3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bij jullie ondergrondse Hyves Friez!

Ik zit allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang op Hyves.

En dat maakt niet uit, want die heb ik toch al gezien!!!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
friez, heb me aangemeld als ... maar boven in beeld staat m'n voornaam en als ik zoek vind hij niks
OHHHHHHHHHH nou dan moet Appel je daar even voor uitnodigen.
Dat je niet gevonden kan worden, kan. Meestal volgende dag pas vindbaar.

En je kunt in je profiel je naam veranderen.
Bloempje: zit je met je nick op Hyves?
En 4 op de hieves
Nee als mezelf, maar misschien maak ik wel even een nieuwe aan als Bloempje13. Dat is eigenlijk wel een goed plan.
ik ben heel moe, geen idee waarvan, heb niet zoveel te melden
je kunt mij vinden onder Friez Innetje
Ik ben ook moe, maar komt van het niets doen.
goeienavond dames en evt heren...
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
heuj LLL
*kijkt om zich heen. Dames? *

Hallo LLL
Ik forum nu via mobiel en lap staat al uit. nodig me maar uit als vriend op hyves, bloem. dan nodig ik je morgen uit voor de ondergrondse.
Ik denk dat ik zo inslaap ga vallen tijdens de film. ben ook moe.
Lekker soepje vooraf en straks een bij elkaar gegooide maaltijd met rijst.
Lekker soepje vooraf en straks een bij elkaar gegooide maaltijd met rijst.
Wil je ook aandacht Min?
thnx friez heb hyves. kijk morgen verder, ga nu film kijken. Prettige avond iedereen.
Ik ga me morgen op hyves storten, kan nu namelijk m'n ogen niet open houden.

Welterusten, ik ga naar bed!
Tot morgen bankje en lekker film kijken!
Bloem op bed!
hey allemaal,

heb nog ff dee posts van het vorige deel gelezen ....

Choco je hebt alle steun van mij al ken ik je nog niet zo goed...het feit dat je eerlijk bent EN als je iets fout zou zeggen/doen je er voor uit kan komen is voor mij het belangrijkste!! Heb jaren een relatie gehad waar ik een mega muur om me heen had en niet mn eigen ik kon ventileren. Dat was niet eerlijk ten opzichte van mn ex maar zij had hetzelfde en sinds wij uiteen zijn met 2 kids heb ik mn muur af kunnen breken en gewoon voor de dingen uit kunnen komen die ik fout heb gedaan!! en ik ben er eerlijk over. Dat geeft een goed gevoel, je bent mens, durf dan je fouten toe te geven!! Ik voel me nu veel vrijer en weet ook dat ik het radicaal anders moet aanpakken.

Dat jij en iedereen eerlijk is is een zegen voor jezelf!! Al fikt een ander je tot de grond af dan nog kan je iig jezelf recht in de ogen kijken en wordt je gewaardeerd om wie je bent en niet om wie je voor doet...

dus neem dit iig van mij aan...zolang jij je hier goed voelt hebben wij er geen probleem mee
quote:LLLman schreef op 14 maart 2010 @ 20:00:

hey allemaal,

heb nog ff de posts van het vorige deel gelezen ....

Choco je hebt alle steun van mij al ken ik je nog niet zo goed...het feit dat je eerlijk bent EN als je iets fout zou zeggen/doen je er voor uit kan komen is voor mij het belangrijkste!! Heb jaren een relatie gehad waar ik een mega muur om me heen had en niet mn eigen ik kon ventileren. Dat was niet eerlijk ten opzichte van mn ex maar zij had hetzelfde en sinds wij uiteen zijn met 2 kids heb ik mn muur af kunnen breken en gewoon voor de dingen uit kunnen komen die ik fout heb gedaan!! en ik ben er eerlijk over. Dat geeft een goed gevoel, je bent mens, durf dan je fouten toe te geven!! Ik voel me nu veel vrijer en weet ook dat ik het radicaal anders moet aanpakken.

Dat jij en iedereen eerlijk is is een zegen voor jezelf!! Al fikt een ander je tot de grond af dan nog kan je iig jezelf recht in de ogen kijken en wordt je gewaardeerd om wie je bent en niet om wie je voor doet...

dus neem dit iig van mij aan...zolang jij je hier goed voelt hebben wij er geen probleem mee

Haha, t is wel raak hoor, twee dubbelposts op 1 pagina
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven