3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 15 maart 2010 om 01:41
maandag 15 maart 2010 om 01:46
Dus brand maar los, wat vind je mooi bij een melkchocoladebruine bank staan? Het is een vierzitter met lounge-gedeelte. Ik wil er ook een nieuwe koffietafel bij en zoek nog een kleur om het bruin mee te mixen, anders wordt het wel erg donker en saai. De gordijnen zijn ook bruin trouwens, iets donkerder dan de bank.
maandag 15 maart 2010 om 02:07
maandag 15 maart 2010 om 02:07
Ik zou in ieder geval je muren in eerste instantie neutraal houden
Of voor een mooie roomtint kiezen wat altijd goed kleurt bij bruintinten.
Daarnaast kan je in je accessoires namelijk alle kanten op qua kleur.
Kleurtinten die ik persoonlijk mooi vind kleuren bij bruin zijn groentinten (mosgroen tot lime, dan ton sur ton). Daarmee geeft je een warme uitstraling.
Of ijsblauw, ga je de koele kant op kan ook naar het felle hardere blauw als je meer van een sprekende kleur houdt.
Vindt je blauw mooi, dan kan je de muren ook een poederpastel geven in blauw(is een hele zachte tint, heel licht).
Oke tot zover de kleuren die ik zou kiezen, even verder denken
Of voor een mooie roomtint kiezen wat altijd goed kleurt bij bruintinten.
Daarnaast kan je in je accessoires namelijk alle kanten op qua kleur.
Kleurtinten die ik persoonlijk mooi vind kleuren bij bruin zijn groentinten (mosgroen tot lime, dan ton sur ton). Daarmee geeft je een warme uitstraling.
Of ijsblauw, ga je de koele kant op kan ook naar het felle hardere blauw als je meer van een sprekende kleur houdt.
Vindt je blauw mooi, dan kan je de muren ook een poederpastel geven in blauw(is een hele zachte tint, heel licht).
Oke tot zover de kleuren die ik zou kiezen, even verder denken
maandag 15 maart 2010 om 02:11
maandag 15 maart 2010 om 02:23
Laatste kastje vind ik ook leuk Min,en als het budgettechnisch ook beter is is de keuze snelgemaakt toch?
Oke lichtgeel behang....even denken wat ik dan mooier vind als kleur erbij...
Dan valt in mijn ogen blauw af.
Zou ik toch voor de groentinten gaan omdat deze uit dezelfde kleurengroep komen als geel.
Dat is dan mooi, de schakeringen lopen dan mooier over.
Oke lichtgeel behang....even denken wat ik dan mooier vind als kleur erbij...
Dan valt in mijn ogen blauw af.
Zou ik toch voor de groentinten gaan omdat deze uit dezelfde kleurengroep komen als geel.
Dat is dan mooi, de schakeringen lopen dan mooier over.
maandag 15 maart 2010 om 02:29
Geen paars, geen blauw, staat genoteerd. Limegroen wordt het dan, dat past mooi bij de keuken. Ik vind het tweede kastje leuk, maar de eerste eigenlijk leuker. Jammer alleen dat de prijs wat minder leuk is. Voor een ander lijkt het niet duur, maar voor mij is het een hoop geld, zeker als ik nog meer dingen wil kopen.
maandag 15 maart 2010 om 02:33
quote:iry schreef op 15 maart 2010 @ 02:28:
Ik zou er dan bijv gewoon een witte salontafel bij zetten.
frisse heldere accent tussen het wat donkere bruin, licht het wat op.
Bijv, twee lack tafeltjes van Ikea naast elkaar.
Kosten geen drol.
dezeOh die kosten echt niks inderdaad! Misschien dat ik er dan een leuk bruin patroon op schilder, anders dan is het zo'n wit vlak. Of een bruine accesoire er op.
Ik zou er dan bijv gewoon een witte salontafel bij zetten.
frisse heldere accent tussen het wat donkere bruin, licht het wat op.
Bijv, twee lack tafeltjes van Ikea naast elkaar.
Kosten geen drol.
dezeOh die kosten echt niks inderdaad! Misschien dat ik er dan een leuk bruin patroon op schilder, anders dan is het zo'n wit vlak. Of een bruine accesoire er op.