3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind het vooral leuk dat het een hoekkastje is. Maar dan moet ik wel aan een heel andere indeling gaan denken.
Onverwachts bezoek vind ik vreselijk, het verstoort echt mijn dag. Naarmate ik ouder word, merk ik dat ik daar steeds minder flexibel in ben.
Neemt wel een stuk minder ruimte in een hoekkastje, zo kan je wel leefruimte creeeren.

Indeling doet ook een hoop met je huis.
Op dit moment is het niet echt optimaal ingedeeld volgens mij, terwijl ik wel van veel ruimte hou. Daarom ook weinig aan tafeltjes en kastjes die ik niet nodig heb. Mijn woonkamer is niet bepaald enorm, en de bank is in verhouding best groot.
Ik vind het ook lastig hoor mIn, soms baal ik daar wel van , het lijkt zo ongastvrij.

En dat ben ik niet. Weet ik dat iemand komt dan ben ik heel gastvrij kan alles, ook spontaan blijven eten allemaal geen probleem.

Maar ik ben moeilijk uit mijn dreun te halen, ik raak echt een beetje van slag dan....stom eigenlijk.
Ik wil je best een keer helpen Min als je dat leuk vind
Haal ik gewoon mijn eerste project binnen en heb niet eens een diploma nog
Ik kan je in pinda's en/of mandarijntjes betalen Iry, kies maar. Een mandarijntje per uur, met als toeslag een handje pinda's, afgesproken?

Onverwachts bezoek verstoort gewoon mijn dag, geen idee hoe het komt, maar ik vind het echt onprettig.
quote:iry schreef op 15 maart 2010 @ 03:22:

Ik wil je best een keer helpen Min als je dat leuk vind Dat vind ik leuk
Ik vind een kopje thee per uur een hele goede deal
Kopje thee per uur, en bij goed resultaat zelfs een koekje erbij!
quote:minny schreef op 15 maart 2010 @ 03:30:

Kopje thee per uur, en bij goed resultaat zelfs een koekje erbij! hahaha, de vraag is.....ga ik daar dan mijn best voor doen
Niet?
En als ik nou muntthee met honing beloof?
Ligt eraan wat voor een koekje Min, ik zou niet met gevulde koeken gaan zwaaien, dan ga ik de boel saboteren ben ik bang
quote:minny schreef op 15 maart 2010 @ 03:32:

En als ik nou muntthee met honing beloof?Vervang de honing voor zoetjes en ik loop het vuur uit mijn sloffen!
Zoetjes it is! En...bastogne dan?
hmm.......nope (voel mij ondankbaar nest nu)

Ben dan alleen maar van de doodordinaire biscuitjes die kan ik nog handelen of ontbijtkoek.
Ah ja, die zijn lekker idd. Daar smeerde ik vroeger chocoladepasta op, toen ik dat nog lekker vond.
Laatste sigaretje en dan maar eens naar bed
En morgen ga ik maar eens een knoop doorhakken en vriend blij maken.

Ben dat bankenjacht ook wel spuugzat al eigenlijk.

Leren bank gaat het dus maar worden, hij wint

ik vind deze ook gewoon mooi dus waarom nog moeilijk doen.

En hij zit lekker, valt precies binnen het budget klaar er maar mee.

Hoop alleen dat ik geen spijt krijg van wit leer.
Ik ga maar eens slapen.

trusten Min
Trusten Iry! En maak je geen zorgen, er komen nog genoeg gelegenheden waarbij je je zin door kan drijven
Goedemorgen, ben ik nou de eerste zo laat op de ochtend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven