Chips!

12-03-2010 15:14 136 berichten
Naar aanleiding van de website van een grote chipsfabrikant ben ik tot het volgende topic gekomen.

Er is nu een actie waarbij je een nieuwe smaak chips kan verzinnen, als je dit idee instuurt maak je kans op 25.000 euro en 1% van de omzet.

Overigens valt het niet mee om origineel te zijn, via het menu kun je zoeken op trefwoord, maar bijna alles lijkt al te zijn ingestuurd.

Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, vandaar dat ik er nog even een vraag aan hang:

Welke smaak zou jij op de markt brengen als jij eigenaar zou zijn van een chipsfabrikant?
Alle reacties Link kopieren
Appelchips, lasagnechips, colachips (mooi 2 in 1), bierchips, stoofvleeschips
Paracetamol chips, handig voor bij het bier, gegarandeerd zonder koppijn opstaan de volgende ochtend
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:diedietje schreef op 12 maart 2010 @ 16:01:

Appelchips, lasagnechips, colachips (mooi 2 in 1), bierchips, stoofvleeschipsLasagnechips wilde ik vanmorgen insturen bij de chipsactie, maar zelfs die was al iets van 30 keer ingestuurd
Ik heb chicken/masala ingestuurd
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
pompoenchips
Ik vind dat die site er echt heel gaaf uitziet.

Alleen werkt ie niet. Als ik wil kijken welke smaken er al zijn ingezonden dan krijg ik een leeg scherm. Irritant.
quote:aisha24 schreef op 12 maart 2010 @ 16:16:

Ik vind dat die site er echt heel gaaf uitziet.

Alleen werkt ie niet. Als ik wil kijken welke smaken er al zijn ingezonden dan krijg ik een leeg scherm. Irritant.Volgens mij kun je dat ergens invullen in een vakje, bijvoorbeeld 'komkommer' en dan krijg je te zien hoeveel er al ingestuurd zijn met deze naam. Ook kun je de meest recent ingestuurde ideeen zien.
quote:Dyaa schreef op 12 maart 2010 @ 16:17:

[...]

Volgens mij kun je dat ergens invullen in een vakje, bijvoorbeeld 'komkommer' en dan krijg je te zien hoeveel er al ingestuurd zijn met deze naam. Ook kun je de meest recent ingestuurde ideeen zien.Ja, dat snap ik. Maar als ik daar 'komkommer' invul en op 'go' druk dan verspringt ie naar een leeg scherm.....
Komkommer chips lijkt mij dan wel weer heel lekker

Iemand riep appel...

Die bestaat al, bij mijn groenteboer in het dorp verkopen ze die

ZA-LIG!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heej ik heb er één gevonden die nog niet 1 keer was ingestuurd en volgens mij best goed is!

Laat het wel weten als het gelukt is
ben al lekker op dreef op de site. Je kunt het natuurlijk zo gek niet bedenken of je kunt er een chipssmaak van maken..
Ik wil gewoon de pipes de paris terug....die waren er "vrogger"
Geitenkaas met honingchips.
Crisis, die is al tig keer genoemd. Wel leuk zeg, die site.
Ik zou niet gaan voor een andere "smaak" maar voor een andere "soort". Dat is wat innovatiever. (Dus een andere grondstof als aardappels... ik ga er is over nadenken)
Hele leuke site, ik heb er 2 ingediend die nog niet heel veel zijn ingediend, ben benieuwd!
Dan krijg je dus chips smaken als Pizza Pepperoni. Zag het gister in de super liggen en heb het meegenomen. Ben zo benieuwd hoe het smaakt!
Niet dat ik het zou willen eten, maar zou er een markt zijn voor groente smaken? Broccoli , groentesoepsmaak ,....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alles wat ik verzonnen krijg heeft een ander al verzonnen.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
.
.
quote:lindy schreef op 14 maart 2010 @ 14:33:

Groentechips heb ik wel eens in Engeland gekocht, met bietjes. Gadver.

[afbeelding]

AH heeft ze ook in eigen assortiment. YAK!

Overigens zag ik gisteren dat Lay's saté-chips heeft. Zou dat bijna hetzelfde zijn als pindakaas-chips?
Ik mis hier de Spaanse Jamon chips van Lays. Hier heb je alleen barbeque ham. Jamon is echt heel lekker zout en vooral lekker met warm weer!

De :Pizza Pepperoni chips smaakt veel naar bolognese, maar dan een tikkeltje pittiger en een goed pittige nasmaak. Leuk om een keer te proberen.

Chips met pindakaas, dat klinkt als Chipito`s peanuts maar dan in normale chipsvorm
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven