3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 14 maart 2010 om 20:53
zondag 14 maart 2010 om 20:54
zondag 14 maart 2010 om 20:55
quote:chocolover schreef op 14 maart 2010 @ 20:54:
Ik heb nu al een tijdje een knobbeltje in mn oksel. Mensen zeiden dat dat betekend dat je griep krijgt en ja ik ben erg kwakkelig maar is het verstandig om naar de dokter te gaan? En wat gaat die doen dan?Gaat hij niets aan doen .. behalve als het een mega ontsteking word dan opensnijden.. en heeft niets met weerstand te maken hoor,... ik heb vol continu ontstekingen en kwakkel niet zeg maar!
Ik heb nu al een tijdje een knobbeltje in mn oksel. Mensen zeiden dat dat betekend dat je griep krijgt en ja ik ben erg kwakkelig maar is het verstandig om naar de dokter te gaan? En wat gaat die doen dan?Gaat hij niets aan doen .. behalve als het een mega ontsteking word dan opensnijden.. en heeft niets met weerstand te maken hoor,... ik heb vol continu ontstekingen en kwakkel niet zeg maar!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 14 maart 2010 om 20:56
zondag 14 maart 2010 om 20:58
Eh Minny alles van de verhuizing en wat ik aanschaf gaat van de en/of rekening.. dus dat betaalt hij ( en ik een klein beetje aan mee)
Op 1 april gaat alles door de midden zeg maar ( van wat er nog over is) en moet hij iedere maand partner en kind allimentatie gaan overmaken .. en ben ik zeg maar op dat punt eindelijk weer zelfstandig.. ( of dit gaat lukken is nog maar de vraag... maar daar ga ik nog maar even niet te veel over nadenken.. dat zie ik dan wel weer!)
Op 1 april gaat alles door de midden zeg maar ( van wat er nog over is) en moet hij iedere maand partner en kind allimentatie gaan overmaken .. en ben ik zeg maar op dat punt eindelijk weer zelfstandig.. ( of dit gaat lukken is nog maar de vraag... maar daar ga ik nog maar even niet te veel over nadenken.. dat zie ik dan wel weer!)
zondag 14 maart 2010 om 20:59
hey Minny en andere geinteresseerden...
Sinds office 2007 uit is hebben veel mensen problemen.
een briefje tikken in 2007 wordt na opslaan een docx document terwijl de ouder versie(zgn 2003 versie) er nog steeds een .doc van maakt en dus niet weet wat een docx is en dus niet kan openen...zeer veel voorkomend probleem.
Bij 2007 kun je dit voorkomen door het als doc op te slaan...
en zekers Open Office is een hele goeie en gratis vervanger!!!
Sinds office 2007 uit is hebben veel mensen problemen.
een briefje tikken in 2007 wordt na opslaan een docx document terwijl de ouder versie(zgn 2003 versie) er nog steeds een .doc van maakt en dus niet weet wat een docx is en dus niet kan openen...zeer veel voorkomend probleem.
Bij 2007 kun je dit voorkomen door het als doc op te slaan...
en zekers Open Office is een hele goeie en gratis vervanger!!!
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
zondag 14 maart 2010 om 21:03
quote:minny schreef op 14 maart 2010 @ 21:00:
Goed geregeld Freak!
Ga je het straks wel redden van de alimentatie?
Als ik ga krijgen wat door mediator en mijn eigen advocaat is berekend krijg ik het heel goed
Maar ja .. of hij dat ook gaat betalen ... dat is nog een ongelooflijk twistpunt tussen ex en mij.. kindallimentatie niet.. dat is klaar.. en staat wel vast.. maar dat hij voor mij ook nog moet betalen gaat er bij meneer nog niet echt in!
Ok zodra ik eigen inkomen heb ( nu klein wwtje) wordt uiteraard de partnerallimentatie meteen weer aangepast of afgeschaft
Goed geregeld Freak!
Ga je het straks wel redden van de alimentatie?
Als ik ga krijgen wat door mediator en mijn eigen advocaat is berekend krijg ik het heel goed
Maar ja .. of hij dat ook gaat betalen ... dat is nog een ongelooflijk twistpunt tussen ex en mij.. kindallimentatie niet.. dat is klaar.. en staat wel vast.. maar dat hij voor mij ook nog moet betalen gaat er bij meneer nog niet echt in!
Ok zodra ik eigen inkomen heb ( nu klein wwtje) wordt uiteraard de partnerallimentatie meteen weer aangepast of afgeschaft