Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:juniper8 schreef op 12 maart 2010 @ 16:09:

Er is ook een boek van Keri: This is not a book.

Heb ik besteld. Daarin moet je allerlei dingen doen.die om je buiten de normale kaders te laten denken.

Hier staan wat voorbeeldjes: thisisnotaboek.org

Ja, die is van dezelfde schrijfster zie ik. Kende ik nog niet, maar ja, ik heb dat WTJ ook pas gisteren 'ontdekt' dus...

Heb je hem nog niet?
quote:Jokejacket schreef op 12 maart 2010 @ 16:11:

Ow, mijn zusje en ik hebben net gisteren afgesproken dat we aankomende donderdag onder de douche gaan met het boek! Kun je beter een beetje in het begin doen, anders worden al je 'kunstwerkjes' verpest!Ja, dat dacht ik ook al! Donderdag... hmmm, misschien doe ik wel mee
hahahaa, gezellig hoor
Nog een paar:

.
.
Janna goed bezig :D:D

ik ga morgen hier verder reageren! ga nu even eten hihi!

tot morgen dan maar
Wel ff wat mooie foto's posten he! Ben benieuwd!
Dat ziet er echt heel leuk uit... Zijn ze prijzig?
Ik google zelf wel.

Ziet er heel leuk uit, misschien dat ik er ook aan begin.
12 euro, 14 via bol, incl. verzendkosten.. Kan vast goedkoper, maar ik heb geen moeite gedaan
Nou ik wil eerst even wat meer afhebben voordat ik foto's neerpleur! ben wel al druk begonnen maar nog niks echt "af"

duss komt goed
Ik heb ook pas 1 pagina soort van af (die met die handen)... ga er misschien nog wel iets mee doen. Ga vanmiddag in de stad maar wat verf en stickers enzo kopen denk ik...
oeh hebben jullie een action? daar hebben ze allerlei gekleurde gelpennen e.d. ! die doen het echt heel goed, zelf had ik 2 pakjes gelpennen (glitter en zonder glitter) grote paperclips, en glitterlijm gekocht! niet duur en fijn spul!

ik ga nu eerst wat kaartjes schrijven en dan weer ff lekker wrecken!
O, ik heb het boek een hele tijd terug besteld, maar ben er nog niet in begonnen

Ik ben zelf ook niet zo creatief, dus ik hoop dat ik er wat creatiever van word. Alleen nu nog erin beginnen..
en Chicaa inmiddels begonnen? Ik ga morgenavond weer beetje wrecken.. Ben ook niet zo heel creatief hoor, maar vind het gewoon ontspannend!
Keri Smith heeft een aantal creatieve boeken gemaakt. Deze lijkt me ook heel leuk. De boeken worden vaak vermeld in het magazine Flow en soms zitten er een aantal pagina's bij. Die pagina's bewaar ik voor als ik een beetje vast zit met mijn creativiteit in mijn eigen dagboek. Het brengt me heel snel weer op gang en is zó leuk om te doen
Chayuz, ja, we hebben een action. Binnenkort eens kijken!

Chicaa, al begonnen?

Ik ben nu bezig met die pagina met cirkels.
Oh, Eveline, die lijkt me ook leuk. Juniper8 noemde er ook al een. Ze heeft dus heel veel van die boeken 'geschreven' blijkbaar. Heb je die? (Niet denk ik, maar vraag het toch maar even) Wat voor oefeningen noemde ze in Flow magazine?
haha Janna, met die ben ik nu ook bezig! heb even een "stippenpauze" nu maar zodra die klaar is zou ik hem hier wel neerzetten!

Flow Magazine vind ik trouwens een heerlijk tijdschrift, en dan niet eens op de teksten maar de gehele vormgeving wordt er altijd hebberig van als ik die zie!

nou ik ga weer eens verder circelen! tot zoo
Nou het is gelukt hoor! helemaal klaar, eigenlijk wil ik de linkerkant ook nog graag zwart op de achtergrond, maar dat gaat dan best veel werk worden dus dat wordt een projectje voor later ;)

jammer genoeg komen de kleuren niet goed genoeg over op de foto's! nu ik langer naar de foto kijk hoe meer ik mij irriteer dat de rondjes aan de rechterkant niet rond genoeg zijn ;)
Leuk geworden Chayuz!! Is het verf?

Ik heb de mijne met knoopjes en stickertjes.

En heb een klein stukje van die fruitstickers en van de spullen die je vind in je huis...
Janna! Op je aanraden heb ik er 2 gekocht één voor mezelf, en de ander die binnenkort zwangerschapsverlof heeft. Lijkt me erg grappig, ik hou je op de hoogte!
Ik heb er ook een voor een vriendinnetje gekocht! Hihi, binnenkort krijgt ze em. Ben erg benieuwd of ze 't leuk vindt. Ze is wel creatief, dus...
Maar zoiets is ook erg leuk om cadeau te geven

en Janna, nee het is geen verf. op de rechterkant heb ik eerst allemaal rondjes getekend, die ingekleurd met gelpennen en vervolgens alles eromheen zwart gemaakt.

De linkerkant is gewoon stippen met een stift

ik heb vandaag de smaak erg te pakken (ideaal zo'n dagje alleen thuis ) 1 heb ik bijna weer af, (nou jah was al gedeeltelijk af maar had zn "finishing touch" nodig)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven