk maar aan mij zwoele nachtstem, hoewel doe ook maar niet werkt vast op je lachspieren! Ook niet goed voor de slaap.

Wat een geweldige foto's allemaal. Die poezen in die hangmat, schitterend!

En die hond, zwijmel, zwijmel, ik vind honden ook zoo lief.

Trusten weer allemaal!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven