goede krullen-kapper Eindhoven
zondag 14 maart 2010 om 22:17
zondag 14 maart 2010 om 22:56
Ik reis toevallig deze week speciaal af naar Eindhoven, naar Kinki. Daar werkt Elian. Al had ze bij Kapper Truus gewerkt, mij 'n zorg, maar zij is de enige in mijn (niet al te korte) leven die het snápt. Die krul voor krul aandachtig bestudeert, en kijkt hoe die valt. En zo hoort het. Ik geef garantie op Elian
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 14 maart 2010 om 23:22
quote:Very Cherry schreef op 14 maart 2010 @ 22:56:
Ik reis toevallig deze week speciaal af naar Eindhoven, naar Kinki. Daar werkt Elian. Al had ze bij Kapper Truus gewerkt, mij 'n zorg, maar zij is de enige in mijn (niet al te korte) leven die het snápt. Die krul voor krul aandachtig bestudeert, en kijkt hoe die valt. En zo hoort het. Ik geef garantie op Elian
Moet je hiervoor dan krullen hebben of knipt Elian krul in je haar?
Permanent begin ik echt niet meer aan
Moet je hiervoor dan krullen hebben of knipt Elian krul in je haar?
Permanent begin ik echt niet meer aan
Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.
zondag 14 maart 2010 om 23:48
zondag 14 maart 2010 om 23:55
quote:Very Cherry schreef op 14 maart 2010 @ 23:48:
Maar wij, gekrulden, weten helaas maar al te goed dat het een ellende is om iemand te vinden die ons snapt.Dráma gewoon (ben al voor de 4e keer in 13 jaar in therapie).... we zijn nu eenmaal zeer speciaal.
Maar wij, gekrulden, weten helaas maar al te goed dat het een ellende is om iemand te vinden die ons snapt.Dráma gewoon (ben al voor de 4e keer in 13 jaar in therapie).... we zijn nu eenmaal zeer speciaal.
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 15 maart 2010 om 19:04
dank allemaal!
Voor de niet-gekrulden onder ons: er kan echt heel wat mis met krulhaar!!!!
- ze knippen een pony maar een krulhaarpony die ligt/ hangt niet, die staat rechtovereind!!!
- tuurlijk mevrouw, we doen het niet te kort! en dan ga je dus met een kapsel wat mijn oma niet zou misstaan naar huis alsof je met je hoofd in een wasdroger hebt gezeten
- snijden kan best met krulhaar: nog nooit zo'n strohaar gehad
etc. etc.
Kinki zit het dichtst in de buurt dus ik zal eens vragen naar Elian.
@Very cherry: watvoor krullen heb je?
Voor de niet-gekrulden onder ons: er kan echt heel wat mis met krulhaar!!!!
- ze knippen een pony maar een krulhaarpony die ligt/ hangt niet, die staat rechtovereind!!!
- tuurlijk mevrouw, we doen het niet te kort! en dan ga je dus met een kapsel wat mijn oma niet zou misstaan naar huis alsof je met je hoofd in een wasdroger hebt gezeten
- snijden kan best met krulhaar: nog nooit zo'n strohaar gehad
etc. etc.
Kinki zit het dichtst in de buurt dus ik zal eens vragen naar Elian.
@Very cherry: watvoor krullen heb je?
maandag 15 maart 2010 om 19:19
Vorige week ben ik geweest en ik baaaaal wederom.
Ik vroeg alleen of ze bij wilde punten en nu heb ik een matje met een helm van boven........
Ze heeft op de krul geknipt, en nu krult het naar buiten en omhoogn ipv naar beneden vallende krullen
Ik snap je probleem dus maar al te goed, en zoek een krullenkapper in Groningen. Wie weet daar iemand?
Ik vroeg alleen of ze bij wilde punten en nu heb ik een matje met een helm van boven........
Ze heeft op de krul geknipt, en nu krult het naar buiten en omhoogn ipv naar beneden vallende krullen
Ik snap je probleem dus maar al te goed, en zoek een krullenkapper in Groningen. Wie weet daar iemand?
dinsdag 16 maart 2010 om 19:41
vrijdag 28 januari 2011 om 17:47
EnvyStylers heeft o.a. een een krul knip systeem (geen kroeshaar) mensen met lang en kort krullend haar hebben vaak problemen om het haar goed geknipt te krijgen. Hiervoor is een speciaal gepatenteerde krul haar knipsysteem genaamd CurlSyS. het is een tijdrovend knipsysteem van +/- 45 tot75 minuten knippen. prijs in 2011 is ¤ 43,50
CurlSys op afspraak Salon in Son 0499-490211 ma T/m za
Salon Eindhoven 040-2121932 alleen op dinsdag ochtend en middag website www.envystylers.nl
CurlSys op afspraak Salon in Son 0499-490211 ma T/m za
Salon Eindhoven 040-2121932 alleen op dinsdag ochtend en middag website www.envystylers.nl
donderdag 11 augustus 2011 om 12:41