Voor een vriendin maak ik een kussen waar ik foto's van haar opstrijk, alleen nu wou ik haar naam er ook boven doen maar als ik hem er dan opstrijk komt hij in spiegelbeeld. Heeft iemand een idee hoe je in spiegelbeeld in Word kan schrijven zodat het toch recht op het kussen komt?
Niet in Word doen maar bij de eigenschappen van je printer voordat je gaat afdrukken. Bij mij staat het onder Orientation -> Finishing -> Mirror Image, maar dit is afhankelijk van je printer
Niet in Word doen maar bij de eigenschappen van je printer voordat je gaat afdrukken. Bij mij staat het onder Orientation -> Finishing -> Mirror Image, maar dit is afhankelijk van je printerGoed idee, op zich.. Het staat alleen niet bij mijn opties
quote:Groen_Druifje schreef op 13 maart 2010 @ 18:52:
[...]
Goed idee, op zich.. Het staat alleen niet bij mijn opties Geef eens het type nummer van je printer, dan kijk ik even of ik zo snel kan vinden hoe dat met die van jou kan
Ik bedoel dus de stof die je erop wil strijken hé! Ik neem aan dat je een groot stuk stof hebt, daaruit de letters knipt en die op de anders stof gaat plakken.
Ik bedoel dus de stof die je erop wil strijken hé! Ik neem aan dat je een groot stuk stof hebt, daaruit de letters knipt en die op de anders stof gaat plakken.Ik denk dat de letters niet geknipt gaan worden, maar dat ze de print erop wil strijken.
Ik snap het probleem niet echt, volgens mij hoef je het niet in spiegelbeeld te doen als je gewoon de stof omdraait!
Maar misschien ben ik te simpel??ehm, zo werkt het niet helemaal, je print een afbeelding uit op speciaal papier die je daarna op bijv. een kussensloop kan strijken. Als ik hem dus gewoon uitprint en dan omdraai om het op de kussensloop te strijken is het dus in spiegelbeeld.
Het moet erbij staan Groen_Druifje. Ik heb ook een HP printer. Bij mij is alles alleen in het engels en weet zo niet direct de nederlandse vertaling, maar ergens moet spiegelen staan onder de eigenschappen van je printer.
Ik heb een iets ander type, maar bij mij kun je bij de voorkeursinstelling op 'geavanceerd' klikken, en dan staat er zoeits als 'beeld spiegelen', die staat nu op uit en als je daar op klikt kun je hem op aan zetten.