Mode & Beauty alle pijlers

Legging

15-03-2010 13:15 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een legging nodig voor onder mijn nieuwe kleedje. Heeft iemand een idee waar ik een niet te dure legging kan kopen die na 5 min. niet is uitgelubberd en waarvan de taille niet tot over mijn navel komt?

Dat kleedje komt tot net boven mijn knie en ik wil dat de legging tot net onder mijn knie komt. Welke schoenen zouden jullie hieronder dragen? Halfhoge laarsjes of pumps?
Kleedje?

Wat is dat?

Maar Miss etam of Esprit hebben mooie leggings
En natuurlijk pumps
Kleedje is Vlaams voor jurk.
Hema of esprit
Een kleedje? Maak uit je verhaal op dat je een jurkje bedoeld?

Een legging bij de pieces of zeeman zitten bij bij altijd perfect. Ik zou voor halve laarsjes gaan, succes!
Ligt er daar dan een Jurk op de grond?

Ladysting heeft ook wel fijne leggings.
Vero Moda, Pieces, Only.
hema
overal eigenlijk
Sophiemama heeft er een van de H&M en ik heb geen klachten erover gehoord.
Gister nog 2 leggings gekocht. Eentje van katoen, bij H&M, eentje van dikke elastische stof, een soort dikke maillot, bij Ti Amo in R'dam. Beiden heel goedkoop: 7 en 8 euro.

Ik draag ze met jurkjes, en laarzen met platte zolen, of met pumps met hoge hakken.
H&M. Niet te duur en prima kwaliteit. Ze hebben overigens niet in alle winkels evenveel keus, maar in de webshop wel! Zou ik even kijken als ik jou was. De SALE van de webshop heeft er ook vaak afgeprijsde tussen zitten.
Carpe diem
zelfs bij de blokker hebben ze leggings. Ik wacht nog tot ze bij de Gamma liggen.
Ze verkopen bijna overal leggings, behalve bij de Gamma.

Action, H&M, Blokker, Hema......

Is Kleedje Belgisch voor jurkje?
Eum, een kleedje is een jurkje ja.

Ik weet wel dat ze in zowat elke kledingzaak leggings verkopen, maar ik heb er bijv. eentje van ladysting en die lubberde na 1x dragen al uit en moest in de taille al ingenomen worden. Liefst eentje dus van een goede kwaliteit die niet tot aan mijn navel komt zoals ik in mijn eerste post al aanhaalde.
Het beste is om een legging net wat te klein te kopen, dus een maat kleiner bv, juist omdat ze erg uitlubberen.
quote:lolliebollie schreef op 15 maart 2010 @ 15:36:

Eum, een kleedje is een jurkje ja.

Ik weet wel dat ze in zowat elke kledingzaak leggings verkopen, maar ik heb er bijv. eentje van ladysting en die lubberde na 1x dragen al uit en moest in de taille al ingenomen worden. Liefst eentje dus van een goede kwaliteit die niet tot aan mijn navel komt zoals ik in mijn eerste post al aanhaalde.Bij ons is een kleedje bedoelt om gezellig op de vloer te leggen bij de bank. Hoe heet dat bij jullie dan?
Heb ze net idd bij de Blokker zien liggen. Die leken me alleen wel van zulke slappe kwaliteit dat je daar binnen een mum van tijd knieën in ziet. Niet zo mooi, niet elastisch genoeg.
Nee, ik heb ook een gekocht bij de Blokker. Geen aanrader. Super dun. Tenzij je bovenbenen/billen zo ver uit elkaar staan dat ze elkaar nooit, maar dan ook echt nooit raken, kun je het proberen. Anders heb je er binnen no-time gaten in zitten bij de naden.
Carpe diem
Winkelfanaat; bij ons is dat een tapijt of een mat

Ik ben gisteren nog op zoek gegaan naar een legging en heb een drie-kwart legging gekocht bij hema. Lijkt me prima!
Bij ons ligt een mat dan weer bij de voordeur. En tapijt heb ik boven in de slaapkamers!

We hebben een navigatiesysteem met een aardige belgische mevrouw die de weg verteld. Ik heb al honderd keer tegen haar gezegd dat autostrada bij ons gewoon de snelweg is, maar ze is een beetje hardhorend
Haha! Ja ik had wat meer over mijn woordkeuze moeten nadenken. Zeggen jullie ook niet "sleurhut" tegen een caravan? Die vind ik echt goed!
quote:lolliebollie schreef op 16 maart 2010 @ 16:06:

Haha! Ja ik had wat meer over mijn woordkeuze moeten nadenken. Zeggen jullie ook niet "sleurhut" tegen een caravan? Die vind ik echt goed!

Hi lolliebollie,ik snap wel wat je bedoelt en ook dat je geen tapijt bedoelt. Heb vaak klanten uit Belgie aan de telefoon gehad dus ik herken veel woorden wel.

Betreffende leggings kan ik je leggings van Only,Vero Moda en Esprit aanraden.Heb ik merdere exemplaren van in verschillende

kleuren en lengtes.Zitten nog steeds lekker.Draag ik zowel onder

een kort rokje en de ene keer met leuke sneakers,de andere keer

met hoge hakken of (half)larzen.Hebben jullie een winkel zoals

''The Stone'' In Belgie?Daar zijn namelijk merken van o.a.Only,

Vero Moda,Mexx en Esprit verkrijgbaar.
quote:lolliebollie schreef op 16 maart 2010 @ 16:06:

Wij zeggen geen sleurhut tegen een caravan idd, maar we kennen het woord wel, en volgens mij werd dit woord ook in een reclame van ons gebruikt.

Wat ik ook zo typisch vind van het belgische taaltje zijn de volgende dingen:

jullie zeggen tegen je partner en kinderen ook uwij zeggen alleen uit beleefdheid. Oma en de baas spreek je hier met u aan. (tenminste de meeste dan he)

Ik zeg tegen mijn partner: ik hou van je, jullie zeggen: ik zie u graag.

En het mooiste vind ik nog wel dat jullie gedag zeggen met een da da.

Dat zeggen wij tegen babies .

(ik kijk elke dag naar de pfaffs )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven