3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nou ja Friez wat vreemd! Hoe heb je het nu uiteindelijk opgelost?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 maart 2010 @ 18:51:

[...]

Is niet lullig hoor maar aangezien ik de enige ben die het contact met haar onderhoud en mijn man dingen rondom haar maar zijdelinks mee krijgt zit ik er idd. meer mee dan mijn man.

Ik ben degene die mee is gegaan naar advocaten, brieven voor haar schreef, conflicten tussen haar en haar kinderen besprak en tussen bemiddelde, degene die eraan dacht dat ze jarig was/sterfdag van haar moeder is/even belt nadat ze een zwaar gesprek heeft gehad of gewoon naar de tandarts is geweest.Snap ik, maar het is zijn moeder, dus het lijkt me voor hem ook behoorlijk lullig dat zij zo met jullie omgaat.
*
quote:minny schreef op 15 maart 2010 @ 18:53:

[...]

Snap ik, maar het is zijn moeder, dus het lijkt me voor hem ook behoorlijk lullig dat zij zo met jullie omgaat.Natuurlijk is het voor hem ook lullig. Idd. waarschijnlijk nog lulliger. Maar ja dat maakt het niet dat ik niet op dit forum even erover wil hebben hoe het voor mij voelt toch? Hij kan dit doen op zijn uitlaatkleppen.
Hoe lang gaat ze dan nog invallen Friez? Wat moet dat balen zijn denk je ervan af te zijn komt ze weer.
Geen idee, kan nog wel even duren IBI
Nou, daar zit je dan mooi mee opgescheept friez.
Ja
en wat ze nu doet is wat ze toen ook deed. Altijd de schuld bij een ander leggen, en nooit zelf iets verkeerd doen
quote:friezinnetje schreef op 15 maart 2010 @ 19:00:

en wat ze nu doet is wat ze toen ook deed. Altijd de schuld bij een ander leggen, en nooit zelf iets verkeerd doen

En nu denkt ze waarschijnlijk dat ze het kan maken omdat ze leiding geeft.

Ze plant maar mooi een nieuw overleg toch?
Sommige mensen veranderen gewoon niet Friez. Jammer genoeg.
We hebben het voor morgen iets naar voren geschoven en dan kan ik er toch even bij zijn. Weet niet of zij wel kan, maar we redden het zonder haar ook (mss wel beter )
Zo de tonijn zit er weer in
Mijn macaroni nog steeds niet.
Ik heb zin in m&m's
Ow heb vanmiddag gele m&m's op. Lekker.
Appel de gele of de bruine?
Daar heb ik zin in ja!

Pak ik zo meteen een bakje als vriend weg is.

Heb hem gevraagd me tegen te houden als ik ga snoepen. Ik knal bijna uit mijn kleren..
Als ik al die problemen met schoonloeders lees ben ik blij dat ik vrijgezel ben.

Op de een of andere manier kon ik het ook nooit met mijn schoonloeder vinden.
quote:boarder schreef op 15 maart 2010 @ 19:13:

Appel de gele of de bruine?De gele!
Dank je appel. Heb er nu alweer trek in. En nee ik ga niet ik herhaal niet naar de winkel.
Ik ga er even vandoor!
Eet jij eerst je macaroni maar IBI!
Dat zijn inderdaad de beste. Maar bruine m&m's sla ik ook niet af.

P.s wie wil mij even een schop geven? Ben ik dingen aan het uitzoeken voor mijn vakantie lees ik dat je in Egypte in april ook goed kan kiten. Nu ga ik twijfelen tussne Egypte en Mauritius. Egypte is flink goedkoper maar minder bounty achtig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven