3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar goed zit hier een beetje in te storten geloof ik... ik neem een wijntje en lees nog even in mijn boek en dan lekker slapen... de pijn van mijn ontsteking is bijna niet dragelijk meer.. en dat is lang geleden .............
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Lekker slapen en nog even genieten van je wijntje!
Ga ik doen Fries....

Mocht ik niet meer online komen

Voor iedereen Welterusten en goeie nacht
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hopen dat je wijntje een beetje verdoofd freak. Slaap lekker en veel plezier morgen!
heb vanmiddag hetzelfde opgelost bij een vriend van me...ging over validatie....had hij in combinatie met bing en na de validatie was het probleem voor hem over, nu geen meldingen meer. Microsoft Genuine gebeuren doet dat...zoiezo de bing balk verwijdern door het kruis ervoor aan te klikken en google als standaard werkbalk te houden...probleem bij hem opgelost
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
nu praat je abracadabra LLL.

Bingbalk??
Je praat weer heerlijk onbegrijpelijk technisch computernerdgebrabbel LLL
I love it when you talk like that maar dan liever zachtjes in mijn oor

Tja het is maar waar je van houd BAM
Ik weet niet wat ik erger vind, dat LLL technisch brabbelt of dat ik begrijp wat hij tikt?????
Heb ik dat?!
Ik wil ook een computernerd bij de hand hebben, want laptop instellingen zijn helemaal gewijzigd en weet niet wat ik er aan kan doen
Sgaapie
hey freakje lekker koese en rustig aan morgen.

@friez..hoeveel werkbalken lopen er bij jou van links naar rechts ONDER de balk waar je www adres staat. vaak zit daar een zoekvak in, de meesten met google in het vakje, maar veel zoekmachines hebben hun eigen balk...je hoeft er maar 1, vaaks de google balk. dus de BING balk kun je afsluiten of de AOL balk en zo meer
Pfoeh, ik vind dat vriendje van Andy, in de film en het boek, zo ontzettend vervelend. Die had ik allang gedumpt.
Ik heb er 2 lopen, een met windows live, en dan een zoekvakje waar Bing instaat .

Kan die eraf?
Ik begrijp het ook hoor Sgapie maar ik hou me dom anders komt ie niet meer helpen bij pc-problemen
Waar Minny het over heeft begrijp ik daarentegen helegaar niks van...
sorry dames , weet er een beetje van en als er iemand een probleem heeft, mijn email adres en/of msn adres is via BAM te verkrijgen dus schroom niet en vraag!!!

niet geschoten is altijd mis!!

ps heb een hekel aan nerds!! die zijn mij te slim
ik begin het te snappen geloof ik....
Het is gelukt!

Thanks LLL
En mochten jullie lll mailen en hij komt er niet uit: mijn vriend is nerd en zit in de IT
Ha weet waar je aan begint LLL!
Dan zou ik eerst moeten weten hoe ik het probleem begrijpbaar kan beschrijven LLL. En dan zijn we wel een week of 3 verder
goedenavond iedereen!
Heeeee IBI

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven