3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hoi Anneroos.!
Ach en met wasbare hoezen is stof ook goed te doen hoor En ik zie de kattensporen er niet in

Nadeel is dat de haren van beide beesten er zo in blijven zitten helaas. En met goed zuigen gaat dat er niet helemaal uit.

Hai Anneroos!
Hoi Iry

Ik heb zelf een stoffen bank maar leer lijkt mij wel wat makkelijker in het onderhoud.
Ik wil voorlopig geen stoffen bank, ben veels te blij met deze. Ziet er dankzij katten niet meer uit, maar ach, het zit zoooo lekker.
Ik word heel blij van halfnaakte en gespierde mannen.
Maar goed tegen het haren ligt er een mooi grand foulard op beide banken. En omdat ik zo gek ben deze in een lichte kleur te kopen een extra deken voor onze donkere kat

Oh wat erg als ik het terug lees
quote:minny schreef op 14 maart 2010 @ 23:54:

Ik word heel blij van halfnaakte en gespierde mannen. Hmm ligt eraan
Ja Leer is praktischer wellicht..die argumenten bestrijd ik ook niet.

Al vergt leer wel onderhoud.

Maar stof is knusser en oogt en voelt warmer vind ik.

Nah ja...ik vrees dat ik wel schoorvoetend ga toegeven want ik vind deze bank wel heel mooi (al gaat frummel steigeren die vind een andere bank heeeeeel mooi, een hele kleurrijke . die had al tranen in de winkel toen ik voorzichtig zei dat dat hem niet ging worden ) .

Verdeurie.....ik moet gaan toegeven
In stapjes dan wel he? Mwah hij kan er mee door enzo

En op leer kan voor het warme gevoel ook gewoon een mooie foulard ofzo! (is in de zomer vaak wel lekker ivm plakken op blote huid)
ik heb ook een leren bank, maar ik vind hem niet kil of zo
Nah ja,leer is praktischer is in deze keuze ook maar betrekkelijk want het is een witte leren bank, een WITTE!!!....ja een witte

Diesijgn met chromen poten, en ben al druk aan het visualiseren in huis hoe ik het dan mooi ga inpassen, met kussens, de warmte er verder in breng etc.

En dan denk ik toch een wandje fotobehang van een zwart/wit afbeelding van Audrey bij het zitgedeelte.

Hahaha, worden jullie mijn bankgezeik al zat
Wit Wel mooi trouwens!

Ik ga eens mezelf naar bed slepen, morgen weer werken.

Truste lieve meiden!
Hoeft ook niet kil te zijn Roos

Maar wij hebben al een vrij strak interieur dus ik moet wel oppassen met te kil worden.

Al hebben we wel een houten vloer.
Strak hoeft niet kil te zijn Ier, zoals je als zegt met kussentjes, wandje in een mooie kleur enz.

*oh ja ik ging richting bed*
Ja plakt dat nu erg in de zomer?

Leer met een blote huid? En voelt leer koud aan als je op je bank zit?

Stof kijkt mij gewoon wel warmer en comfortabeler aanvoelen.
Leer voelt eerst koud, maar daarna heerlijk warm. (ouders hebben al jaren leren banken) maar ik vind het met blote huid wel plakken.
*is nog altijd niet weg *

Nu echt hoor, truste!
ik vind het niet koud, ja even als je gaat zitten, maar het neemt heel snel je lichaamswarmte over
Nee klopt Cay hoeft niet kil te zijn, daarom ben ik al druk aan het nadenken, ga er dan wel kussens van warm ogende stoffen in doen (vilt bijv.) in mooie antraciet/grijstinten.

Op de hoek een bijzettafeltje van natuurhout zetten(boomstronkje bijvoorbeeld) .

1 wandje met dat fotobehang dan, is wel geen kleur maar wel een contrast en in het oog springend.

De eettafel ga ik in een donkergrijze olie zetten voor meer nuance. En dan een grote natuurhouten schaal erop zetten.

Zoiets, dat maakt het dan wel warmer denk ik.
Oke, dus eventjes maar koud (ben namelijk een enorme koukleum,moet geen koude bank hebben natuurlijk)
Hmm.....nu ik mijn idee zo opschrijf krijg ik er wel zin in

Denk dat ik het wel mooi ga vinden. En met mijn houten vloer erbij steekt het dan wel mooi af.
Oh trusten Cay!
Nou... denk dat ik vriend morgen maar blij ga maken met zijn overwinning

(auw!! )
truste Cay

klinkt echt mooi en stijlvol Ier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven