3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
Opstand tegen een nieuweling hier?

dat heb ik dan gemist?
quote:mocy schreef op 14 maart 2010 @ 02:31:

Piet Klerks.....Gaan we idd naartoe, die heeft koopzondag.
Wel lollig, zaten hier elk aan een kant van de bank met lappie te forummen en te msnen, zelfs tegen elkaar bijna geen woord gesproken
Ik neem nog een rooie voordat ik zak en luister nog ff naar Radiohead.
Ja zelfs jij mist wel eens wat Iry.

Een rooie Moos? Je zat toch aan de thee?
Wat voor wedstrijd Floor?
Paardrijden.
quote:iry schreef op 14 maart 2010 @ 02:34:

[...]

Gaan we idd naartoe, die heeft koopzondag. the worst case scenario (dEus ook zo goed!)
quote:mamalief schreef op 14 maart 2010 @ 02:35:

Een rooie Moos? Je zat toch aan de thee?Rooibos Bam
quote:iry schreef op 14 maart 2010 @ 02:28:

Oh oke, vind het wel prettig te weten dat het daar niet over gaat thee

Want dat was wat mij betreft eigenlijk al uitgesproken en alweer oke.

Wat leukerT betreft, tsja.. dat is een nogal zeer kwetsende post geweest voor velen wat hij hier heeft geplaatst met een zeer zorgvuldige woordkeuze thee.

Een post met een zware lading die wat mij betreft te ver ging.

Dat schoffeerde behoorlijk wat schrijvers hier, wat dan weer niet past onder de noemer we hebben hier respect voor elkaar.

Dus iedereen is welkom hier, maar geen respect hebben voor wie hier schrijft, dat maakt het wel lastig.Iry, net op de valreep voor ik ga slapen: ken zijn posting niet. Zoals ik al zei, daarvoor te weinig op 3000, kan het kwetsend zijn geweest. Vervelend? Ja!!!! Maar propagandeer dn niet in de OP dat iedereen welkom is maar dat alleen medestanders welkom zijn. En dat terwijl een aantal hier regematig forummers onderuit halen cq tot huillie benoemen.... Wat is het verschil met wat LeukerT hier post??
Oké Floor, wens 'r succes en onthoud: het is maar een wedstrijdje he?
En ja, ik lees morgen nog wel en Nee, ik ga nu niet meer reageren omdat ik ga slapen.
quote:thee schreef op 14 maart 2010 @ 02:38:

[...]

Wat is het verschil met wat LeukerT hier post??Ondanks mijn basta: die zou ik eerst maar eens lezen dan.
Thee, ik snap ook de post van L en was het er ook wel mee eens al had ik andere woorden gekozen.

Maar om bij het respecteren te blijven, ik respecteer zijn mening en post maar respecteer ook dat anderen hierdoor gekwetst waren.

Ieder zijn gedachten en gevoelens en ik ga er geen drama om maken, iedereen is welkom om mee te schrijven en te reageren op wie hij/zij wil.

En nu is het wel klaar voor mij.
Thee, LeukerT ging wel erg ver met zijn post op een heel onhandig moment. Het was wellicht niet eens zozeer de inhoud, dan wel de toon waarmee werd gepost, waardoor men in de steigers ging.

Heel veel mensen hebben daar een naar gevoel aan overgehouden.
Kijk niemand kan de toegang weigeren tot dit topic, dat is ook tegen de regels van Viva, feitelijk heeft niemand dat ook gedaan.

Enkel uitgesproken hoe we het vinden dat na zijn post en vertrek (ZIJN keuze, hij wilde hier immers niet meer schrijven) hij zomaar alsof er niets gebeurt is, post.

Geen excuus eerst, geen inleiding , niets.

Dat is in mijn ogen gewoon geen sociaal gedrag om een groep binnen te wandelen die je een tijd terug flink getrapt hebt.

Dan vind ik niet dat wij niet gastvrij zijn.

Maar wel de sfeer hier in de gaten houden of zoiets.

Of op zijn minst ons achter de oren krabben.
Damn we zijn inmiddels 6 topics verder....kappen erover en klaar.

Vrolijk weer verder hoor.
Iry ik ben ook eens hier weggegaan om dezelfde redenen als hij, ben ook batsboem weer teruggekomen en heb nooit een wanklank gehoord.
Slaap lekker dan Thee

En for the record, ik zal nooit iemand serieus voor Huilie uitmaken.

Daar mag je alle topic's op naspitten (het hele forum zelfs, maar zo erg zal je je vast niet vervelen )
Nog op de extra valreep, ok, het zal dam we; zo zijn als jullie zeggen, maar het zegt mij ook iets over 3000. So be it. Truste.
quote:mamalief schreef op 14 maart 2010 @ 02:45:

Iry ik ben ook eens hier weggegaan om dezelfde redenen als hij, ben ook batsboem weer teruggekomen en heb nooit een wanklank gehoord.Dan heeft jou 'afscheidsspeech' schijnbaar niet genoeg indruk gemaakt BAM.
Ik ga ook naar bed. Over 4 uur gaat mijn wekker!

Ik had ook geen speech Floor, alleen een ik ben er weg van, dikke doei!

Zo ben ik he?
Trustuh Floor en Thee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven