A perfect day again...
zaterdag 13 maart 2010 om 23:17
zaterdag 13 maart 2010 om 23:32
quote:Demoiselle schreef op 13 maart 2010 @ 23:17:
Ja Twin, toevallig ben ik hier ook! En je hebt mail... maar ik weet nog steeds niet of ik het juiste te pakken heb, na ons open, indringende en toch luchtige samenzijn, vanavond
Jaja noem dat maar toevallig
Ik geloof niet dat je de juiste te pakken hebt, kan me niet voorstellen dat je op dat gebied meer weet dan ik
Ja Twin, toevallig ben ik hier ook! En je hebt mail... maar ik weet nog steeds niet of ik het juiste te pakken heb, na ons open, indringende en toch luchtige samenzijn, vanavond
Ik geloof niet dat je de juiste te pakken hebt, kan me niet voorstellen dat je op dat gebied meer weet dan ik
.
zaterdag 13 maart 2010 om 23:38
quote:tweeling schreef op 13 maart 2010 @ 23:32:
[...]
. Nou...
Ik ga slapen. (Lekker veilig, hoef ik me met niemand te meten )
[...]
. Nou...
Ik ga slapen. (Lekker veilig, hoef ik me met niemand te meten )
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zaterdag 13 maart 2010 om 23:55
Maarrrr, Twinnie, hunniebunnie, BP. Die had je toch niet echt bedacht, vanavond, toen we het erover hadden (ik ook niet overigens, want ik kon niet op zijn naam komen). En ik heb net al gedag gezegd op de mail, maar ik kom je hier toch nog even stalken.
En ja, op muziekgebied weet je heeeeel veel meer dan ik. Maar deze had je toch niet verwacht...hoewel toch niet helemaal zo goed aansluitend op ons gesprek als ik gehoopt had. Nou ja, je begrijpt de bedoeling
En ja, op muziekgebied weet je heeeeel veel meer dan ik. Maar deze had je toch niet verwacht...hoewel toch niet helemaal zo goed aansluitend op ons gesprek als ik gehoopt had. Nou ja, je begrijpt de bedoeling
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zondag 14 maart 2010 om 00:18
quote:Caylinn schreef op 14 maart 2010 @ 00:06:
Mijn wereld wordt weer wat groter nu de ergste klap geweest is. En de voorzichtig goede boodschap na de 1e kuur helpt ook mee natuurlijk.Ik kan niet anders dan met je meegaan, na hier in de nabijheid ook erge boodschap gehad hebbende (niet familie, maar vrienden, kan hetzelfde effect hebben), toch weer voor de hoop gaan! Geweldig dat de 1e kuur zo'n goed effect heeft
Mijn wereld wordt weer wat groter nu de ergste klap geweest is. En de voorzichtig goede boodschap na de 1e kuur helpt ook mee natuurlijk.Ik kan niet anders dan met je meegaan, na hier in de nabijheid ook erge boodschap gehad hebbende (niet familie, maar vrienden, kan hetzelfde effect hebben), toch weer voor de hoop gaan! Geweldig dat de 1e kuur zo'n goed effect heeft
zondag 14 maart 2010 om 00:27
Oh, volgens mij druk ik me nu een beetje ongelukkig uit.... wil geenszins je moeder vergelijken met vrienden. Tjeee, ik ga me nu vast kletsen, maar ondanks dat ik het dus van vriendenkant meemaak kan ik me helemaal inleven in als het mijn moeder zou overkomen .... dan zou ik er geen woorden voor hebben. Nou ja, het is al laat, je snapt wel wat ik bedoel, hopelijk,
zondag 14 maart 2010 om 00:30
zondag 14 maart 2010 om 00:30
Lieverd je kletst jezelf helemaal niet vast. Vrienden kunnen net zo dichtbij voelen als familie (zelfs al betreft het familieleden van vrienden). En geloof meteen dat je je dan kunt inleven hoe het zou kunnen voelen als het echt dichtbij komt!
Echt je kletst je niet vast en je hebt mij niet gekwetst hoor
Echt je kletst je niet vast en je hebt mij niet gekwetst hoor
zondag 14 maart 2010 om 00:31
Nou, ik had dus nog meer getypt, maar kan de juiste woorden niet vinden, dus weer weggehaald. Hopelijk kan ik het uitleggen als je naar Thee komt
Nee, dat verhaal heb ik niet meegekregen, van flat (en kan weer eens niet teruglezen, dan zit ik ineens in mei 2009)
Nee, dat verhaal heb ik niet meegekregen, van flat (en kan weer eens niet teruglezen, dan zit ik ineens in mei 2009)
zondag 14 maart 2010 om 00:34
quote:Caylinn schreef op 14 maart 2010 @ 00:30:
Lieverd je kletst jezelf helemaal niet vast. Vrienden. e kunnen net zo dichtbij voelen als familie (zelfs al betreft het familieleden van vrienden). En geloof meteen dat je je dan kunt inleven hoe het zou kunnen voelen als het echt dichtbij komt!
Echt je kletst je niet vast en je hebt mij niet gekwetst hoor Nou ja, dat dus En gelukkig, en
en ik ga nu echt slapen, tot later allemaal!
Lieverd je kletst jezelf helemaal niet vast. Vrienden. e kunnen net zo dichtbij voelen als familie (zelfs al betreft het familieleden van vrienden). En geloof meteen dat je je dan kunt inleven hoe het zou kunnen voelen als het echt dichtbij komt!
Echt je kletst je niet vast en je hebt mij niet gekwetst hoor Nou ja, dat dus En gelukkig, en