Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 15 maart 2010 om 19:58
Helleu,
Ik was ons kwijt!
Leuk verhaal van je Zoeb, beleef de lente. Ik ben net zeiknat geregend.
Wat een takkewijf die juf Goldie.
Leef je uit in de mail!
Ik ben nog niet helemaal bij verder, ik ga eerst even eten.
Net door de woonkamer gesjeesd, het zie er weer ok uit hier.
Ik was ons kwijt!
Leuk verhaal van je Zoeb, beleef de lente. Ik ben net zeiknat geregend.
Wat een takkewijf die juf Goldie.
Leef je uit in de mail!
Ik ben nog niet helemaal bij verder, ik ga eerst even eten.
Net door de woonkamer gesjeesd, het zie er weer ok uit hier.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 16 maart 2010 om 08:04
Goedemorgen!
Vandaag naar mijn nieuwe werk om wat te laten tekenen en daarna naar het Belgische ziekenfonds om me in te laten schrijven daar. Daarna hoop ik mijn Nederlandse zorgverzekering voor grensarbeiders aan te kunnen vragen en ein-de-lijk klaar te zijn met het geregel!
Dan vanmiddag nog was vouwen en verder is het even afhankelijk van hoeveel tijd ik nog heb. Ik hoop dat ik tijd heb om even een soppie over de trap te halen, dat zou geen overbodige luxe zijn. Ik stofzuig de trap een keer of drie per week en op een gegeven moment moet je het dan toch eens af gaan soppen.
Vandaag naar mijn nieuwe werk om wat te laten tekenen en daarna naar het Belgische ziekenfonds om me in te laten schrijven daar. Daarna hoop ik mijn Nederlandse zorgverzekering voor grensarbeiders aan te kunnen vragen en ein-de-lijk klaar te zijn met het geregel!
Dan vanmiddag nog was vouwen en verder is het even afhankelijk van hoeveel tijd ik nog heb. Ik hoop dat ik tijd heb om even een soppie over de trap te halen, dat zou geen overbodige luxe zijn. Ik stofzuig de trap een keer of drie per week en op een gegeven moment moet je het dan toch eens af gaan soppen.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 16 maart 2010 om 08:12
dinsdag 16 maart 2010 om 08:16
dinsdag 16 maart 2010 om 08:19
dinsdag 16 maart 2010 om 08:28
dinsdag 16 maart 2010 om 08:35
Morning sunshines!
Brrr.. wat is het koud.. of ligt dat aan mij?
Kwam even snel hallo zeggen en moet zo weer snel verder met make-uppen en haar fatsoeneren om naar werk te gaan.
Succes allemaal met de lijstjes!!
Hoe gaat het met de rug van oudste Goldie?
Alle zieke kindjes weer beter?
Goed, ik moet verder... tot later!!
Brrr.. wat is het koud.. of ligt dat aan mij?
Kwam even snel hallo zeggen en moet zo weer snel verder met make-uppen en haar fatsoeneren om naar werk te gaan.
Succes allemaal met de lijstjes!!
Hoe gaat het met de rug van oudste Goldie?
Alle zieke kindjes weer beter?
Goed, ik moet verder... tot later!!
dinsdag 16 maart 2010 om 08:41
Rare Belgen. Om zomaar een kantoor dicht te doen. Maar aan de andere kant is het wel apart dat het zo maar kan. Moet je hier in dit gestructureerde Nederland niet mee komen. Wel raar dat als je een afspraak hebt, zij dan niet gezegd hebben dat het kantoor dicht was.
Marels, hoe kan het dat je vader nogal wat van ogen af weet?? is hij oogarts?
Het is anders nogal een groot mysterie wat ik heb.
Gold wat een bitch zeg die gymjuf.
Ja zeg NIk, het is hier ook zo bewolkt als wat. En ik wil met de fiets naar de fysio en de diëtiste . Nou ja het is wel droog in ieder geval. Maar gisteravond regende het pijpenstelen.
Ik ga douchen. Lekker makkelijk met zo'n plastic ding om je pootje.
Ach ja, niet douchen is ook weer zo wat.
Marels, hoe kan het dat je vader nogal wat van ogen af weet?? is hij oogarts?
Het is anders nogal een groot mysterie wat ik heb.
Gold wat een bitch zeg die gymjuf.
Ja zeg NIk, het is hier ook zo bewolkt als wat. En ik wil met de fiets naar de fysio en de diëtiste . Nou ja het is wel droog in ieder geval. Maar gisteravond regende het pijpenstelen.
Ik ga douchen. Lekker makkelijk met zo'n plastic ding om je pootje.
Ach ja, niet douchen is ook weer zo wat.
dinsdag 16 maart 2010 om 08:46
Zoeb; het kantoor is elke dinsdag dicht.
De lange uitleg dan even;
Ik moet me, omdat ik in België ga werken, inschrijven bij een Belgisch ziekenfonds. Daarvoor moet mijn werkgever een verklaring ondertekenen. Ik heb dus afgesproken dat ik vandaag bij mijn werkgever langs zou gaan om dat te ondertekenen en had natuurlijk in gedachten dat ik dan wel gelijk langs dat ziekenfondskantoor kon, dat gaat in één moeite door. Maar goed, nu zoek ik dus dat papier op van het Belgische ziekenfonds en zie ik dat het kantoor waar ik naartoe wil dicht is, vandaag. Dus da's een beetje klote.
Nu ga ik dus naar een ander kantoor wat verder rijden is enzo, maar dan kan ik wel alles regelen.
Mijn vader is overigens optometrist. Geen oogarts dus maar weet wel een heleboel van ogen. Hij werkt "gewoon" in de optiek maar heeft dus HBO optometrie gedaan.
Ik ga hem van de week het probleem eens voorleggen. Ik verwacht niet dat hij ineens hét antwoord weet, maar eens meedenken is nooit verkeerd toch?
De lange uitleg dan even;
Ik moet me, omdat ik in België ga werken, inschrijven bij een Belgisch ziekenfonds. Daarvoor moet mijn werkgever een verklaring ondertekenen. Ik heb dus afgesproken dat ik vandaag bij mijn werkgever langs zou gaan om dat te ondertekenen en had natuurlijk in gedachten dat ik dan wel gelijk langs dat ziekenfondskantoor kon, dat gaat in één moeite door. Maar goed, nu zoek ik dus dat papier op van het Belgische ziekenfonds en zie ik dat het kantoor waar ik naartoe wil dicht is, vandaag. Dus da's een beetje klote.
Nu ga ik dus naar een ander kantoor wat verder rijden is enzo, maar dan kan ik wel alles regelen.
Mijn vader is overigens optometrist. Geen oogarts dus maar weet wel een heleboel van ogen. Hij werkt "gewoon" in de optiek maar heeft dus HBO optometrie gedaan.
Ik ga hem van de week het probleem eens voorleggen. Ik verwacht niet dat hij ineens hét antwoord weet, maar eens meedenken is nooit verkeerd toch?
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 16 maart 2010 om 09:03
Was zit erin
Bedden zijn opgemaakt
De boel is aan kant
-straks even de was ophangen
- na de lunch even stofzuigen en dweilen
Morgen komt de interieurverzorgster weer en dan ga ik de was vouwen en strijken terwijl zij de rest doet.
En dan ga ik in de zon zitten, morgen dan hopelijk, want hier is het ronduit bewolkt
Bedden zijn opgemaakt
De boel is aan kant
-straks even de was ophangen
- na de lunch even stofzuigen en dweilen
Morgen komt de interieurverzorgster weer en dan ga ik de was vouwen en strijken terwijl zij de rest doet.
En dan ga ik in de zon zitten, morgen dan hopelijk, want hier is het ronduit bewolkt
dinsdag 16 maart 2010 om 09:20
Dank je buuf... ik heb gisteren twee topics doorgespit: 1. NL land met hoogste geboortesterftecijfer en 2. tot 42 weken doorlopen lang niet altijd goed.... of zoiets. Ik lust ze rauw straks . Nee hoor.. man en ik hebben wel even afgestemd wat we willen gaan zeggen en verder zien we het wel. Update volgt later.
dinsdag 16 maart 2010 om 09:49
Druif, volgens mij zijn dat géén goede topics voor je om door te spitten. Succes dus straks!
Marels ook succes in België! Wanneer bengin je ook alweer met je nieuwe baan?
Coetje, wat een gedoe toch! Hoop dat het gestopt kan worden door de advocaat.
Ga je vandaag weer aan het werk Zoeb?
Mamz, waarschijnlijk heb ik er totaal overheen gelezen, maar hoe is het met je gezicht? Heb je nadelige gevolgen over gehouden aan je val?
Voor iedereen een tubbie!
Geniet!
Marels ook succes in België! Wanneer bengin je ook alweer met je nieuwe baan?
Coetje, wat een gedoe toch! Hoop dat het gestopt kan worden door de advocaat.
Ga je vandaag weer aan het werk Zoeb?
Mamz, waarschijnlijk heb ik er totaal overheen gelezen, maar hoe is het met je gezicht? Heb je nadelige gevolgen over gehouden aan je val?
Voor iedereen een tubbie!
Geniet!