Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
vrijdag 12 maart 2010 om 16:12
quote:juniper8 schreef op 12 maart 2010 @ 16:09:
Er is ook een boek van Keri: This is not a book.
Heb ik besteld. Daarin moet je allerlei dingen doen.die om je buiten de normale kaders te laten denken.
Hier staan wat voorbeeldjes: thisisnotaboek.org
Ja, die is van dezelfde schrijfster zie ik. Kende ik nog niet, maar ja, ik heb dat WTJ ook pas gisteren 'ontdekt' dus...
Heb je hem nog niet?
Er is ook een boek van Keri: This is not a book.
Heb ik besteld. Daarin moet je allerlei dingen doen.die om je buiten de normale kaders te laten denken.
Hier staan wat voorbeeldjes: thisisnotaboek.org
Ja, die is van dezelfde schrijfster zie ik. Kende ik nog niet, maar ja, ik heb dat WTJ ook pas gisteren 'ontdekt' dus...
Heb je hem nog niet?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
vrijdag 12 maart 2010 om 16:13
quote:Jokejacket schreef op 12 maart 2010 @ 16:11:
Ow, mijn zusje en ik hebben net gisteren afgesproken dat we aankomende donderdag onder de douche gaan met het boek! Kun je beter een beetje in het begin doen, anders worden al je 'kunstwerkjes' verpest!Ja, dat dacht ik ook al! Donderdag... hmmm, misschien doe ik wel mee
Ow, mijn zusje en ik hebben net gisteren afgesproken dat we aankomende donderdag onder de douche gaan met het boek! Kun je beter een beetje in het begin doen, anders worden al je 'kunstwerkjes' verpest!Ja, dat dacht ik ook al! Donderdag... hmmm, misschien doe ik wel mee
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
zaterdag 13 maart 2010 om 13:33
oeh hebben jullie een action? daar hebben ze allerlei gekleurde gelpennen e.d. ! die doen het echt heel goed, zelf had ik 2 pakjes gelpennen (glitter en zonder glitter) grote paperclips, en glitterlijm gekocht! niet duur en fijn spul!
ik ga nu eerst wat kaartjes schrijven en dan weer ff lekker wrecken!
ik ga nu eerst wat kaartjes schrijven en dan weer ff lekker wrecken!
zondag 14 maart 2010 om 12:28
Keri Smith heeft een aantal creatieve boeken gemaakt. Deze lijkt me ook heel leuk. De boeken worden vaak vermeld in het magazine Flow en soms zitten er een aantal pagina's bij. Die pagina's bewaar ik voor als ik een beetje vast zit met mijn creativiteit in mijn eigen dagboek. Het brengt me heel snel weer op gang en is zó leuk om te doen
zondag 14 maart 2010 om 13:57
zondag 14 maart 2010 om 15:21
haha Janna, met die ben ik nu ook bezig! heb even een "stippenpauze" nu maar zodra die klaar is zou ik hem hier wel neerzetten!
Flow Magazine vind ik trouwens een heerlijk tijdschrift, en dan niet eens op de teksten maar de gehele vormgeving wordt er altijd hebberig van als ik die zie!
nou ik ga weer eens verder circelen! tot zoo
Flow Magazine vind ik trouwens een heerlijk tijdschrift, en dan niet eens op de teksten maar de gehele vormgeving wordt er altijd hebberig van als ik die zie!
nou ik ga weer eens verder circelen! tot zoo
zondag 14 maart 2010 om 16:05
Nou het is gelukt hoor! helemaal klaar, eigenlijk wil ik de linkerkant ook nog graag zwart op de achtergrond, maar dat gaat dan best veel werk worden dus dat wordt een projectje voor later 
jammer genoeg komen de kleuren niet goed genoeg over op de foto's! nu ik langer naar de foto kijk hoe meer ik mij irriteer dat de rondjes aan de rechterkant niet rond genoeg zijn
jammer genoeg komen de kleuren niet goed genoeg over op de foto's! nu ik langer naar de foto kijk hoe meer ik mij irriteer dat de rondjes aan de rechterkant niet rond genoeg zijn
zondag 14 maart 2010 om 17:40
Maar zoiets is ook erg leuk om cadeau te geven
en Janna, nee het is geen verf. op de rechterkant heb ik eerst allemaal rondjes getekend, die ingekleurd met gelpennen en vervolgens alles eromheen zwart gemaakt.
De linkerkant is gewoon stippen met een stift
ik heb vandaag de smaak erg te pakken (ideaal zo'n dagje alleen thuis ) 1 heb ik bijna weer af, (nou jah was al gedeeltelijk af maar had zn "finishing touch" nodig)
en Janna, nee het is geen verf. op de rechterkant heb ik eerst allemaal rondjes getekend, die ingekleurd met gelpennen en vervolgens alles eromheen zwart gemaakt.
De linkerkant is gewoon stippen met een stift
ik heb vandaag de smaak erg te pakken (ideaal zo'n dagje alleen thuis ) 1 heb ik bijna weer af, (nou jah was al gedeeltelijk af maar had zn "finishing touch" nodig)