Moderator 'Thuis'

31-01-2010 22:27 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

En ook op deze pijler geldt: een nieuwe Angel en dus een nieuw en fris moderator-topic. Jullie kunnen hier, zoals jullie gewend waren, je verzoekjes en vragen kwijt.

Natuurlijk ben ik ook te mailen, en wel op vivaangel1@gmail.com of je kunt als je wilt het toverstafje gebruiken.

groetjes,

Viva Angel 1
quote:Viva Angel5 schreef op 03 maart 2010 @ 21:23:

Topic is offline....

Welke blog is dat, FvdM? Die gaat niet offline omdat blogs niet offline gehaald worden. En daarbij is de naam toch al lang en breed rondgegaan bij GS, dus zou mosterd na de maaltijd zijn Dat is ook weer waar.
Doe je mee? Breien en haken voor een goed doel! is verplaatst naar het prikbord.
Nieuw Huizenprogramma door HHPS,

Kun je daar even naar kijken?
Hij is weg, dank!
Ik vind dat er de laatste tijd wel wat fanatiek naar het prikbord verplaatst wordt. Ik had hier gisteren een topic geopend over een vermist hondje. Veel mensen reageerden en wilden moeite doen om te helpen zoeken. Nu wilde ik net schrijven dat hij terug is, en kon ik zelf het topic niet terugvinden.

Ok, is dit een oproepje? Er stond op de thuis-pijler toch ook een berichtje over een kat die niet thuis kwam. Ik probeer dingen echt goed te plaatsen hoor. Maar juist zo'n topic, waar mensen graag de afloop van willen weten, dat is toch niet handig om te verplaatsen?

Ik had ook niet het idee dat het erg storend was op de thuispijler, waar toch alle dieren-topics staan.

Ben echt een beetje pissig nu, veel mensen reageerden en wilden helpen en die moeten nu op zoek naar dat topic.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hij is verplaatst naar het prikbord omdat mensen opgeroepen werden om te helpen zoeken. Dát maakt het een oproepje en dus hoort ie op het prikbord thuis.

Ik was gisteravond al coulant geweest door 'hem niet te zien' en heb het topic dus vanochtend verplaatst.
..
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 09-03-2010 08:31
Reden: of topic
% gewijzigd
I only get one shot at life - so I shoot to kill
tipje gaat zometeen spammen singalala in "Welke sierkussens zijn nu echt hip en tr..." net zoals ze al deed in een ander topic.

En ze heeft ook al meerdere identiteiten
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Bedankt voor je melding. Ik houd het even in de gaten.

Ook een dank aan de toverstaf-gebruikster.
Hier

gevalletje oproep en reclame!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Dank je! Is verwijderd
Angel ik had niet gezien dat er al 2 topics van Beleef de lente zijn.

Je mag de mijne weer weghalen.
Hi Angel, er kan een slotje op En we tetteren door over onze dieren. Ik heb een nieuw topic geopend.
Taakverdeling is verplaatst naar het prikbord.
quote:Ratteke schreef op 15 maart 2010 @ 19:02:

Hi Angel, er kan een slotje op En we tetteren door over onze dieren. Ik heb een nieuw topic geopend.Done!
quote:Zoebie schreef op 15 maart 2010 @ 15:00:

Angel ik had niet gezien dat er al 2 topics van Beleef de lente zijn.

Je mag de mijne weer weghalen. Hij's dicht!
Reclame door mussche1in Leuke ideeen
quote:Luxaflex schreef op 21 maart 2010 @ 12:14:

Reclame door mussche1in Leuke ideeen

Bedankt!

(mag jouw nick wel?)
Reclame

Zag dat ze in andere topics ook aan het spammen was
Oeps, ik heb weer eens een fout gemaakt!

Zou je de titel van het topic Het 'kleine hondjes' forum willen veranderen in Het 'kleine hondjes' topic

Dank u dank u
quote:Nici007 schreef op 24 maart 2010 @ 10:23:

Oeps, ik heb weer eens een fout gemaakt!

Zou je de titel van het topic Het 'kleine hondjes' forum willen veranderen in Het 'kleine hondjes' topic

Dank u dank uAangepast!
quote:summerbreeze21 schreef op 23 maart 2010 @ 19:42:

Reclame

Zag dat ze in andere topics ook aan het spammen was Het is weg.
quote:summerbreeze21 schreef op 23 maart 2010 @ 19:42:

Reclame

Zag dat ze in andere topics ook aan het spammen was Het is weg.
Raar vraagje:

Okee, ik ben dus een giga spinnenfoob, vandaar dit rare vraagje:

Hoe weet ik of ik als ik een "spinnen" topic is geopend dat dit gaat op een forum met "leuke" foto's van je "huisspin" of dat ik met een gerust hart het topic kan openen zonder dat ik mijn laptopia een meter in de lucht gooi?

Zoals ik al zei, een heele rare vraag waarschijnlijk!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
quote:annekeg schreef op 26 maart 2010 @ 15:14:

Raar vraagje:

Okee, ik ben dus een giga spinnenfoob, vandaar dit rare vraagje:

Hoe weet ik of ik als ik een "spinnen" topic is geopend dat dit gaat op een forum met "leuke" foto's van je "huisspin" of dat ik met een gerust hart het topic kan openen zonder dat ik mijn laptopia een meter in de lucht gooi?

Zoals ik al zei, een heele rare vraag waarschijnlijk!

Dat weet je niet van te voren.

Sorry.

Ik ga ook niet zeggen, ga maar gezellig kijken in dat spinnenseizoen topic. Want straks is er een lolbroek die er een foto tussen zet.

Helpt het als ik zeg, dat het maar plaatjes op een computer zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven