3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mijn man vind het ook vreemd van zijn moeder en snapt dat ik wil afwachten maar toch teleurgesteld ben in haar.

Ja die medicijnen voel ik ook wel. De woede en onrust die ik de laatste tijd weer had en de vele negatieve gedachten zijn wel veel minder gelukkig maar ben wel erg moe en voel weer minder dingen. Ook de leukere kanten van het leven.

Baal ook enorm van de onrust in dit huis. Niks is af hier. De woonkamer heeft nog geen laminaat en behang, de slaapkamer zijn we beetje bij beetje aan het opbouwen enz. En juist dan word ik nog onrustiger. Ben nu net even gaan vegen in de studeerkamer en mijn bureau op gaan ruimen. Gewoon om de rust te bewaren daar waar mogelijk is.
everieboddie
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ibi.. meid het is allemaal veel hoor.. ik merk het ook aan mezelf.. pffff
Minny ik ga duimen voor je meid.. zo echt super zijn
Oh en de verhuiskaart wordt echt prachtig..
Geen idee Appel of dat nu nog doorwerkt. Het zou kunnen.
Oei.. ja das waar Ibi jullie zijn er gelijk gaan wonen ivm dubbele lasten.. tja die onrust in huis is wel dan even dubbel op he schat!
Als het zo onrustig is in je huis, voel je dat ook in je lijf helaas..

Stukje bij beetje zal het af komen, en ik hoop dat je ook stukje bij beetje de rust weer terug vind..

Blijf lekker van je afschrijven meid!
Ik vind het al vervelend om nu na al die ingepakte dozen te kijken... kun je nagaan
Haai Freak
Wat gaat het allemaal snel ineen bij jou Freak! Spannend hoor.
Ik zit nu aan de koffie en neem nog een sigaretje en ga dan heerlijk in een heet bad liggen en maar duimen dat ontsteking knalt.. anders moet ik morgen onder plaatselijke verdoving en gaat doc het opensnijden... en das nie leuk nie.. dat kan ik jullie wel vertellen
Niet lullig bedoelt IBI...maar ehm...is het niet vervelender voor jouw man dan voor jou? Ik bedoel, het is zijn moeder en het lijkt nu alsof het voor jou erger is dat ze niks laat horen...
Ja he Ibi........ heul erg snel...
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 maart 2010 @ 18:43:

Geen idee Appel of dat nu nog doorwerkt. Het zou kunnen.

Het is heel goed mogelijk. Als je je medicatie niet inneemt merk je daar pas een paar dagen of langer wat van omdat het een opgebouwde spiegel verstoort. Dat ligt aan het soort medicijn wat jij dus hebt.

Dat merk je eigenlijk nooit dezelfde dag of de dag erna.

Dit is een ander verhaal dan pijnstillers of iets dergelijks, die slik je voor een directe werking.
Ha lief Friesje
Blijf me soms verbazen hoeveel lieve mensen er toch op 1 topic kunnen schrijven. Ik heb het getroffen met jullie voor iedereen behalve voor minny! die is voor iedereen die hem wil.
*plof*

He wat lief Ibi
Zo.. das ook niet tof friez!

Je staat in je recht hoor! Had ze maar in overleg moeten plannen!
Jeetje Fries.. daar zou ik me ook razend om kunnen maken

Duh.. half 5 is NA werktijd Duh!
Maar goed ik ga in bad liggen..... *duimen jullie mee*
quote:minny schreef op 15 maart 2010 @ 18:46:

Niet lullig bedoelt IBI...maar ehm...is het niet vervelender voor jouw man dan voor jou? Ik bedoel, het is zijn moeder en het lijkt nu alsof het voor jou erger is dat ze niks laat horen...

Is niet lullig hoor maar aangezien ik de enige ben die het contact met haar onderhoud en mijn man dingen rondom haar maar zijdelinks mee krijgt zit ik er idd. meer mee dan mijn man.

Ik ben degene die mee is gegaan naar advocaten, brieven voor haar schreef, conflicten tussen haar en haar kinderen besprak en tussen bemiddelde, degene die eraan dacht dat ze jarig was/sterfdag van haar moeder is/even belt nadat ze een zwaar gesprek heeft gehad of gewoon naar de tandarts is geweest.
Tot laters.....
"duimt voor Freakje"

nah Friez, dat vind ik ook wel een beetje overtrokken van je teammanager
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven