En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
quote:biebelie schreef op 14 maart 2010 @ 23:46:

oja ik ging naar bed.

Truste!
quote:Talkinghead schreef op 14 maart 2010 @ 23:43:

[...]

Delphi moet da boek van Remco Campert wel kennen, en anders heel snel gaan lezen:

"Ik heet Poef. Jawel, u leest het goed. Poef. "

(En ik vind Poef juist zo'n leuke naam!)

Ja, da´s waar! Scherp!!

En ik ben het met je eens, Poef klinkt echt schattig!
quote:biebelie schreef op 14 maart 2010 @ 23:44:

[...]

Yep,ze schrijft ook Anne-Wil.

Vinnik nog steeds leuk (heb de ouwewijvebladen in de leesmap)Ik lees ze echt nooit meer, bij de huisarts pak ik meestal de Linda en mijn tandarts heeft alleen maar van die bladen over pandjes van 1 miljoen en meer, de golfclub en de rallyrijdersclub. Gelukkig ligt de Donald Duck er ook altijd
Ik ga ook maar slapen en hopen dat ik nog een beetje mag dromen van Disney magie:)
Ja post weggehaald.

Ik heb extra leesvoer, ik herken mijn avatOr helemaal niet, lees nooit namen maar kijk naar de foto's, dus dan lees ik dingen dat ik denk "ja daar ben ik het helemaal mee eens ", niet zo gek als het uit eigen hand is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Splinter02 schreef op 14 maart 2010 @ 23:52:

[...]

Ja, da´s waar! Scherp!!

En ik ben het met je eens, Poef klinkt echt schattig!Ik kon dit boek zo uit de kast naast me grijpen. Hij staat naast "Poes" van Midas Dekkers, ook al zo leuk en herkenbaar.
quote:biebelie schreef op 14 maart 2010 @ 23:39:

[...]

Als mijn laptop het weer doet zal ik mijn schoolfoto uit die tijd even op hyves zetten,je lacht je dood
Dank jullie wel, voor de complimenten. Maar Poef heet ook Poef omdat het soms zo'n vormeloos object is

- en als ik dit tik zit hij me heel zielig aan te kijken, alsof hij wil zeggen: kan ik er wat aan doen, die buik? -
Bedankt allemaal voor het telkens herhalen van de twee rooie rakkers! Ik ga morgen in ieder geval even bellen en checken of ze er nog steeds zijn, en dan er heen! Spannend!

Als dit niet lukt, hou ik me inderdaad aanbevolen voor Coco's kleintjes. Dan wel het liefst met zijn tweeën, dat lijkt me wel gezelliger!

Slaap lekker!
Dochterlief heeft trouwens wel een flinke krabbel in haar gezicht van de witte poes. Ik zat er naar te kijken toen het gebeurde maar ik dacht dat het wel meeviel (we hadden ook spaghetti gegeten dus sowieso was alles rood )

Dochter en poes waren aan het spelen en toen krabbelde poes per ongeluk over haar hand (gaf haar een tik op de hand). Toen gaf ze de poes een tik 'je mag niet slaan poes!' en toen gaf poes dus weer een tik terug. Dochter zat op haar hurken en toen wilde ze opstaan omdat ze het eng vond en poes nog steeds in verdedigingsstand sprong op en gaf haar nog een tik. Er valt niet te sollen met die schele dame.

Ik had dus wel gezegd dat ze de poes sowieso niet mocht slaan en dat het nu ook per ongeluk ging maar poes zelf was er eerder bij dan ik.
quote:mylenevalerie schreef op 14 maart 2010 @ 23:54:

Ja post weggehaald.

Ik heb extra leesvoer, ik herken mijn avatOr helemaal niet, lees nooit namen maar kijk naar de foto's, dus dan lees ik dingen dat ik denk "ja daar ben ik het helemaal mee eens ", niet zo gek als het uit eigen hand is.
quote:delphicat schreef op 14 maart 2010 @ 23:59:

Dank jullie wel, voor de complimenten. Maar Poef heet ook Poef omdat het soms zo'n vormeloos object is

- en als ik dit tik zit hij me heel zielig aan te kijken, alsof hij wil zeggen: kan ik er wat aan doen, die buik? - Poef is gewoon leuk, maar als je naar Forest kijkt snap je dat wel:

quote:Eli_80 schreef op 15 maart 2010 @ 00:00:

Bedankt allemaal voor het telkens herhalen van de twee rooie rakkers! Ik ga morgen in ieder geval even bellen en checken of ze er nog steeds zijn, en dan er heen! Spannend!

Als dit niet lukt, hou ik me inderdaad aanbevolen voor Coco's kleintjes. Dan wel het liefst met zijn tweeën, dat lijkt me wel gezelliger!

Slaap lekker!

Eli, we hopen allemaal dat het nu wel helemaal goed komt! Zodat je ons binnenkort kunt spammen met leuke foto's van deze 2 rooien .

Slaap lekker!
quote:Talkinghead schreef op 15 maart 2010 @ 00:09:

[...]

Eli, we hopen allemaal dat het nu wel helemaal goed komt! Zodat je ons binnenkort kunt spammen met leuke foto's van deze 2 rooien .

Slaap lekker!Zou wel leuk zijn als deze twee het gingen worden. Ben benieuwd.
quote:Kletsmajoor schreef op 15 maart 2010 @ 00:05:

[...]

Ik kom er wel aldoor net op tijd achter. Ik heb nog niet een keer geantwoord "Ik had het niet beter kunnen verwoorden" .
Wow, de turbostand staat hier aan! Straks halen we vanavond nog de 3000!

Poef is gewoon leuk hoor. Hoe dsulliger en vormelozer en hangbuikiger ze zijn, hoe schattiger ook.

Uh, Forest is ook iets ´lager´ aan de achterkant??

Eli, spannend! Hou je ons op de hoogte?

En voor iedereen die al gaat slapen (ahhhh, tis hier zo gezellig!)

slaap lekker!!
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 00:12
Reden: wow, niet woe..
% gewijzigd
Beneden bij het prikbord moet een hele witte kat ergens weg. Kan helaas niet bij andere katten dus gaat hier het huisje voorbij.
Mylene, ik moet ook wel even wennen aan je nieuwe avatOr, ik heb nu al 3x gedacht dat we er een nieuwe tetteraar bij hadden .
Ik kan er ook nog niet aan wennen. Maar is alleen met pasen. Maar normaal scroll ik snel naar beneden tot ik iets roods zie, en ga dan naar boven lezen. Ik blijf nu naar beneden scrollen , hij is echt wennen he?
Haha, poes probeert mijn aandacht te trekken. Komt keihard van het balkon naar binnen gerend, malle sprongen en hupsend op z´n achterpoten. Om dan vlak voor me tot stilstand te komen en heel verwachtingsvol naar me te kijken.

Ah, toe, spelen??

Dus ik ben even bezig! Hij was de aanleiding voor mijn bestaansrecht hier, dus dat verdient hij wel!
Ik krijg opeens zo'n zin in choco-eitjes, hoe zou dat nu komen?
Ja, maar als we in dit tempo blijven posten weten we over een half uurtje niet beter .

Ik zag net dat ik mijn eigen voornemen (om 12 uur liggen) alweer met ruim 20 minuten geschonden heb. En ik had nog iets geschreven over de voluptueuze vormen van de zus van Forest: Faith begint iets van een peer te krijgen zag ik vandaag. * overweegt nu om katten op dieet te zetten* * en zelf op vakantie te gaan*
quote:delphicat schreef op 15 maart 2010 @ 00:25:

Ik krijg opeens zo'n zin in choco-eitjes, hoe zou dat nu komen? Ik heb ze tot op heden nog weten te negeren in de supermarkt. Maar heb daar nu wel een beetje spijt van...dus zit ik nootjes te eten
Ik ga de 3000 vanavond niet meer volmaken... Duik met een boek de mand in. Het was een heerlijk avondje, dames, fijne nacht!
Lieve Tetters, ik ga ook naar mijn mandje. Truste en tot morgen. XXX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven