Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 15 maart 2010 om 10:30
maandag 15 maart 2010 om 10:41
Dat was mijn plan ook ja. Ik heb van die meubelwas van HG, die wilde ik er op loslaten, maar ik dacht, eerst even vragen of iemand anders een geweldige oplossing heeft.
Heel bizar overigens. Negen maanden ben ik op zoek geweest naar een baan en leverde solliciteren niets op. Nu heb ik een baan en nu bellen ze van een instelling die ik niet eens kén of ik niet wil komen solliciteren. Nog voor de vacature online gaat, zeg maar....
Heel bizar overigens. Negen maanden ben ik op zoek geweest naar een baan en leverde solliciteren niets op. Nu heb ik een baan en nu bellen ze van een instelling die ik niet eens kén of ik niet wil komen solliciteren. Nog voor de vacature online gaat, zeg maar....
668, the neighbour of the Beast
maandag 15 maart 2010 om 10:44
Oh echt?? dat is wel een leuke opsteker!!
Ik ben groot afnemer van was.. je krijgt er krassen enzo echt heel goed mee weg. Ben benieuwd of het lukt.
We wonen nu 2 jaar in dit huis en onze radio was nog steeds niet aangesloten. Nu heb ik voor het eerst weer een muziekje op de achtergrond... best lekker.
Ik ben groot afnemer van was.. je krijgt er krassen enzo echt heel goed mee weg. Ben benieuwd of het lukt.
We wonen nu 2 jaar in dit huis en onze radio was nog steeds niet aangesloten. Nu heb ik voor het eerst weer een muziekje op de achtergrond... best lekker.
maandag 15 maart 2010 om 10:49
deel 7 alweer!! We gaan lekker zo
Vandaag werken & sporten en weinig bezemen dus.
Heb er niet zo'n zin in vandaag.. moet ff mezelf weer in gezellige modus zien te krijgen want ben een beetje saggo terwijl daar helemaal geen reden voor is.. stom..
Mamz, hoe is het met je neus? Is ie blauw geworden?
Hoop voor je dat het meevalt.
MissM, wat naar zeg (en dat zeg ik dan heeeeeel voorzichtig) dat de buikgriep weer terug is.. dikke voor jou!!
En voor jullie allemaal is weer eens wat anders als een groups-hug
Vandaag werken & sporten en weinig bezemen dus.
Heb er niet zo'n zin in vandaag.. moet ff mezelf weer in gezellige modus zien te krijgen want ben een beetje saggo terwijl daar helemaal geen reden voor is.. stom..
Mamz, hoe is het met je neus? Is ie blauw geworden?
Hoop voor je dat het meevalt.
MissM, wat naar zeg (en dat zeg ik dan heeeeeel voorzichtig) dat de buikgriep weer terug is.. dikke voor jou!!
En voor jullie allemaal is weer eens wat anders als een groups-hug
maandag 15 maart 2010 om 10:58
Ik zal het zo wel eens gaan testen. Ik loop hier eerst met mijn sopje rond en dan ga ik me eens druk maken om die kringen. Eerst de rest even. Moet eigenlijk de ramen ook nog lappen, maar da's wel voor morgen ofzo.
Gelf, gewoon even lekker komen forummen, ben je vanzelf weer vrolijk. En anders gewoon veel paaseitjes eten, dat helpt ook
Nog een keer voor Coe op het nieuwe topic maar;
Je mag mij ook zoeken op hyves. Ik sta in Boro's hyves, als je bij haar naar vrienden gaat en je typt de eerste drie letters van mijn nick in ben ik de eerste die je tegen komt, met 68 vrienden. Als iemand anders me graag toe wil voegen mag dat ook hoor, alleen wil ik dan wel weten wie me toevoegt
Gelf, gewoon even lekker komen forummen, ben je vanzelf weer vrolijk. En anders gewoon veel paaseitjes eten, dat helpt ook
Nog een keer voor Coe op het nieuwe topic maar;
Je mag mij ook zoeken op hyves. Ik sta in Boro's hyves, als je bij haar naar vrienden gaat en je typt de eerste drie letters van mijn nick in ben ik de eerste die je tegen komt, met 68 vrienden. Als iemand anders me graag toe wil voegen mag dat ook hoor, alleen wil ik dan wel weten wie me toevoegt
668, the neighbour of the Beast
maandag 15 maart 2010 om 12:17
Och, gaat het kleintje nu al op wereldreis, MissM?
Gelfling, ik kijk nogal vaak scheel, geloof ik, want zie steeds een korstje op de bovenkant van mijn neus. Maar afgezien van dat en eentje boven mijn oog geen schade, gelukkig. Al doet neussnuiten soms venijnig pijn.
Ik heb voorlopig mijn tax aan te bevatten studiestof weer binnen. Konijnen buiten, afwas gedaan, koffie op, nu dan maar iets anders doen.
Gelfling, ik kijk nogal vaak scheel, geloof ik, want zie steeds een korstje op de bovenkant van mijn neus. Maar afgezien van dat en eentje boven mijn oog geen schade, gelukkig. Al doet neussnuiten soms venijnig pijn.
Ik heb voorlopig mijn tax aan te bevatten studiestof weer binnen. Konijnen buiten, afwas gedaan, koffie op, nu dan maar iets anders doen.