A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Ik vergeet hier trouwens helemaal te vertellen dat ik vandaag ook een pakje had, dank je wel lieve Jasmine, hele leuke verrassing
.
Hey Dee jij ook hier
.
Ja Twin, toevallig ben ik hier ook! En je hebt mail... maar ik weet nog steeds niet of ik het juiste te pakken heb, na ons open, indringende en toch luchtige samenzijn, vanavond
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:Demoiselle schreef op 13 maart 2010 @ 23:17:

Ja Twin, toevallig ben ik hier ook! En je hebt mail... maar ik weet nog steeds niet of ik het juiste te pakken heb, na ons open, indringende en toch luchtige samenzijn, vanavond

Jaja noem dat maar toevallig

Ik geloof niet dat je de juiste te pakken hebt, kan me niet voorstellen dat je op dat gebied meer weet dan ik
.
quote:tweeling schreef op 13 maart 2010 @ 23:32:

[...]

Jaja noem dat maar toevallig

Ik geloof niet dat je de juiste te pakken hebt, kan me niet voorstellen dat je op dat gebied meer weet dan ik

. Nou...

Ik ga slapen. (Lekker veilig, hoef ik me met niemand te meten )
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Het is mijn moeder weer goed vergaan tot nog toe. Mam merkt wel dat haren beginnen uit te vallen, maar verder tot vanaaf nog niks. Hopen dat dat zo voortzet..
Maarrrr, Twinnie, hunniebunnie, BP. Die had je toch niet echt bedacht, vanavond, toen we het erover hadden (ik ook niet overigens, want ik kon niet op zijn naam komen). En ik heb net al gedag gezegd op de mail, maar ik kom je hier toch nog even stalken.

En ja, op muziekgebied weet je heeeeel veel meer dan ik. Maar deze had je toch niet verwacht...hoewel toch niet helemaal zo goed aansluitend op ons gesprek als ik gehoopt had. Nou ja, je begrijpt de bedoeling
Hai Cay! Zitten we hier weer te blaten over niks!

Wat ongelooflijk fijn dat het je moeder zo goed afgegaan is *thumbs up*. Goed joh!
Dee, heerlijk toch dat blaten over niks? Vind ik nog altijd leuk om mee te lezen hoor
quote:Caylinn schreef op 14 maart 2010 @ 00:01:

Dee, heerlijk toch dat blaten over niks? Vind ik nog altijd leuk om mee te lezen hoor Gelukkig
Mijn wereld wordt weer wat groter nu de ergste klap geweest is. En de voorzichtig goede boodschap na de 1e kuur helpt ook mee natuurlijk.
quote:Caylinn schreef op 14 maart 2010 @ 00:06:

Mijn wereld wordt weer wat groter nu de ergste klap geweest is. En de voorzichtig goede boodschap na de 1e kuur helpt ook mee natuurlijk.Ik kan niet anders dan met je meegaan, na hier in de nabijheid ook erge boodschap gehad hebbende (niet familie, maar vrienden, kan hetzelfde effect hebben), toch weer voor de hoop gaan! Geweldig dat de 1e kuur zo'n goed effect heeft
Dee, ik weet sinds kort hoe zo'n boodschap erin hakt.

Trouwens drama in mijn woonplaats nog meegekregen? Kwam heul dichtbij trouwens, de man is van mijn flat gesprongen. Op klaarlichte dag
Oh, volgens mij druk ik me nu een beetje ongelukkig uit.... wil geenszins je moeder vergelijken met vrienden. Tjeee, ik ga me nu vast kletsen, maar ondanks dat ik het dus van vriendenkant meemaak kan ik me helemaal inleven in als het mijn moeder zou overkomen .... dan zou ik er geen woorden voor hebben. Nou ja, het is al laat, je snapt wel wat ik bedoel, hopelijk,
Sluit me aan bij Dee van 23.57 u
Thee, jezus wat een gedoe zeg op het andere topic en wat een stomme maar misschien ook enge situatie. Brrr.

Cay, wat erg zeg. Heb het nieuws geloof ik niet meegekregen maar jakkes.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Lieverd je kletst jezelf helemaal niet vast. Vrienden kunnen net zo dichtbij voelen als familie (zelfs al betreft het familieleden van vrienden). En geloof meteen dat je je dan kunt inleven hoe het zou kunnen voelen als het echt dichtbij komt!

Echt je kletst je niet vast en je hebt mij niet gekwetst hoor
Nou, ik had dus nog meer getypt, maar kan de juiste woorden niet vinden, dus weer weggehaald. Hopelijk kan ik het uitleggen als je naar Thee komt

Nee, dat verhaal heb ik niet meegekregen, van flat (en kan weer eens niet teruglezen, dan zit ik ineens in mei 2009)
Jas is in landelijk nieuws geweest: familiedrama. Vrouw door misdrijf om het leven gekomen, laat op de avond gevonden. Vriend eerder op de dag bij mijn flat. Zelfmoord. Klein kindje is ongedeerd want bij oppas (in een notendop)
quote:Caylinn schreef op 14 maart 2010 @ 00:30:

Lieverd je kletst jezelf helemaal niet vast. Vrienden. e kunnen net zo dichtbij voelen als familie (zelfs al betreft het familieleden van vrienden). En geloof meteen dat je je dan kunt inleven hoe het zou kunnen voelen als het echt dichtbij komt!

Echt je kletst je niet vast en je hebt mij niet gekwetst hoor Nou ja, dat dus En gelukkig, en:kiss: en ik ga nu echt slapen, tot later allemaal!
Tjeee, wat een drama. Niet meegekregen (maar ook geen tv aangehad vanavond).
Slaap lekker Dee, en ik snapte je
quote:Demoiselle schreef op 14 maart 2010 @ 00:35:

Tjeee, wat een drama. Niet meegekregen (maar ook geen tv aangehad vanavond). Is donderdag al gebeurd, vrijdag in nieuws geweest (vooral sensatiegebeuren als telegraaf en SBS6)
quote:Caylinn schreef op 14 maart 2010 @ 00:36:

Slaap lekker Dee, en ik snapte je Sweet dreams
Ik heb het nu nog een keer nagelezen....enzo.

Whatever. Slaap lekker en sweet dreams hunnies, XX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven