* 184 ~ Bar Too Much ~ 184 *
vrijdag 26 februari 2010 om 11:04
Wat een klifhangers weer
En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!
In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!
In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
zaterdag 13 maart 2010 om 23:45
zaterdag 13 maart 2010 om 23:47
Maar Wies, morgenochtend ben ik er wel hoor. Vanochtend moest ik sociaal doen irl, maar morgen kan ik weer gewoon virtueel sociaal doen.
Ik zit nog even te wachten tot de droger klaar is en dan kan ik naar bed.
Ik zit nog even te wachten tot de droger klaar is en dan kan ik naar bed.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 14 maart 2010 om 00:02
Wies, mijn droger geeft een zeer doordringend piepsignaal als ie klaar is en dat herhaalt ie iedere 10 minuten totdat ik em uitzet. Dus ja, ik wacht tot ie klaar is.
Oudste is nog steeds in A, gaat goed daar. En ik zwaai iedere vrijdag en zondag even naar jullie.
Oudste is nog steeds in A, gaat goed daar. En ik zwaai iedere vrijdag en zondag even naar jullie.
Everything is impossible, even if you believe in it.