Werk & Studie alle pijlers

Hoe zet ik dit op mijn cv?

14-03-2010 21:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Op zaterdag ben ik leidster bij de scouting. Eind maart organiseert mijn scoutinggroep in samenwerking met nog 3 andere scoutinggroepen een groot 1 daags evenement.

Voor elke leeftijdscategorie worden aparte activiteiten georganiseerd. Ik ben verantwoordelijk voor de activiteiten voor de jongste kinderen. Dit houdt in dat ik contact heb met de hoofdorganisatie, zorg heb dat alle activiteiten goed verlopen, zorg voor alle benodigde spullen en alle leidsters van de desbetreffende leeftijdscategorie aanstuur.

Hoe verwerk ik dit in mijn cv? Bij werkervaring?

Alvast bedankt!
Niet onder werkervaring, maar onder nevenactiviteiten oid.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Bij werkervaring onder het kopje 'vrijwilligerswerk':

Leidinggevende functie bij Scouting.

Onder andere mede organiseren van een groot 1 daags evenement. Hoofdverantwoordelijk voor activiteiten kinderen (4 tot 6 jaar -bijv.-).
Hoi allemaal,

Bedankt voor de input. Ik ga een kopje vrijwilligerswerk aanmaken :-)
Ik zou het bij nevenactiviteiten zetten. En dan met een korte omschrijving wat je gedaan hebt.
Als het relevant is voor de baan die je wilt, zou ik gaan voor vrijwilligerswerk als sub bij werkervaring.
quote:vaika schreef op 14 maart 2010 @ 21:41:

Hallo allemaal,

Op zaterdag ben ik leidster bij de scouting. Eind maart organiseert mijn scoutinggroep in samenwerking met nog 3 andere scoutinggroepen een groot 1 daags evenement.

Voor elke leeftijdscategorie worden aparte activiteiten georganiseerd. Ik ben verantwoordelijk voor de activiteiten voor de jongste kinderen. Dit houdt in dat ik contact heb met de hoofdorganisatie, zorg heb dat alle activiteiten goed verlopen, zorg voor alle benodigde spullen en alle leidsters van de desbetreffende leeftijdscategorie aanstuur.

Hoe verwerk ik dit in mijn cv? Bij werkervaring?

Alvast bedankt!Neven-activiteiten, en alleen als het relevant is voor de functie.
Bij mij staat leidinggeven bij scouting onder kopje hobbyś.
Mijn vrijwilligerswerk staat onder 'Vrijetijdsbesteding'.
Ik heb dat bij "aanvullende gegevens"

Vrijwilligerswerk maar ook aanvullende diploma's die ik heb (Cambridge Certificate of Advanced English) en deelnames aan congressen en dergelijke (relevante uiteraard).

Dus alles wat wel het vermelden waard is, maar geen werkervaring is.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb op mijn cv drie kopjes staan: werkervaring, studie en vrijwilligerswerk.

Begin wel altijd met werkervaring
Ik zou het bij 'nevenactiviteiten' zetten en dan iets van:

Organisatorische en bestuurlijke werkzaamheden bij Scouting ..
Het wordt afgezaagd:

Ik heb het ook altijd bij Vrijwilligerswerk/hobbies gezet, als het relevant was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven