Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Ik voel me erg belabberd, veel te vroeg wakker en ben zo kwijt dat hij zo snel opnieuw begint met een ander. Gisterenavond voelde ik me weer sterker, maar nu? pfffff....
Hi Suus!

Ik ben ook echt zo kwaad! Maar weet je we schieten er uiteindelijk niets mee op. We moeten ons op onszelf gaan richten ipv die zielige gasten die hun gevoelens onderdrukken door direct in iets nieuws te stappen. Zo zwak! Blegh! Wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. Had dit zo niet van hem verwacht.

Je kunt het wijffie! Koppie op! Met z'n allen gewoon.

Liefs
Blegh en dan huil je weer na een week...
Ja, maar je hebt dan al wel een week niet gehuild. ;)

Nu gewoon proberen weer langer dan een week het vol te houden.

X
Hey meiden,

Hoe is het hier? Iedereen met ups en downs volgens mij?

Hier ook echt veel ups en downs hoor. Het ene moment gaat het super goed en het andere moment ben ik weer vreselijk aan het huilen. Echt vreselijk. Ben nu 7 weken verder en heb niet langer dan een dag mijn tranen in kunnen houden. Hoe lang moet dit duren zeg? Wil me weer goed voelen en niet de hele dag aan die eikel denken. Ben het zo zat! Ben ook gewoon boos. Mijn verdriet is echt meer boosheid geworden denk ik. Zou jullie nog even die site door geven site

Als je daar dan je serie in typt krijg je alle seizoenen te zien en wanneer je op een aflevering klikt verschillende links. Moet je zelf even kijken welke bij jou het snelst is. Meeste zijn wel zonder ondertiteling helaas maar ja daar kan ik ook niks aan doen haha. Ik vermaak me iig op deze manier wel als ik me alleen voel en niks te doen heb.

Zijn jullie wel allemaal het weekend door gekomen? Ben zo blij dat t weekend weer voorbij is!
quote:Prinsesje1983 schreef op 15 maart 2010 @ 08:21:

Hi Suus!

Ik ben ook echt zo kwaad! Maar weet je we schieten er uiteindelijk niets mee op. We moeten ons op onszelf gaan richten ipv die zielige gasten die hun gevoelens onderdrukken door direct in iets nieuws te stappen. Zo zwak! Blegh! Wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken. Had dit zo niet van hem verwacht.

Je kunt het wijffie! Koppie op! Met z'n allen gewoon.

LiefsInderdaad op onszelf richten, maar de emoties gieren soms door mijn lijf van boosheid tot straks kan ik echt niet tegen het alleen zijn. En ook ik had niet van hem verwacht dat hij zo snel een ander zou hebben en dan ook nog wel haar....pfffff.......
quote:brocoli schreef op 15 maart 2010 @ 13:20:

Blegh en dan huil je weer na een week...Gaat het weer een beetje? En zoals Prinsesje zegt je hebt het al een week volgehouden.
voor alle dames, waarvan hun man snel een nieuwe relatie is aangegaan. Lekker mee schreeuw nummer!!
Pff dit wordt even een egopost hoor. Ik zit er even

doorheen.

Sinds het weekend, toen ex zei dat ie echt niks meer

met me wilde. Hebben we geen contact meer

gehad. En eigenlijk heel prima weekend gehad.

Voelde me vandaag zowaar happy. En daarstraks

smste ex; hij dacht dat ik toch nooit meer iets

van me zou laten horen; dus hij vond het wel

zo netjes om definitief afscheid te nemen. Die sms

was zn afscheid. Hij wenste me het beste en er

is vast wel iemand die beter bij me past!

WTF???? Waar is dit nou voor nodig.

We hebben nog een paar keer heen en weer gesmst.

Het deed zo'n pijn bij hem maar dit was het beste.

Ik word heen en weer geslingerd tussen boosheid

waarom deze niets toevoegende sms???? De

situatie was dit weekend toch al duidelijk en wanhoop

en verdriet..

Maar toch het voelt het meest alsof die me nog

even opzettelijk pijn wilt doen en me eraan wil

herinneren hoe verdrietig ik ben en hoe veel

pijn het doet... Want als k zo met mn neus op de

feiten wordt gedrukt doet t echt pijn.

En dan ga ik weer smeken om contact!! Terwijl ik

rationeel wweet dat ik zoveel beter ben zonder hem.

Diay; echt fijn van die link! Ik ga m straks zeker

bekijken en be strong! Je doet het zo goed!

Vogelbekdier: ga zo het nummer luisteren, ben

benieuwd!

En brocoli; count your blessings! En nooit de dipjes!

Kus aan iedereen!
boh wat rot sloopthard, het lijkt wel alsof hij het toch niet laten kan.

hij weet dat hij het niet meer wilt, heeft dat ook gezegd, jij gaat ermee akkoord.

maar volgens mij hoopt hij stiekem dat jij er mee zit ofzo, anders lokt hij geen reactie uit, want dat is wat hij doet.

toch maar weer proberen. zielig.
quote:suus72 schreef op 15 maart 2010 @ 17:16:

[...]

Inderdaad op onszelf richten, maar de emoties gieren soms door mijn lijf van boosheid tot straks kan ik echt niet tegen het alleen zijn. En ook ik had niet van hem verwacht dat hij zo snel een ander zou hebben en dan ook nog wel haar....pfffff.......

Ik snap precies wat je bedoelt! Zo voelde ik me vorige week en nog steeds heb ik een machteloos en boos gevoel over me. Maar ja wat kun je ermee. Accepteren en doorgaan en vooral in mijn geval maar lekker geen contact meer met hem hebben. Het schiet toch niets op.

Heerlijk liedje Vogelbekdier. :D
girlie; inderdaad alsof die gewoon een reactie wil

uitlokken. Nu wil die vanaaf ook weer praten..

Buh snap er niets meer van.

En ik zat zo lekker in mn vel vandaag! Voelde me

als een vogeltje zo vrij!
@Sloopthardt: Je zegt het zelf eigenlijk al. Je voelde je fijn... toen je geen contact had toch? Dan moet je ervoor zorgen dat je dus weer geen contact meer met hem hebt. Keihard, maar wel het beste....

Liefs
@prinsesje: nou praten hoeft niet meer. Hij is

erachter gekomen met welke nick ik hier schrijf. En

heeft nu nagelezen wat ik allemaal heb gezegd.

Nu is die ontzettend boos.. Dus ik denk dat ie

ook niet meer wilt praten. Dat stelt mij voor een

keus minder in ieder geval...
hoe is hij daar achter gekomen?

en wat dan nog, je hebt toch dingen gezegd die waar zijn of jouw mening is?
Haha schijnbaar heel herkenbaar. Het is natuurlijk

mijn kant van het verhaal en hij trekt dat niet.

Maar soit; so be it. Ik denk niet dat ik nu nog wat

van hem hoor. Dat geeft toch een zekere rust..

Hoe is het met jou girlie? Ex nog gezien?
ja gister.

verhaal staat een pagina terug :-)
quote:suus72 schreef op 15 maart 2010 @ 17:17:

[...]

Gaat het weer een beetje? En zoals Prinsesje zegt je hebt het al een week volgehouden.

Nee gaat niet geweldig. Het voelt gewoon niet goed afgesloten. Toen het de eerste keer uit ging ging het netjes en respectvol en nu door die mailtjes van afgelopen weekend voel ik me kut. Ik kan hem hier overal tegenkomen en word gek van die constante knoop in mn maag. Ik wil niet zijn blik ontwijken en wil niet dat zijn vrienden fluisterend langs lopen of dat hij expres met een meisje staat te praten als hij weet dat ik in de kamer ben. En ja die dingen zitten voornamelijk alleen in mijn hoofd, maar weet niet of ik kan leven met het idee dat hij nu zo over me denkt. Wil het normaal afsluiten. Met een koetjes en kalfjes gesprek desnoods, want weet zelf ook wel dat het geen zin heeft om alles nogmaals te gaan verklaren. Hij heeft die 2 jaar onder een microscoop gelegd en ik kom er nou vet slecht uit. En wie niet als je elke scheet gaat bekijken. En voelt nu alsof hij 2 jaar aan het ontleden is tot er niets meer van over is. Wil het afsluiten met ook nog mooie herinneringen en heb het idee dat hij nu alles van afstand in zn hoofd aan het vervormen is tot het allemaal niets meer waard is straks.....

@sloopthard. Wat ontzettend vervelend dat hij dit forum heeft gevonden. Deze nickname is ook nieuw. Dag dat het uit ging met ex heb ik in frustratie dat ik niet tot hem door kon dringen hier een topic geopend. Toen ging het dus uit en paar dagen later had hij het gevonden. Toen vond hij het nodig om ook een nickname aan te maken en even zelf te vertellen wat hij ervan vond. Dat deed zeer. Wat super rot dat jouw ex alles gelezen heeft. Ja je hebt waarschijnlijk niet gelogen, maar zijn allemaal momentopnames. En ook erg vervelend als jij nu niet meer terecht kan met je verhaal hierzo. Wat je hebt mij en andere en hopelijk ook een beetje jezelf ontzettend geholpen. Vind je nog steeds echt mega sterk!! Dikke knuffel en je mag altijd mailen.

@prinsesje en suus. Ik vind jullie geweldig! Ik zou echt niet weten hoe ik het zou handelen als mn ex nu alweer een nieuwe vriendin heeft. Maar is echt allemaal verschuilen zodat hij niet aan de slag hoeft met zn gevoelens. En weet dat het hier al honderd keer vaker is gezegd, maar jullie komen hier straks echt veeel sterker uit dan die exen van jullie!!
Thanx Brocoli. Maar zoals je weet, gaat het met mij ook vaak genoeg minder. :( Maargoed wat kan ik er verder mee. Kan me wel druk en boos en weet ik het blijven maken, maar het werkt niet. En tuurlijk gaat het elke dag door mijn hoofd: zo van wat een eikel dit en dat. Maargoed probeer het naast me neer te leggen en verder te gaan. En dat gaat met ups & downs.

Ik had ook gehoopt dat ik op vriendelijke voet met mijn ex om zou kunnen blijven gaan. En volgens mij denkt hij nog steeds dat als we elkaar tegen komen het allemaal koek en ei is. Maar ik hoop dat ik dan sterk genoeg ben om gewoon alleen hoi te zeggen en door te lopen. Hij voelt maar dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt door zo snel met haar te gaan zoenen. Ik blijf erbij... het is gewoon triest!

Probeer het ook naast je neer te gaan leggen en accepteren dat het over is en dat dingen zo zijn gelopen zoals ze zijn gelopen. En denk vooral lekker alleen maar aan jezelf!

Ik ga even te sporten. Mijn boosheid/agressie er even uit trainen. Zal als ik terug ben alle berichtjes weer lezen.
Ik weet niet zo goed of ik me erbij neer kan leggen als ik er ook iets aan kan veranderen. Een poging tot een normaal gesprek geeft in ieder geval een ander einde dan het nu heeft. Of het een beter einde is of slechter en of ik er uiteindelijk blij mee ga zijn is het volgende, maar twijfel nu of ik met dit einde kan leven... Het idee dat hij zo schuin over me denkt breekt me op. En misschien denk ik er morgen weer anders over, dus voorlopig doe ik er niets mee, maar ga het dit weekend zeker nog een keer bekijken..

Ups and downs... Zucht..
hey brocoli..Ik heb ereven over nagedacht, maar ik blijf hier gewoon posten hoor! Ik heb er superveel aan en ik ben van mening dat ik onzin dingen zeg. Het is uiteraard een momentopname, en ik zeg dingen vanuit mijn eigen perspectief. Ik ga niet eerst een halfuur nadenken hoe ik iets zo objectief mogelijk neer kan zetten. Als mn ex wil lezen hoe het met me gaat. dan moet hij dat maar doen.. Ik geloof niet dat ie zover gaat dat ie een nick aanmaakt en reageert.

@vogelbekdier ik het het liedje gehoort; heerlijk

@pinsesje en suus: ik ben het eens met brocoli: ik vind het echt kan hoe jullie met de situatie omgaan. Ik zou echt gek worden als mn ex een nieuwe chick zou hebben

@girlie: ik heb je verhaal gelezen. heftig hoor. Vind je het nu niet extra moeilijk, nu je zo verliefd op de bank hebt gezetem?
ik zou er idd pas iets mee doen als je het zeker blijft weten.

misschien is het idd wel een idee, zo kun je het voor je eigen gevoel recht zetten en dat zal misschien meer rust geven.

maar ik denk niet dat je er veel anders mee bereikt.

maar als het jou in je hoofd rust geeft en je het dan beter kunt afsluiten, dan zou ik het wel doen.
hmm ergens een beetje wel.

vind het nu wel een beetje moeilijk om weer alleen te zijn.

maar kan ondanks dat gevoel wel goed rationeel denken.

weet gewoon dat dat nu niet gaat.

wil het niet verpesten en hem alle tijd geven, zonder dat ik daarbij verwachtingen krijg.

maar ik heb er geen spijt van, voelde goed.
Diay.

Ik heb gelezen dat na het verdriet de boosheid komt, en daarna de acceptatie. Maar hoe lang het allemaal gaat duren....? Ik ben mijn verdriet ook meer dan zat na 5 weken. Maar de tranen blijven maar komen.

Vanmiddag mijn eerste gesprek bij de eerstelijnshulp gehad, ik trof een heel aardige vrouw. Zij wil met mij aan de slag. Kijken of we het een plekje kunnen gaan geven. Ik hoop met haar alles een beetje helder te gaan krijgen, want ik kan nog steeds niet normaal over het einde van mijn relatie nadenken. Alles is gevoel, gevoel, gevoel. Ik denk nog steeds de hele dag aan hem met zijn nieuwe vriendinnetje. Hoe ze aan hem zit, dat soort dingen. Ik kan dat niet uitstaan, maak mezelf er helemaal gek mee. Maar hij heeft gekozen. Ben nu heel bang voor de dag dat ik ze samen ga zien. Ik weet echt niet wat er dan gaat gebeuren, en dit houdt mij erg bezig. Hij wilde dat ik ging beloven normaal te doen, maar dat kan ik niet garanderen. Hij zou wel lief en aardig tegen mij doen zei hij, maar wat heb ik daaraan? Hij is dan met haar, ggggrrr.....

Hoe gaat het verder met iedereen?
ik vind het zo verschrikkelijk voor iedereen wiens ex een ander heeft.

natuurlijk ook voor de andere, maar het lijkt me zo iets naars, leef echt met jullie mee!

ik zou daar dan ook de hele dag aan moeten denken. zou geloof ik helemaal geobsedeerd worden. echt vreselijk.

je moet gewoon wachten totdat je op een punt komt van he, bekijk het je lekker en dan gaat die knop om.

het wachten erop is alleen niet zo leuk. maar bedenk je wel dat dat moment ooit heus wel gaat komen.

en dan voel je je sterk en dan doet het je helemaal niks meer. Verheug je op dat gevoel en houd je eraan vast, want dat is je streven, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven